Mrozony tort cytrynowy ?

1. Data: 2000-06-09 07:47:43

Temat: Mrozony tort cytrynowy ?
Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ladnych parenascie lat temu Katarzyna Pospieszynska pokazywala w telewizji
jak sie robi mrozony tort cytrynowy (bylo tam 6 jajek m.in.). Ja ten tort
wtedy zrobilam (byl pyszny), a nastepnie kartke z przepisem zalalam plynem i
jest nie do odczytania. Moze ktos pamieta albo robil cos podobnego ?
Smakowalo to jak lody cytrynowe...

--
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

1. Data: 2000-06-09 08:22:46

Temat: Re: Mrozony tort cytrynowy ?
Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam w domu ksiazke Pospieszynskiej. Sprawdze i jesli znajde ten przepis to
przesle (na liste), ale dopiero w poniedzialek.
Chyba, ze do tego czasu ktos Ci juz zdazy pomoc.

1. Data: 2000-06-09 11:50:33

Od: Ewa <e...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:

> [...]
> wtedy zrobilam (byl pyszny), a nastepnie kartke z przepisem zalalam plynem i
> jest nie do odczytania. Moze ktos pamieta albo robil cos podobnego ?

ja tez poprosze
ewa

1. Data: 2000-06-13 12:34:58

Od: laute <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Sprawdzalam w ksiazce Pospieszynskiej ("Przygoda kulinarna") - nie ma tam
niestety przepisu na mrozony tort cytrynowy.
Z TV nie pamietam, bo nie moge (wtedy jeszcze interesowalam sie glownie tortami
z blota).
laute

1. Data: 2000-06-13 12:38:58

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka szkoda....
j...@p...pl (Joanna)
ICQ #23635022

laute napisał(a) w wiadomości: <3...@i...pl>...
> [...]
>niestety przepisu na mrozony tort cytrynowy.
>Z TV nie pamietam, bo nie moge (wtedy jeszcze interesowalam sie glownie

Gdansk o poranku (tez o jedzeniu)
pytanie o przepis na chleb
Przepis
Sos z sera rokpol