Re: Myśl co chcesz

Data: 2005-08-10 07:02:31
Temat: Re: Myśl co chcesz
Od: "ksRobak" <k...@o...pl>

<m...@p...onet.pl>
news:40d7.0000075c.42f9a136@newsgate.onet.pl...

> Oczywiście,ze sama sobie wybralam takie życie, Nikt mnnie nie zmuszał. Drażni
> mnie tylko głos "wiedzących wszystko najlepiej" chciałam się tylko wygadać,
> taka publiczna-anonimoiwa spowiedz. Nie oczekuję rad ani pomocy, nie oczekuję
> nawet zrozumienia. Oczekiwałam życzliwego zainteresowania bez podważania moich
> intencji. Myslę że ty patrzysz ma nie przez pryzmat własnych dośwaidczeń i
> przezyć, niestety, one nie mają nic wspólnego z moją sytuacją. Bo każdy
> przypadek jest idnywidualny i niepowtarzalny. A ja i tak do końca mam nadzieję
> [...]

Ciekawe, czy kobiety urodzone w kulturze wielożeństwa
mają podobne idnywidualne i niepowtarzalne frustracje,, hmm...
czy mieć chłopa na wyłączność czy się nim dzielić
i jak spieprzyć sobie życie żeby spieprzyć na złość innym
to są dobre pytania wskazujące na nastawienie i potrzeby;
ale nie istnieje taki <pstryk> palcem serdecznym ześlizgującym się
z kciuka - który w mgnieniu uświadamia osobie zacietrzewionej
emocjonalnie, że pewne zachowania to czysta kulturowa konwencja
przejęta mimowolnie i nieświadomie a często destrukcyjna w tej
samonakręcającej się spirali złości, egoizmu i niespełnionych marzeń.

Edward Robak
--
Errare humanum est, in errore perservare stultum. /Seneka/
"Błądzić jest rzeczą ludzką, trwać w błędzie - głupotą."