Re: Moja DO- KONIEC!

Data: 2003-06-12 12:19:04
Temat: Re: Moja DO- KONIEC!
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl>

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bc9l6f$fvm$1@news.onet.pl...

> by
>

> czy ktoś w twojej rodzinie jada lub jadał trawę??

jezeli chodzi o jedzenie samej trawy - to nikt. wiekszosc w mojej rodzinie
to zwykli "mieszacze - korytkowi" (czesc energii pozyskuja z tluszczy i
bialka a czesc z wegli mniej wiecej 50/50) , natomiast znam osobiscie 2
osoby totalni trawozercy (80-90% energii z weglowodanow) jak sami o sobie
mowia - wegetarianie
pozdrawiam
tom.