"Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.

61. Data: 2011-01-28 15:43:16

Temat: Re: "Mój sławny znajomy" - konkurs dla snobów.
Od: "kowal.sky.~" <g...@b...times> szukaj wiadomości tego autora

-`@'-

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał

> No i co ? Było powiedziane, że Ikselka wystarczy za całą wikipedię i wszystko
> potrafi najlepiej ?
> Udowodniła niedowiarkom ! ;)
>
> JBP

Naprawdę wszystko ? :o/
No nie wiem, nie wiem...

juda

62. Data: 2011-01-28 15:48:43

Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> No i co ? Było powiedziane, że Ikselka wystarczy za całą wikipedię i
> wszystko potrafi najlepiej ?
> Udowodniła niedowiarkom ! ;)

Fiu, fiu ... JP II znał Ikselkę z imienia i nazwiska ? Fiu, fiu ...

63. Data: 2011-01-28 16:01:54

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Fiu, fiu ... JP II znał Ikselkę z imienia i nazwiska ? Fiu, fiu ...

Przecież w poprzednim zgłoszeniu wymieniła papieża :)
Czytać dokładnie, Panie Jurorze, czytać... ;)))

JBP

64. Data: 2011-01-28 17:18:56

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 17:01, JBP pisze:
> Użytkownik "zażółcony" <r...@x...pl> napisał w wiadomości

> Przecież w poprzednim zgłoszeniu wymieniła papieża :)
> Czytać dokładnie, Panie Jurorze, czytać... ;)))

Niestety już nie da się potwierdzić prawdziwości tych słów, więc odpada.
Może się przebiję z moim skoczkiem. ;)

Ewa

65. Data: 2011-01-28 18:21:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 16:38:42 +0100, JBP napisał(a):

> No i co ? Było powiedziane, że Ikselka wystarczy za całą wikipedię i
> wszystko potrafi najlepiej ?
> Udowodniła niedowiarkom ! ;)

Hmmmm..... może trza było link do aktora podać - JPII to oklepane jest ;-)

66. Data: 2011-01-28 18:24:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 16:48:43 +0100, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "JBP" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> Fiu, fiu ... JP II znał Ikselkę z imienia i nazwiska ? Fiu, fiu ...

Z imienia i nazwiska.

67. Data: 2011-01-28 19:29:07

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 19:21, Ikselka pisze:

> Hmmmm..... może trza było link do aktora podać - JPII to oklepane jest ;-)

Też nie żyje i nie potwierdzi.

--
Pozdrawiam - Aicha

68. Data: 2011-01-28 19:36:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 20:29:07 +0100, Aicha napisał(a):

> Też nie żyje i nie potwierdzi.

A to ma być żyjący? Nigdzie o tym nie ma. Ma istnieć w Wikipedii.

"Ogłaszam więc konkurs "Mój sławny znajomy" - chwalimy się, jak to bardzo
uczestniczymy w wielkim świecie i jakie znakomite mamy znajomości.
Proponuję takie kryterium oceny: nasz znajomy istnieje w Wikipedii i zna
nas z imienia i nazwiska.
Preferowane są zależności hobbystyczno-przyjacielsko-kumpelsko-towarzyskie.
Mniej cenne są zależności służbowe (typu mój szef to wielka figura) - ale
w sumie też mogą być ..."

69. Data: 2011-01-28 19:54:25

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-28 20:36, Ikselka pisze:

> [...]
> Mniej cenne są zależności służbowe (typu mój szef to wielka figura) - ale

"Zna"

--
Pozdrawiam - Aicha

70. Data: 2011-01-28 20:01:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 28 Jan 2011 20:54:25 +0100, Aicha napisał(a):

> "Zna"

No wiesz, akurat w odniesieniu do JPII TEN aspekt się nie zdezaktualizował
3-)

scenariusze...
Przypowieść
Tradycja niedojrzałości