Muzułmanom śni się Jezus

1. Data: 2017-06-17 06:54:03

Temat: Muzułmanom śni się Jezus
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

gosc.pl/doc/2588933.Muzulmanom-sni-sie-Jezus

O terrorystach mających sny i o duchowej rewolucji na Bliskim Wschodzie
mówi pastor Tom Doyle.

Weronika Pomierna: Jak poznałeś pierwszego muzułmanina, który mówił, że
przyśnił mu się Jezus?

Tom Doyle: W czasie studium biblijnego w Izraelu. Gdy usłyszałem, że
siedzący obok mężczyzna ma na imię Mohammed, zapytałem, czy przeszedł na
chrześcijaństwo dlatego, że miał dość islamu. Okazało się, że był
praktykującym muzułmaninem, ale pewnej nocy przyśnił mu się Jezus.

Co mu powiedział?

Że bardzo go kocha. Towarzyszyło temu niezwykłe poczucie bezpieczeństwa.
Mężczyzna wkrótce został chrześcijaninem. Zafascynowało mnie to. Przez
20 lat byłem pastorem. Do Ziemi Świętej pojechałem w 2001 r. jako
turysta. Wiele podróżowałem po Bliskim Wschodzie. Zacząłem spotykać tam
muzułmanów, którzy mieli podobne sny. W Iraku, Iranie, Afganistanie,
Egipcie, Syrii i Libanie. W Jordanii pomagałem w szpitalu prowadzonym
przez Amerykanów. Pewnego dnia przyszła tam kobieta w hidżabie.
Pomogliśmy jej dziecku. Następnego ranka czekała przed wejściem do
szpitala. ,,Widziałam Go w nocy" - zawołała do lekarza. ,,Kogo widziałaś?"
- zapytał. ,,Jezusa! Przyszedł do mnie we śnie! Powiedział, że mnie kocha
i że umarł na krzyżu za moje grzechy. Nigdy nie czułam się tak
bezpiecznie przy żadnym mężczyźnie!". Sny powtarzały się przez cały
tydzień. Zaczęła czytać Biblię.

Robiła to w ukryciu?

Tak. Pod koniec tygodnia powiedziała nam, że kocha Jezusa. Poprosiła,
żebyśmy odmówili z nią modlitwę oddania życia Jezusowi. Obecnie bierze
udział w spotkaniach Kościoła podziemnego. Pewnego dnia do kliniki
przyszła kobieta, która miała problem z ramieniem. Miała na sobie burkę,
która zasłaniała niemal całe ciało. Kiedy upewniła się, że lekarz jest
chrześcijaninem, podciągnęła delikatnie rękaw i pokazała wytatuowany na
przedramieniu krzyż, dodając: ,,Kocham Jezusa". Zaniemówił. Miała
niezwykłą radość w oczach!

W Koranie kobiety mają niższą wartość niż mężczyźni. Gdy mówimy im, że
Bóg kocha je i że o zmartwychwstaniu najpierw dowiedziały się właśnie
kobiety, nie dowierzają. Gdy lekarz spojrzał na jej męża, który stał
kilka metrów dalej, mężczyzna pomachał mu i wyszeptał: ,,Ja też Go kocham".

Takie odważne manifestowanie wiary musi łączyć się z ryzykiem.

W wielu krajach Bliskiego Wschodu tacy ludzie nigdy nie pójdą na Mszę do
oficjalnie działającego kościoła chrześcijańskiego. Ich krewni zabiliby
ich. Chrześcijanie spotykają się w domach po kilkanaście osób. Tworzą
podziemny Kościół, czytają Biblię, uwielbiają Boga. Gdy rozmawiamy z
muzułmanami, jesteśmy z nimi szczerzy. Mówimy im: ,,Jeśli ktoś dowie się,
że zostałeś chrześcijaninem, możesz zostać zabity". Mimo tego wielu
ludzi decyduje się na konwersję.

2. Data: 2017-06-17 06:58:42

Temat: Re: Muzułmanom śni się Jezus
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 06:54, pinokio pisze:
> gosc.pl/doc/2588933.Muzulmanom-sni-sie-Jezus

http://biblia.phorum.pl/viewtopic.php?f=57&t=169&sid
=f43baac613fdbb5fdef72d8264ca756e

3. Data: 2017-06-17 10:00:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> muzułmanami, jesteśmy z nimi szczerzy. Mówimy im: ,,Jeśli ktoś dowie się,
> że zostałeś chrześcijaninem, możesz zostać zabity". Mimo tego wielu

Ale swoich dzieci nie ochrzczą i nie będą wychowywać po chrześcijańsku.
Dzieci są otwarte, nie potrafią utrzymać tajemnicy ani działać
konspiracyjnie.
Ich krewni zabiliby je.

4. Data: 2017-06-17 14:10:06

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 17.06.2017 um 06:58 schrieb pinokio:

> http://biblia.phorum.pl/viewtopic.php?f=57&t=169&sid
=f43baac613fdbb5fdef72d8264ca756e

W islamie Isa ibn Marjam (Jezus) jest najważniejszym zaraz po Mahomecie
prorokiem.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Jezus_w_islamie
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

5. Data: 2017-06-17 14:15:33

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.06.2017 o 14:10, silvio balconetti pisze:
> W islamie Isa ibn Marjam (Jezus) jest najważniejszym zaraz po Mahomecie
> prorokiem.
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Jezus_w_islamie

Śni im się inny Jezus - ten prawdziwy, a nie ten, który jest nieco mniej
ważny od Mahometa i nie został ukrzyżowany

6. Data: 2017-06-17 15:50:09

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości

=f43baac613fdbb5fdef72d8264ca756e

> W islamie Isa ibn Marjam (Jezus) jest najważniejszym zaraz po Mahomecie
> prorokiem.
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Jezus_w_islamie

Takim prorokiem, który ma wrócić na ziemię w czasach ostatecznych po to,
żeby nawrócić niewiernych na islam. Niektórzy wierzą nawet, że resztę
pozabija. Czyli kogo? Ano, chrześcijan. Weź może pod uwagę, że ta religia
(islam) jest około 700 lat młodsza od naszej. Mahomet zaś nie był żadnym
prorokiem- nie dokonał żadnego cudu ani nie przewidział czegoś, co można
potwierdzić. Jego największy ""cud"" to słynne przyjście do góry. Ten
""cud"" polegał na tym, że samo poszedł do góry wtedy, kiedy kazali mu
rozkazać, żeby góra przyszła do niego. Dokonał tego ""cudu""- jak orzekli
ci, co mu kazali przyprowadzić górę- żeby ich oszczędzić, bo góra by ich
niechybnie zasypała, gdyby to ona przyszła do niego. Kim był? Był po prostu
watażką- szwankującym na umyśle.

--
Chiron

7. Data: 2017-06-17 15:56:27

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 17 czerwca 2017 15:50:13 UTC+2 użytkownik Chiron napisał:
> [...]
> niechybnie zasypała, gdyby to ona przyszła do niego. Kim był? Był po prostu

Cud rabina:

Rebe widział, jak Icek pracuje w szabes.
- O Jahwe, żeby w chałupę tego bezbożnika grom z jasnego nieba strzelił!
- Zlituj się o rebe! - krzyczy Icek.
- O Jahwe, żeby w chałupę Icka grom z jasnego nieba nie strzelil!
I stał się cud - piorun nie strzelił.

8. Data: 2017-06-17 18:20:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 14:15, pinokio pisze:

> Śni im się inny Jezus - ten prawdziwy, a nie ten, który jest nieco mniej
> ważny od Mahometa i nie został ukrzyżowany

U nas to nawet na szybach i w korze drzew widują Jezusa. I to na
trzeźwo. Nie wiem czy prawdziwego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2017-06-17 18:24:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-17 o 15:50, Chiron pisze:

> [...]
>
> Takim prorokiem, który ma wrócić na ziemię w czasach ostatecznych po to,
> żeby nawrócić niewiernych na islam. Niektórzy wierzą nawet, że resztę

Bla bla bla...

> Weź może pod uwagę, że ta
> religia (islam) jest około 700 lat młodsza od naszej.

Znowu bajki opowiadasz. Wasz rydzykowy katolicyzm ma może ze 20 czy 30
lat.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2017-06-18 00:15:02

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> niechybnie zasypała, gdyby to ona przyszła do niego. Kim był? Był po prostu

Nic dodać, nic ująć.

Jak odzyskać 845 dolarów?
2017 to Rok Ognistego Kura - zamachów i podpaleń...
Śmierć dyktatora
Kino Helios mailuje do klientów.
My naprawdę nie chcemy stać obok