Moze nowa lodowka?

11. Data: 2009-08-04 11:45:29

Temat: Re: Moze nowa lodowka?
Od: "MIX-NET" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sierp" <s...@n...netgrr> napisał w wiadomości
news:h54t19$bsm$1@ochlapek.sierp.net...

> [...]

Wszystkie listwy powylaczalem.

> zalezy jeszcze, co za miernik to liczyl...

Licznik energi na klatce. Po prostu spisalem stan sprzed i po urlopie.

MIX-NET

12. Data: 2009-08-06 14:42:14

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MIX-NET" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam stara lodowke. Ostatnio robilem pomiar i wyszlo, ze pobiera 3 kWh.
> Obecnie na rynku lodowki potrafia pobierac ok 0,5 kWh dziennie. Pytanie
> jest

1. Masz uszkodzony termostat. Koszt naprawy to kilkadziesiąt zł.
2. Mierzyłeś upływność całej instalacji, a nie tylko zużycie lodówki.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

13. Data: 2009-08-13 14:59:41

Od: "Le5zek" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> napisał w wiadomości
> przyłącze się do wątku z prośbą o porade
>
> potrzebuję białej solidnej lodówko-zamrażarki nofrost z dwoma agregatami
> czy możecie mi coś poradzić

Szczerze mówiąc nie widziałem ostatnio dwuagregatowych - a szukałem
namiętnie. Odnoszę wrażenie że producenci odchodzą od tej koncepcji.

--

Le5zek Grelak

14. Data: 2009-08-13 18:23:09

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Le5zek" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> napisał w wiadomości
> Szczerze mówiąc nie widziałem ostatnio dwuagregatowych - a szukałem
> namiętnie. Odnoszę wrażenie że producenci odchodzą od tej koncepcji.

Bo to nie ma sensu. To żre tyle prądu, co dwa osobne urządzenia. Lepiej
kupić z jednym agregatem, ale niezależnymi termostatami.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

gdzie kupic ostrze do maszynki do strzyzenia
kamizelka asekuracyjna -- kapok
AGD - smar - piekarnik
dezynsekcja :(
Pel-Al-Pex - koszty