Moja wolność

81. Data: 2009-08-04 19:06:02

Temat: Re: Moja wolność
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> Ikselka pewnie nie wie, że filip to zwykły zając.

Jej Filip tylko po drzewach skacze, to skąd ma wiedzieć :> Zresztą już
dawno wszystkie, o ile jakieś były, wypłoszyli :D

--
Pozdrawiam - Aicha

82. Data: 2009-08-04 19:06:54

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Więc jak moge nią grzeszyć? Grzeszy się tylko świadomie, na tym polega
> grzech, że jest świadomy :->

Odpowiedź z gatunku : jeżeli fakty są sprzeczne z moimi poglądami, tym
gorzej dla faktów.

To był rebus.

--

Paulinka

83. Data: 2009-08-04 19:09:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:00:30 +0200, Paulinka napisał(a):

> Coś mi się za szybko wysłało. Ikselka pewnie nie wie, że filip to zwykły
> zając.

Powinnyście przecież przyjąć to godnie, spokojnie i bez egzaltacji - od
takiej nuworyszki jak ja wszak to zwyczajne, że się myli, a wy
rozgulgotałyście się znowu, jak bratowa TŻta nad moją jedyną żyłką na
nodze, co ją tak ucieszyla. Radocha godna prawdziwych idiotek :-)

84. Data: 2009-08-04 19:09:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:02:45 +0200, Paulinka napisał(a):

> No to macie coś wspólnego ze sobą. Wydaje się Wam, że krytyka zawsze
> wynika z ułomności krytykującego.

TAK, zawsze. Tutaj tak.

85. Data: 2009-08-04 19:11:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:06:54 +0200, Paulinka napisał(a):

XL:

> To był rebus.

Skoro mu się wydaje, ze trzeba mi wsadzić szpilę, to tak, niewątpliwie
rebus. Tylko pejsy gdzie? U każdego rebusa...

86. Data: 2009-08-04 19:14:37

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> rozgulgotałyście się znowu, jak bratowa TŻta nad moją jedyną
> żyłką na nodze, co ją tak ucieszyla. Radocha godna prawdziwych
> idiotek :-)

Zostać nazwanym idiotą przez kretyna to komplement :)))

--
Pozdrawiam - Aicha

87. Data: 2009-08-04 19:16:50

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> [...]
> rozgulgotałyście się znowu, jak bratowa TŻta nad moją jedyną żyłką na
> nodze, co ją tak ucieszyla. Radocha godna prawdziwych idiotek :-)

Nie może być, nadchodzi odwilż. XL przyznała się do błędu.

--

Paulinka

88. Data: 2009-08-04 19:18:30

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> TAK, zawsze. Tutaj tak.

To nie jest TWA, tutaj się dyskutuje. Prawdopodobieństwo, że każda
rozmawiająca z Tobą osoba, która Cię krytykuje jest żałosnym
nieudacznikiem, jest mniej więcej takie jak wygrana w totolotka.

--

Paulinka

89. Data: 2009-08-04 19:18:52

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> TAK, zawsze. Tutaj tak.

Ty jesteś zaiste straszliwie ułomna :(

Pzdr
Paweł

90. Data: 2009-08-04 19:31:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 04 Aug 2009 21:16:50 +0200, Paulinka napisał(a):

> Nie może być, nadchodzi odwilż. XL przyznała się do błędu.

Nigdy się nie gloryfikowałam. To Wy mnie tak odbieracie w nieuświadomionym
do konca poczuciu własnej niższości...

Homosie w akcji
Z SCP
Z PSPolityka