Moja wolność

181. Data: 2009-08-06 21:22:44

Temat: Re: Moja wolność
Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> I oczywiście od rodzaju odziania obiektu...

Jest taki kaftan, w którym lewa dłoń jest z prawej strony, a prawa z lewej.

michał

182. Data: 2009-08-06 21:49:54

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka wrote:

> To zależy jaki kto ma fetysz.

Rękawiczki koleżanki pod poduszką. ;)

michał

183. Data: 2009-08-06 21:52:58

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Jest taki kaftan, w którym lewa dłoń jest z prawej strony, a prawa z
> lewej.

:DDD Wtedy podziwia się od tyłu.

--
Pozdrawiam - Aicha

184. Data: 2009-08-06 21:55:45

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal" napisał:

> Rękawiczki koleżanki pod poduszką. ;)

Lateksowe? ;)))

--
Pozdrawiam - Aicha (po nich tez się robią białe dłonie :D)

185. Data: 2009-08-06 22:28:14

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:
> [...]

I łatwiej kierować.

michał

186. Data: 2009-08-06 22:31:57

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Lateksowe? ;)))

Nie, zimowe miałem na myśli! :DDD

michał

187. Data: 2009-08-06 23:49:28

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> Wszystko... Nie ma we wszechświecie bardziej uroczego stworzenia od
> urodziwej niewiasty.

Ale co z gustami zrobimy?

> W Waszym wypadku to.... Kapitalizm rulez.

Nie mieliśmy wypadku.

michał

188. Data: 2009-08-07 03:14:42

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Historię znam dość dobrze.. A Ty takim gadaniem nie zagłuszysz prawdy i
> faktów..

Na wszelki wyopadek zostawiam całość. Z zaślepionym ignorantem rozmawiać nie
zamierzam. Zderzenie "Dlaczego nikt z was - oszołomy nie

"> Historię znam dość dobrze.. " mówi samo za siebie. Naprawdę, nie uchodzi
tak bezczelnie kłamać w zywe oczy, palancie. Mówiłem już globowi, nienawidzę
pierdolonych kłamców!!!

Pzdr
Paweł

189. Data: 2009-08-07 07:50:31

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bazyli4" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> "> Historię znam dość dobrze.. " mówi samo za siebie. Naprawdę, nie
> uchodzi tak bezczelnie kłamać w zywe oczy, palancie. Mówiłem już globowi,

Ale z jednym ma rację: Castro objął opieką lekarską wszystkich ludzi, a
pakował tyle kasy w medycynę, że stała ona na światowym poziomie. A że 90%
społeczeństwa żyło poniżej minimum socjalnego już nawet nie bogatych
europejskich krajów, ale gierkowskiej Polski czy żiwkowowskiej Bułgarii- to
już inna sprawa. Lekarz mógł przepisać choremu lekarstwo, które było darmowe
i dla niego dostępne, ale wiele chorób powodował głód- a na to żaden lekarz
nie miał recepty...

pozdrawiam

Chiron

190. Data: 2009-08-07 14:31:56

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> [...]
> choremu lekarstwo, które było darmowe i dla niego dostępne, ale wiele
> chorób powodował głód- a na to żaden lekarz nie miał recepty...

O jakim głodzie mówisz? Czy Kuba zabiega o jakąś pomoc żywnościowa od
świata? Głód panie kolego to jest u sąsiadów Kuby. Gdyby nie pomoc
żywnościowa to na np.Haiti mogłyby być zgony z powodu śmierci głodowej..
Tak głodowej, w tym kapitalistycznym raju.. Na wielu innych wyspach jest
podobnie jak na Haiti..

Homosie w akcji
Z SCP
Z PSPolityka