Moja wolność

221. Data: 2009-08-08 13:55:46

Temat: Re: Moja wolno??
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...

> Panslavista napisa?(a):
l.googlegroups.com...

> Ile razy mo?na powtarza? kurwie buraczanej, ?e globa nienauczysz pisa?
> poprawnie, tu znowu pokazuje si? brak kultury, tylko dupsko wychowane
> w chlewie o tym nie wie i z braku szko?y.
>
> Dawniej nawet by nie dopuszczono takiego g??ba do matury. Dopiero
> p?niej parch?o otworzy?o ?cie?k? dla tych, dla kt?rych j.polski okaza? si?
> zbyt trudny, a nie mieli kadr, aby obsadzi? etaty na kt?re tubylc?w nie
> mogli wpu?ci?.

Teraz to się nazywa choroby, a dawniej to buraczanego chlewa by
nigdzie nie wpuszczono, bo nikt kulturalny nie atakuje chorych,Po
prostu wieprzu pokazujesz , że burak powinien być kopany po ryju non
stop i na okrągło. Bo to jest jedyna metoda, jak wy macie manie
atakowania nawet chorych.Widać jak bydło jest poza kulturą.

222. Data: 2009-08-08 14:19:28

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Panslavista napisał(a):
> [...]

stop i na okrągło. Bo to jest jedyna metoda, jak wy macie manie
atakowania nawet chorych.Widać jak bydło jest poza kulturą.

Uważaj tępy SQLwysynu, abym się nie wzruszył bogactwem twojego slownictwa,
bo to może się odbić na twoim parchatym ryju.

223. Data: 2009-08-08 14:49:59

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> [...]
>
> Panslavista napisa?(a):
m.googlegroups.com...

l.googlegroups.com...

> Teraz to si? nazywa choroby, a dawniej to buraczanego chlewa by
> nigdzie nie wpuszczono, bo nikt kulturalny nie atakuje chorych,Po
> prostu wieprzu pokazujesz , ?e burak powinien by? kopany po ryju non
> stop i na okr?g?o. Bo to jest jedyna metoda, jak wy macie manie
> atakowania nawet chorych.Wida? jak byd?o jest poza kultur?.
>
> Uwa?aj t?py SQLwysynu, abym si? nie wzruszy? bogactwem twojego slownictwa,
> bo to mo?e si? odbi? na twoim parchatym ryju.
Ale to bardzo proste, nikt kulturalny nie znęca się nad chorymi w
szpitalach, bo chorym się pomaga. I teraz wpuścić do szpitala takich
warchlaków, to będziecie się wyżywali, wykorzystywali i okradali, bo
chory to słabszy i na słabszych skaczecie. To jest powrót do stanu
pierwotnego, gdzie nie było norm kultury.
Takiej chołoty cywilizowany kraj nie wytrzyma, więc będziecie
napierdalani, izolowani na psychiatrykach i w zakładach karnych ,
menelu. No ale całkowiecie zasługujecie , niestety.

224. Data: 2009-08-08 16:24:27

Temat: Re: Moja wolność
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Aug 2009 15:10:16 +0200, michal napisał(a):

> Mają zakaz mówienia Prawdy. C'est corps diplomatique.

Zwisa mi to. Wiadomo, że nie poprą mej prawdomówności, a Twego kłamstwa nie
poświadczą. Robią więc to, co mogą najwygodniejszego, jak każdy, kto chce
mieć święty spokój.

> Z tym, że wtedy jeszcze nie przeczytałem wielu Twoich postów, a juz o
> ogródku, pieczeniu, gotowaniu nie wydaje mi się to w ogóle prawdopodobne.

Akurat.

> Jako, że kulinaria mnie nie bardzo interesują w Necie.
> Al niech Ci bedzie, skoro masz lepszą od mojej pamięć.
>
> Trzeba było nie dawać albo wyrwać z powrotem. :)

Zaskoczyłeś mnie swoim zachowaniem, a trzymałeś na tyle mocno, że
pierścionki mi się wbiły w skórę, nie było sensu się wyrywać...

225. Data: 2009-08-08 16:25:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Aug 2009 15:19:37 +0200, Panslavista napisał(a):

> Dawniej nawet by nie dopuszczono takiego głąba do matury. Dopiero
> później parchło otworzyło ścieżkę dla tych, dla których j.polski okazał się
> zbyt trudny, a nie mieli kadr, aby obsadzić etaty na które tubylców nie
> mogli wpuścić.

Dokładnie.

226. Data: 2009-08-08 16:34:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Aug 2009 15:45:35 +0200, michal napisał(a):

> JaKasia podobnie jak pozostali żyje i ma się dobrze. :)))

Cieszę się z tej zmiany, bo widocznie sobie moje rady wzięła do serca.
O to mi chodziło. Pozdrów ją ode mnie.

227. Data: 2009-08-08 18:30:08

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> Niższością/wyższością.

W skrócie: wzrostem.

Qra

228. Data: 2009-08-08 19:26:43

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Zupełnie nie rozumiem skąd taka opinia. :-( Rozumiem przysłowie i
> kontekst też jest dobry.. :-)

Nie widzisz zdrady, nie boli cię ona. Jak to się ma do cudzych dłoni?

--

Paulinka

229. Data: 2009-08-08 19:29:14

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Niższością/wyższością.

Na jakiej podstawie twierdzisz, że mam poczucie niższości wobec Ciebie?

--

Paulinka

230. Data: 2009-08-08 19:33:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 8 Aug 2009 20:30:08 +0200, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie XL <i...@g...pl> tak oto plecie:

> W skrócie: wzrostem.
>
> Qra

To qrzy skrót.