Mowa ciała - zgarnianie

121. Data: 2009-03-15 20:38:43

Temat: Re: Mowa ciała - zgarnianie
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja w obecnej pracy spotkałam 6 kobiet (razem ze sobą). Każda z
> charakteru, usposobienia zupełnie inna. Jest oceanograf, chemik,
> politolog, pedagog, księgowy, dziennikarz. Pasja i chęć do roboty
> identyczna:) Mnie codziennie zdumiewa, jak się można uzupełniać i
> wspierać. Aż mi się chce jutro do pracy iść.
> HR-owcem była przez przypadek nasza wspólna koleżanka, która zebrała
> taką ekipę :)

bo rzeczywista siła jest w różnorodności. nawet skaczącej sobie czasem
do oczu.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
http://www.youtube.com/user/zespoltuiteraz

122. Data: 2009-03-15 20:39:44

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" napisał:

> [...]
> identyczna:) Mnie codziennie zdumiewa, jak się można uzupełniać i
> wspierać. Aż mi się chce jutro do pracy iść.

Nie możecie istnieć w Ikselkowym wszechświecie. Na pewnio oszukujecie
pracodawcę :DDD

--
Pozdrawiam - Aicha

123. Data: 2009-03-15 20:42:20

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja znam jednego trenera, który te manipulacje potrafi wprowadzić w życie
> Nawet ja się czasem nabieram ;)

dobry trener może zastąpić 5-ciu pracowników! :)

124. Data: 2009-03-15 20:43:39

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> bo rzeczywista siła jest w różnorodności. nawet skaczącej sobie czasem
> do oczu.

Fakt. Docierałyśmy sie ze 3 miesiące, głównie ze względu na charaktery,
ale nawet jak się zdarzy gigantyczna burza mózgów z piorunami, to każda
z nas walczy we wspólnym celu. I każda to rozumie.
Jak widać można robić kluski śląskie z zacięciem i równym zacięciem i
chęcią chodzić do pracy. To dedykowane do XL.

--

Paulinka

125. Data: 2009-03-15 20:44:49

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Nie możecie istnieć w Ikselkowym wszechświecie. Na pewnio oszukujecie
> pracodawcę :DDD

Po cichaczu kserują sobie notatki na podyplomowe studia ;)

--

Paulinka

126. Data: 2009-03-15 20:45:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dobry trener może zastąpić 5-ciu pracowników! :)

Do roboty to on się nie nadaje, ale motywacje to potrafi wytworzyć na
miarę budowania drugiej Japonii ;)

--

Paulinka

127. Data: 2009-03-15 20:56:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 20:52:53 +0100, medea napisał(a):

> Eh, nawet nie chce mi się odpowiadać. Wszyscy ludzie są nieuczciwi?

W pewnym sensie tak, wszyscy. A już na pewno 99,9 procent zatrudnionych.

> To, że pracownikowi zwykle zależy bardziej na własnym dobru niż dobru
> firmy, to naturalne i nie uważam tego za nieuczciwość,

Nie mówię o tym. To ludzkie i normalne. I włąśnie dlatego trudno nad tym
panowac w pracy.

> o ile nie odbywa
> się to kosztem pracodawcy.

Mówię o tym.
Interesy pracodawcy i pracownika zawsze są rozbieżne: pracodawca chce, aby
pracownik pracował jak najbardziej efektywnie za jak najniższą (nawet w
granicach przyzwoitości) stawkę, a pracownik chce akurat odwrotnie.

> Trzeba umieć znaleźć kompromis.

Jest tylko jeden sposób: samemu pracować na swoim i nie zatrudniać
pracowników.
Oczywiście - tak się z reguły nie da.
Dlatego jest jak jest - ludzie kradną w pracy. Jeśli nie dosłownie, to
pośrednio.

> Pisze na grupach dyskusyjnych - o to chodzi?

Nie, nie tylko o to.
Wykonują własne prace, prowadzą korespondencję, oglądają filmy, rozmawiaja
w komunikatorach i surfują w najogólniejszym sensie.
Także zbyt wiele czasu (nie do rozliczenia w praktyce) poświęcają na tzw
czynności różne, w żaden sposób nie związane z pracą - długo byłoby
wymieniać.

W pewnej firmie w Polsce wprowadzono karty magnetyczne rejestrujące nawet
wyjścia do ubikacji - efekty przeszły oczekiwania. Może poszukam tej
informacji, póki co ktoś mi tylko o tym pośrednio przekazał - nie mam
źródeł.
Ale np w Starostwie (chyba) kieleckim odcięto dostęp do netu w komputerach
pracowników, którym jest on niepotrzebny do pracy - poczyniono te kroki
włąśnie z określonych powodów, o których piszę.

> To jest pewnie nieuczciwe,
> bo marnuje się czas, który mogłoby się poświęcić na pracę. Jeśli jednak
> pracownik i tak nie ma nic do roboty w tym czasie, to pracodawca sam
> jest głupi, że obsadza takie stanowisko.

Mówię o czasie, który mógłby być wypełniony pracą, lecz pracownik nie robi
tego, co powinien.

> Jednak nie każda prywata musi się odbywać _kosztem_ pracodawcy.
>
> Ewa

Jeśli odbywa się w czasie pracy, to zawsze jest.
Czas pracy to czas przeznaczony na pracę, a urządzenia w pracy mają służyć
tylko i wyłącznie tej pracy, nie osobistym sprawom pracownika. Niby trudno
to sobie uzmysłowić, że nawet komputer się zużywa w jakimś tam ułamku
promila, kiedy się z niego surfuje... Ale jeśli ten ułamek promila pomnożyć
przez kilka/kilkadziesiąt/kilkaset komputerów w firmie i do tego doda
koszty płacy za czas zmarnowany... potrafią wyjść z tego ogromne sumy.

128. Data: 2009-03-15 20:56:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 21:00:19 +0100, Paulinka napisał(a):

> Niebywale :)
> Pracowałam w firmie, która robiła szkolenia z nowoczesnego prowadzenia
> sekretariatu i tu mała uwaga, w tej firmie nie było sekretarki ;)

Rozumiem to: sekretarka w tej firmie była zbędna, po prostu. Każdy
pracodawca liczy koszty.

129. Data: 2009-03-15 20:56:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 21:04:24 +0100, Paulinka napisał(a):

> Niekoniecznie. Jak sie pracuje w zgranej grupie i tworzy sie coś
> fajnego, to wszystkim zależy, żeby pracodawcy się wiodło dobrze.

To wyidealizowana sytuacja, więc ja ją miedzy bajki włożę.

130. Data: 2009-03-15 20:56:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Mar 2009 21:07:31 +0100, medea napisał(a):

> To wcale nie wyklucza tego, co ja napisałam. Chodziło mi o to, że jeśli
> będziesz miała wybór - Twoje dobro a dobro pracodawcy, to oczywistym
> jest, że wybierzesz swoje.

...a nie ma pracy, w której takie momenty się nie zdarzają.

Ciekawa zapowiedź
Era Ojdanic
NEMA TE NEMA
Moment prawdy /Polsat/