[NTG] Znowu politycznie ...

101. Data: 2010-04-27 20:25:19

Temat: Re: [NTG] Znowu politycznie ...
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No to faktycznie rozróżniasz wybór mniejszego zła
> od marzeń, geniuszu ;-)

Bo tutaj dochodzą jeszcze osobiste pobudki. Lubię go z pewnych względów
- ma podobne hobby do mnie. ;)

Ewa

102. Data: 2010-04-27 20:26:40

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Bo tutaj dochodzą jeszcze osobiste pobudki. Lubię go z pewnych względów
> - ma podobne hobby do mnie. ;)

Scrabblista? ;)

--

Paulinka

103. Data: 2010-04-27 20:29:09

Temat: Re: Znowu politycznie ...
Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 22:19, medea pisze:

> Śmiech to głupota i trollowanie?
>
> Ewa

Nie, czemu?
Ale ograniczenie treści posta do jakiejś partykuły
nie jest raczej mądrzejsze od śmiechy do sera.
Piotrek

104. Data: 2010-04-27 20:32:12

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 22:25, medea pisze:

> Bo tutaj dochodzą jeszcze osobiste pobudki. Lubię go z pewnych
> względów - ma podobne hobby do mnie. ;)
>
> Ewa

No tak, to pewnie kolejny z miliona racjonalny powód do marzeń o nim.
Słuchaj, nie chce mi sie już za bardzo z nimi polemizować
więc może wypisz tu wszystkie, a jak skończysz,
to ew. je jakoś posumujemy ;-)
Piotrek

105. Data: 2010-04-27 20:32:35

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> Nie, czemu?
> Ale ograniczenie treści posta do jakiejś partykuły
> nie jest raczej mądrzejsze od śmiechy do sera.

Ja np oplułam monitor.

--

Paulinka

106. Data: 2010-04-27 20:36:13

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Scrabblista? ;)

No i brydżysta. ;)

Ewa

107. Data: 2010-04-27 20:37:48

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No tak, to pewnie kolejny z miliona racjonalny powód do marzeń o nim.
> Słuchaj, nie chce mi sie już za bardzo z nimi polemizować
> więc może wypisz tu wszystkie, a jak skończysz,
> to ew. je jakoś posumujemy ;-)

Ależ po co? Gdyby kandydował, to może by i sens był agitować.
A tak? ;)

Ewa

108. Data: 2010-04-27 20:40:30

Od: Piotr <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-04-27 22:37, medea pisze:

> Ależ po co? Gdyby kandydował, to może by i sens był agitować.
> A tak? ;)
>
> Ewa

A tak pomarzyć przecież?
Nie potrafisz utrzymać w pamięci
o co kaman w kilku własnych kolejnych postach?
Piotrek

109. Data: 2010-04-27 20:44:41

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> A tak pomarzyć przecież?

Chcesz wejść do moich marzeń? ;)

> Nie potrafisz utrzymać w pamięci
> o co kaman w kilku własnych kolejnych postach?

Nie jestem w formie, a Ty chyba też nie, więc może się nie przemęczajmy
dziś nawzajem.

Ewa

110. Data: 2010-04-27 21:17:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO byłby najlepszym kandydatem z "lewicy", i najlepszym w ogóle. ;)

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hr56h6$4pu$8@node1.news.atman.pl...

> Cimoszewicz dostał kubeł zimnej wody i więcej nie chce, a szkoda.

Dlaczego u nas nie jest tak ładnie? :(
Radocha !!
Właśnie słyszałem w wiadomościach.
Złodziej?
Re: Nokaut paranoików od teorii spiskowych