Moja wolność

391. Data: 2009-08-10 11:54:41

Temat: Re: Moja wolność
Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Taka z khasthaniethami i w czherwhonhej sphódnichy??
> :-D

Właśnie coś w tym stylu.. Jest straszną "sztywniarą", Margaretha pasuje
do niej jak ulał..

392. Data: 2009-08-10 11:55:14

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Tylko jakby je tu ujawnić za pośrednictwem internetu... hm...
> popieścić prądem?

Zrobić kopie i wysłać na "Youtube". ;-)

> Naprawdę to talenty widać. Nie trzeba o nich opowiadać.
>
> Qra

Gdzie? Ja mimo że noszę okulary to nie widzę na psp zbyt dużo talentów..
:-(

393. Data: 2009-08-10 11:56:06

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Mnie wystaczy, że wierzą tylko w niektóre rzeczy, czyli dokładnie w to, w
> co im najłatwiej uwierzyć, a deklaratywnie odrzucają to, w co najtrudniej.
> Taka wybiórczość świadczy o tym, że po prostu nie przyznają się do
> całkowietj wiary - we wszystko :-D

I to jest moim zdaniem prawda - wierzą we wszystko co piszesz tylko im
głupio to przyznać..

394. Data: 2009-08-10 12:00:51

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie jadrys <C...@y...com> tak oto plecie:

> Nas Qrę nic nie przerasta*. Ja tylko wiem, co to jest półobrót.
>
> Qra, *ale chyba raczej Diatryma

Oj przepraszam - miałem na myśli tylko was "Margaretha"... Was Qro nigdy
bym się nie ważył posądzić o zarozumiałość..

395. Data: 2009-08-10 12:28:30

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

!?La gitana?! Romka

396. Data: 2009-08-10 13:09:26

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

jadrys wrote:

> No tak, ale jak to zrobić? Coby Ikselka musiała zrobić żeby przekonać
> tak zacietrzewionych adwersarzy?

Jakieś dwa lata już jej doradzamy i nic. Myślę, że jeszcze z 1998 potrzeba.

michał

397. Data: 2009-08-10 13:14:01

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Zawsze możemy tfurcze męki upublicznić :DDDDD Prawda zwycięży!

Opowiemy o Miłości! :DDD

michał

398. Data: 2009-08-10 13:17:30

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha wrote:

> Ale inne :)
> (to była nieuprawniona spekulacja:D)

Inne niż qqq oraz aa. :)

399. Data: 2009-08-10 14:20:06

Od: jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

michal pisze:

> Jakieś dwa lata już jej doradzamy i nic. Myślę, że jeszcze z 1998
> potrzeba.

Tak piszesz jakby wina leżała po Jej stronie. A to Wam trzeba dużo
(chyba) czasu żeby ją zrozumieć.. Na dzień dzisiejszy, niestety jest
między większością z Was a XL-ką zbyt duża różnica intelektualna.. na
waszą niekorzyść.

400. Data: 2009-08-10 15:22:35

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał: