Re: Mundurki - jak to jest?

From: "Harun al Rashid" <a...@o...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Re: Mundurki - jak to jest?
Date: Mon, 15 Sep 2008 12:35:25 +0200

Użytkownik "Nixe"

> "Lolalny Lemur" napisał

> Ty mnie kobieto nie podpuszczaj, bo niedawno sama chłopa swego ledwo
> odwiodłam od przeprowadzenia śledztwa i postraszenia dyrekcji Centralnym
> Biurem Antykorupcyjnym ;-) Też mu takie różne myśli po głowie chodziły.

A weźcie mnie obie nie denerwujcie!
Piterki się znalazły lokalne. :P

> U nas sytuację taką a nie inną bardziej zrzucam na karb totalnego braku
> organizacji i nieporadności nowej dyrektorki. W gorącej wodzie kąpana i
> zanim pomyśli, to zrobi (umowę z firmą odzieżową podpisała już w czerwcu,
> chociaż spokojnie można było poczekać do września, zwłaszcza, że stara
> ustawa wisiała na włosku).

Dorzuć do tego informacje prasowe o szykowanych pozwach sądowych ze strony
firm odzieżowych o te umowy i masz prawdopodobne i niekorupcyjne
wyjaśnienie.

Rok w rok zmiany wprowadza się na ostatni moment - ustawa nowelizująca
kwestie mundurków była podpisana 25 sierpnia!! Przeciętny dyrek robi za
wróżkę 'wejdą, nie wejdą?' i obrywa od obu stron - jak nie od rodziców, to z
kuratorium oberwie, że nie ma jeszcze sortu mundurowego na stanie. Tak było
w zeszłym roku.
W październiku dopiero wchodzi pod obrady ustawa o 6latkach, ale planują, że
pierwsi zasilą szkolne mury już we wrześniu. Czy oni myślą, że przygotowanie
sal, zakup pomocy, załatwienie wyżywienia, postawienie placów zabaw zrobi
się od pstryknięcia palcami?
Część dyrektorów czeka - jeśli ustawa wejdzie, oberwą za niegotowość. Część
dyrektorów już umawia firmy - jeśli zmiany nie wejdą, przejada się po nich
za niegospodarne szafowanie finansami.
O nieprzygotowanej podstawie programowej, braku podręczników aż szkoda
gadać. W tym całym chaosie i radosnej tfurczości rodzice, szkoła,
nauczyciele i same dzieci kręcą się w kółko nie wiedząc, co ich jeszcze
czeka.
Nie tak powinno wyglądać zarządzanie oświatą.

EwaSzy