Re: Mszyce

Data: 2006-06-18 15:49:30
Temat: Re: Mszyce
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl>

news:ufaisqhgt58i$.himgz0wttlda.dlg@40tude.net...

> Przez kilka lat zbierałam poskrzypkę, ale po zeszłorocznej pladze
> postanowiłam opryskać. W kwietniu, jak tylko zaczęła wyłazić na lilium
> candidum (rok temu były tak zjedzone, że nie udało im się zakwitnąć).

W kwietniu widziałam owady i ile się dało, tyle usunęłam.

> Teraz znajduję tylko pojedyncze sztuki i zbieram.
> Dyskretnie zapytam, co Ty robisz z tymi pozbieranymi poskrzypakmi?

Jakie dziwne pytanie...eliminuję oczywiście:) Albo butem, albo palcami,
ostatnio doszłam już do takiego zobojętnienia, że larwę opuchlaka załatwiłam
palcami rozgniatając:))))

A pryskanie o tej porze pominąwszy fakt, że na poskrzypki akurat niczego nie
mam (dawniej był Metox, a teraz musiałabym poszukać co) mija się z celem -
zmieszanie środka trwałoby dłużej, niż usunięcie tego z trzech roślin
ręcznie, o kosztach nie wspominając. Ktoś tu liczyć nie umie:-)

Pozdrawiam, Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/