Re: Monogamia czlowieka to mit

Data: 2009-05-31 19:48:16
Temat: Re: Monogamia czlowieka to mit
Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl>

Ikselka pisze:

> Brak aprobaty dla ich poczynań POZASEKSUALNYCH to nie pogarda.

Ciekawe skąd pogardliwe komentarze do naszego kolegi, który takiej formy
współżycia spróbował.

> Historycznie uzasadniona rezerwa.

To nie jest rezerwa, to jest świadoma pogarda, napisana w taki sposób,
by nie mieć kłopotów z jawnym głoszeniem antysemityzmu.

> O nie, tylko w jednym przypadku.

'Głupie cipy' to takie ogólne określenie na inwektywy, którymi potrafisz
rzucać.

> Po wyśmiewaniu mojego, a nie przed.

Jakie to ma znaczenie. Byłaś w Łagiewnikach, nie potrafisz nadstawić
drugiego policzka, skoro my tu mali zawistni i zazdrośni?
Przed, po jakie to ma znaczenie, skoro _w ogóle_ .

> Po drwieniu z mojego domowego trybu życia, a nie przed.

Wstydzisz się tego, żebyś musiała uruchamiać pokłady agresji?

> Po niezamówionych i w dodatku głupich psychoanalizach Redarta.

Skoro to grupa psychologiczna może pochyl się nad biednym użytkownikiem
i dopomóż mu w rozwiązywaniu tychże problemów, w końcu jesteś specjalistką.

> Owszem, święta, że reaguję tylko tak.

Zawsze możesz zawinąć 4 litery i nie odpowiadać w ogóle. Wtedy to 'santo
subito'.

> Ja też jej nie udaję - bronię się, odpieram ataki, ona zas nie.

I nadal nie kumasz, że te ataki w przynajmniej 75% są merytoryczne. Tak
jak pisałam zawsze można zwalić na zawiść i zazdrość.

> Tak mnie widzisz. Taki mały marginesik na Twoją osobistą awersję.

Nie przypisuj sobie niezdrowego zainteresowania Twoja osobą. Jesteś jak
każdy z użytkowników Usenetu, tyle tylko, że częściej dajesz szansę do
tego, żeby Cię ocenić.
Zresztą nie tak dawno twierdziłaś, że manipulujesz grupą świadomie.

--

Paulinka