wredna nauczycielka !!

41. Data: 2002-10-18 08:58:40

Temat: Re: wredna nauczycielka !!
Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> Wycofuję słowo 'stara' ...

a co ze wsią?

--
tren R
gg #1290613

42. Data: 2002-10-18 09:14:16

Od: "FP" <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"tren R" <t...@2...achtung.pl> wrote in message
> Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> a co ze wsią?

wieś była jako informacja, a nie obelga.

--
FP

43. Data: 2002-10-18 09:15:12

Od: "FP" <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wycofuję słowo 'stara' ...

zwłaszcza, że sam mam 24 lata ;-)))))

44. Data: 2002-10-18 09:31:23

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| to powinna powiedziec raczej
| "prosze mi tu nie staropanienkować!"

Mogłoby być 'obraźliwe' :-)
Łatwo załatwić sprawę - bo ona mnie zwyzywała od SP
A trudniej powiedzieć - ona mnie zwyzywała od matek :-)

Pozatym dodaje element 'tajemnicy osobowości'
i to w 'punkcie najważniejszym', który jeszcze nie został 'zbagatelizowany'
jak SP.

Niby nic, a mądrzej. Nie?
:-))

ett

45. Data: 2002-10-18 09:54:39

Od: Sławomir Żaboklicki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam. Coś mi przestawilo klawiaturę na maszynistki
Poprawny tekst powinien brzmieć:

46. Data: 2002-10-18 10:24:49

Temat: Re: [N]Re: wredna nauczycielka !!
Od: "Roman Obczynski" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zyzia_Fałszywka'bis"
<Zyzia_Fałszywka@NIE_LICZ_NA_DORĘCZENIEpoczta.onet.p
l> napisał w wiadomości
Witam!

> Nauczyciel wywodzi się z tego społeczeństwa i dlatego wykonują ten zawód
> zarówno głupawe kanalie jak i przyzwoici i kompetentni ludzie. Na kogo się
> trafi - zależy od szczęścia, tak jak w totolotku.
> Zuzia_Fałszywka"bis
<..>
O cie....a uczniowie, wszyscy nieskazitelni, uczciwi?!
Ich kłopoty w szkole podlegają jedynie (i tylko), przyczynom tzw
obiektywnym,
np:
-zbyt zaawansowanemu wiekowi belfrów
-ich pochodzeniu z miejscowości <500 mieszkańców
(czyli urzędowo wsi!????)
-stanowi wolnemu tychże
-nadpobudliwości psychoruchowej uczniów
-niechcący, przedawkowaniu jw
-"niechceniusięuczeniateż"
?????
R.

47. Data: 2002-10-18 10:31:10

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> wieś była jako informacja, a nie obelga.

a co niosła ze sobą owa informacja?
co miała pokazać?

--
drz.wo

pieprzone korniki!
__________________
http://trener.blog.pl

48. Data: 2002-10-18 10:32:12

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <eTaTa> osmielil sie napisac:

> Niby nic, a mądrzej. Nie?

nie
;-))

--
tren R
gg #1290613

49. Data: 2002-10-18 10:47:43

Od: "FP" <h...@m...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> a co niosła ze sobą owa informacja?
> co miała pokazać?

po prostu powiedziałem, co wiem na jej temat.
jak bym napisał, że jest Murzynką (nie jest), to by mnie od rasistów wyzwali
;)

czemu od razu wszyscy mnie krytykują ??? nikt mnie nie lubi ??? aaaargh!!!

pozdr,
FP

50. Data: 2002-10-18 11:00:46

Od: "tren R" <t...@2...achtung.pl> szukaj wiadomości tego autora

Korzystajac z mojej nieobecnosci osobnik <FP> osmielil sie napisac:

> czemu od razu wszyscy mnie krytykują ??? nikt mnie nie lubi ??? aaaargh!!!

jasne stary. kazdy ma tu do ciebie stosunek afektywny
zwany potocznie lubieniem. moze byc on nacechowany
pozytywnie lub negatywnie. w kazdym razie, warto sie zastanowic
nad takimi problemsami (wybierz sobie jeden zakreślając kółeczkiem):

a. czemu krytykują?
b. czy to jest krytyka?
c. jesli krytykuja to nie lubią?
d. wszystkie powyższe są do zastanowienia

--
tren R
gg #1290613

Czy mogę zostać nauczycielem?
FAQ pl.soc.edukacja - propozycja czy ma być.
Co dobry nauczyciel powinien umieć
Koncentracja u dzieci
islandzki