Moja wolność

41. Data: 2009-08-02 18:06:55

Temat: Re: Moja wolność
Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:6859f36e-252f-4d82-ae32-3fd8afb9d1ff@f37g2000yq
n.googlegroups.com...
On 1 Sie, 23:09, "bazyli4" <b...@o...pl> wrote:

> Za dużo chilli. Nie trzymaj się za brzuch, bo poniżej nasz ważne
> argumenty...

Tej papryki nigdy za dużo... zresztą, staram się używać jeszcze
ostrzejszych... to ma być czad i smak, a nie jakieś mdławe, głupie kaczki...

Pzdr
Paweł

42. Data: 2009-08-02 18:07:40

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> Nie, nigdy nie klamię.

Widzę, że lecisz kabaretem już kolejny dzień ;o)

Pzdr
Paweł

43. Data: 2009-08-02 18:09:05

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.googlegroups.com...

> Jezus nie był Żydem.

Jasne. To był biały Teksańczyk... ups... Szkieletczanin ;o)

Pzdr
Paweł

44. Data: 2009-08-02 20:32:50

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> starsznie ciekawe jak się z tego wytłumaczy :)

To proste, znów dwuznacznością ortograficzną. ;)

Ewa

45. Data: 2009-08-02 21:00:31

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Piszesz, jakbyś z doświadczenia wiedziała, że hemoroidy to powszechna
> przypadłość. Nie, nie wszyscy ją mają ani nie wszyscy będą mieli, ale
> skoro Ciebie to spotkało, to trudno, zdarza się.

Nie wiedziałaś nawet mojej twarzy, a potrafisz zdiagnozować hemoroidy.
Jasnowidz?

--

Paulinka

46. Data: 2009-08-02 21:06:15

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie mam ich, TŻ też ich nie ma. Nie wszyscy je mają, choć pewnie tak
> myślisz na podstawie swoich rodzinnych? osobistych? doświadczeń... No
> więc tak czy tak - piszę o hemoroidach, czy nie? Tak, jak chciałaś. Co
> za różnica, o czyich? - odsubskrybuj grupę.

Sprzedałaś w internecie już tyle swoich intymnych spraw, że hemoroidy
przelałyby czarę goryczy. Ale tylko Twoje hemoroidy.
Niestety musisz sie dalej ze mną męczyć.

--

Paulinka

47. Data: 2009-08-02 21:48:01

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał:

> Tak: Lech Kaczyński.

ROTFL!

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2009-08-02 21:52:13

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> się.
> Nie wiedziałaś nawet mojej twarzy, a potrafisz zdiagnozować hemoroidy.
> Jasnowidz?

Ikselka potrafi wszystko. Jeszcze nie wiesz?
:>

--
Pozdrawiam - Aicha

49. Data: 2009-08-02 21:53:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> O proszę, a ostatnio miałaś problem z określeniem 'śmiać się jak
> głupi do sera' :>

:D

--
Pozdrawiam - Aicha (ze serem)

50. Data: 2009-08-02 21:55:44

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Ikselka potrafi wszystko. Jeszcze nie wiesz?
> :>

Do zdobycznej kolekcji umiejętności Iksekli, dołączam zaszczytny tytuł
proktologa internetowego :>

--

Paulinka

Homosie w akcji