Moja wolność

371. Data: 2009-08-10 06:14:26

Temat: Re: Moja wolność
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> My Gosia :-) Tam zaraz Margaretha :-D

Gosia brzmi znacznie bardziej sympatycznie... Ale Twoja adwersarka to
chyba rzeczywiście Margaretha... widać po zachowaniu.

372. Data: 2009-08-10 06:46:52

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Mnie też by zainteresowały, gdybyś tylko je zechciała ujawnić.

Tylko jakby je tu ujawnić za pośrednictwem internetu... hm... popieścić
prądem?

> Naprawdę ludzie z talentami budzą moją największą ciekawość..

Naprawdę to talenty widać. Nie trzeba o nich opowiadać.

Qra

373. Data: 2009-08-10 07:02:19

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Solidarność krytykanctwa wszystkiego co was przerasta?

Nas Qrę nic nie przerasta*. Ja tylko wiem, co to jest półobrót.

Qra, *ale chyba raczej Diatryma

374. Data: 2009-08-10 08:23:56

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaretha" napisał:

> mój i Qry potraktuj to jako lokalną solidarność

Czy możesz używać znaków przestankowych w treści zdania? Jakoś trudno się
Ciebie czyta. O wielkich literach i zakończeniu zdań nie śmiem nawet
marzyć.

--
Pozdrawiam - Aicha (prosząc uniżenie)

375. Data: 2009-08-10 08:49:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 02:12:52 +0200, Panslavista napisał(a):

> 180°. Pooglądaj filmy z Norrisem. To szyd , który wszystko może...

Polobrot - kojarzy mi się bardziej z poloplastem, niż ze 180 stopniami.
Natomiast wiem, co to jest półobrót, nie trzeba mi jak krowie na rowie
tłumaczyć podstaw.

376. Data: 2009-08-10 08:50:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 02:14:18 +0200, Panslavista napisał(a):

> Może tej Margoli jest mnogo?

W ciąży... Możliwe. Wtedy mówienie o czymś "nasz" jest uzasadnione.

377. Data: 2009-08-10 08:51:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 02:31:10 +0200, michal napisał(a):

> Jesteś już zweryfikowana, tylko wyniki jeszcze nie są opublikowane.

Ty zostałeś zweryfikowany w momencie, kiedy tylko się odezwałeś.

378. Data: 2009-08-10 08:52:17

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Ty zostałeś zweryfikowany w momencie, kiedy tylko się odezwałeś.

Następna z podsłuchem? :O

--
Pozdrawiam - Aicha

379. Data: 2009-08-10 08:58:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Psychologiczne. Jeśli chcesz mi zarzucić kłamstwo w tym względzie,
> to najpierw mnie zweryfikuj. Twój problem, nie mój.

Podaj jakiś tytuł czasopisma, pracy, autorów, rok wydania. Byle nie znów
tygodnik "Gwiazdy mówią"

--
Pozdrawiam - Aicha

380. Data: 2009-08-10 09:00:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Aug 2009 08:10:54 +0200, jadrys napisał(a):

> To raczej Ty się dajesz ponieść..

...podejrzeniom o kłamstwo. To ma się w sobie nie bez PEWNYCH osobistych
uwarunkowań :-)

Homosie w akcji
Z SCP
Z PSPolityka