[Monti] Ilosc zlych weglowodanow a poziom cukru we krwii....

1. Data: 2002-10-10 13:20:59

Temat: [Monti] Ilosc zlych weglowodanow a poziom cukru we krwii....
Od: "owrank" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Jak pewnie nie jedna osoba na grupie ostatnio odzywiam sie wg zalecen
Montignac'a (bo trudno to nazwac prawdziwa dieta ;) ) i poza tym ze powoli
dziala i czuje sie na prawde lepiej to nurtuje mnie jedno pytanie:
jak sie przklada ilosc 'zlych' weglowodanow na poziom cukru we krwii.
Jaka bedzie roznica pomiedzy poziomem cukru we krwi po zjedzeniu zalozmy 50
gram frytek a 200 gram frytek ??? czy poziom maksymalny bedzie wyzszy czy
moze dluzej bedzie sie utrzymywal we krwii czy co ?????
Zalozmy trzy scenariusze: jeden ze starych nawykow zywieniowych a dwa blizsze
Montignac'owi :
1. Jem dwa jajka na twardo z kupnym majonezem (z cukrem) i bialym chlebem.
Popijam slodzona herbata
2. Jem dwa jajka na twardo z kupnym mazonezem (z cukrem). bez chleba i
popijam gorzka herbbata.
3. Jem dwa jajka na twardo bez majonezu, bez chleba i popjam gorzka herbata.

Pierwszy jest ewidetnie niezgodny z zasadami Montignac'a
Drugi tez jest niezgodny ale tylko w zakresie majonezu (czyli bardzo
niewielkiej ilosci cukru). Jak zareaguje na to wszystko organizm ??? Miedzy
trzecim a drugim roznica tkwi doslownie w gramach cukru, a jednak...

Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc. owrank

2. Data: 2002-10-11 11:01:11

Od: "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

owrank <o...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Witam !
> Jak pewnie nie jedna osoba na grupie ostatnio odzywiam sie wg zalecen
> Montignac'a (bo trudno to nazwac prawdziwa dieta ;)
ocywiscie ,to nie dieta,a sposob odzywiania sie,metoda,jak podkresla autor
) i poza tym ze powoli
> dziala
zalezy na kogo,niektorzy pisza o znaczacym spadku wagi po rozpoczeciu tego
sposobu odzywainai sie
> [...]
> gram frytek a 200 gram frytek ??? czy poziom maksymalny bedzie wyzszy czy
> moze dluzej bedzie sie utrzymywal we krwii czy co ?????

Trudne pytnia,bo wymagaja po prostu ekserymentu z badaniem poziomu cukru po
zjedzeniu konktretnej ilosci
> [...]
> trzecim a drugim roznica tkwi doslownie w gramach cukru, a jednak...
>
> Pozdrawiam i z gory dziekuje za pomoc. owrank

Ja nie znam odpowiedzi na to co ciebie nurtuje,ale logicznie rzecz biorac,2 i
3 scenariusz wywola podobny poziom cukru we krwi.
Aby nie miec takich dylematow po prostu nie uzywaj kupnego majonezu,zrob
sobie swoj,domowy,bez cukru.
Organizm to jest taka zagadkowa istota,ze nie jestes wsptanie przeiwdziec
jego reakcji,pytanie tylko w jakim stanie jest twoja trzustka?
Czy juz doszla do siebie ,gdy jestes na Montim,mysle,ze na to trzeba czasu.
Pozdrawiam i mysle,ze nie powinienes zadreczac sie takimi problemami,jedz
zgodnie z sasadami i juz.Hafsa

3. Data: 2002-10-11 12:04:43

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa " <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
czasu.
> Pozdrawiam i mysle,ze nie powinienes zadreczac sie takimi problemami,jedz

A po czym poznać, że trzustka już doszła do siebie ?

5. Data: 2002-10-11 14:57:24

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Januszqu,
po niczym tego nie poznasz ,tak sadze,jedzac produkty o niskim IG powoduje
sie mniejszy wyrzut insuliny ,ale ty to wszystko doskonale wiesz....twoja
trzustka na pewno jest juz ok.Moja chyba jeszcze nie.Pozdrawiam Hafsa
PS a co,robic bedziesz ekspreymenty na sobie z frytkami i poziomem cukru po
ich zjedzeniu?

6. Data: 2002-10-11 17:16:30

Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> trzustka na pewno jest juz ok.Moja chyba jeszcze nie.Pozdrawiam Hafsa
> PS a co,robic bedziesz ekspreymenty na sobie z frytkami i poziomem cukru

Pewnie, że bym zrobił, tlyko nie mam jak zmierzyć poziomu cukru we krwi.

7. Data: 2002-10-12 07:34:05

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Januszeq" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> po
>

> Pewnie, że bym zrobił, tlyko nie mam jak zmierzyć poziomu cukru we krwi.

Kup glukometr i sie kluj i rob pozimy cukru.JA NA takie eksperymenty sie
nie pisze.Nie lubie sie kluc.Pozdrawiam.Hafsa

Debata nad zmiana opisu grupy.pl.soc.wegetariani zm
Moje 4 miechy na Montim
Trza robic strone o Montim
Troche pocieszenia dla niewytrwalych
[Fwd: Re: Czy musi byc wojna miedzy optymalnymi, a wegetarianami?]