Re: Moje 4 miechy na Montim

Data: 2002-10-14 12:02:52
Temat: Re: Moje 4 miechy na Montim
Od: "Hafsa" <h...@g...pl>

Użytkownik "Saman_tha" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:aoe6js$5dg$1@news2.tpi.pl...
> mnie
> kupowalam
> kiecek
> tez
> zima
> ciuszki.Swetry
>
> Juz snieg? ale fajnie
> a u nas zimno ale na szczescie nie deszczowo :)
>
> Swetrami sie nie przejmuj.. za duze moga byc..
> Jesli ubierasz sie na sportowo, to nawet fajnie to wyglada :)
> u mnie w szafie wisza ubrania rozm.36 i czekaja.... :((((
> i tez nie mam sie w co ubrac.
> bo nie chce kupowac nic na swoja figure, zeby miec motywacje do
> [...]
Ja takich malych ubran nie mam i nie marze o takim rozmiarze,jestem
realistka po prostu,teraz juz mi mowia,ze juz dosc,w ubraniach wyglada
ok,ale ja wiem,ze sa jeszcze duze niedociagniecia tu i tam i musze z tym
walczyc.Z czekolada musisz sie bardziej zmobilizowac,bo przejscie w faze 2
przeciagnie sie w czasie.Pozdrawiam Hafsa