Na jakiej wysokosci ?

1. Data: 2002-06-13 08:37:58

Temat: Na jakiej wysokosci ?
Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie kupilismy meble do kuchni i w zwiazku z tym mam pytanie .... na
jakiej wysokosci od blatu kuchennego znajduje sie u Was pierwsza polka w
szafkach wiszacych ?
Chcialabym wiedziec jakie sa te ksiazkowe zalecenia ale tez praktycznie jak
to jest u Was w domu ... zmierzy ktos i mi odpisze ? :)

pozdrawiam - Beata :)

ps. Oboje z mezem jestesmy wysocy .... licze ,ze niektorzy z Was sa w domu i
na popoludnie bede juz miala dla meza wytyczne ;)))

1. Data: 2002-06-13 08:46:01

Temat: Re: Na jakiej wysokosci ?
Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Znajoma" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> Wlasnie kupilismy meble do kuchni i w zwiazku z tym mam pytanie .... na
> jakiej wysokosci od blatu kuchennego znajduje sie u Was pierwsza polka w
> szafkach wiszacych ?

u mnie w domu sa na wysokosci okolo 57 cm na blatem ale ja jestem niska :)

Pozdrawiam
Edyta

ps awzne tez jset jakiej wysokosci sa te wiszace szafki, no wiesz tak zeby
sie zmiescily
a najlepiej dopasowac do waszego wzrostu

1. Data: 2002-06-13 09:06:09

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Znajoma" <z...@w...pl> wrote in message news:ae9llv$cqn$1@news.tpi.pl...
> Wlasnie kupilismy meble do kuchni i w zwiazku z tym mam pytanie .... na
> jakiej wysokosci od blatu kuchennego znajduje sie u Was pierwsza polka w
> szafkach wiszacych ?
Ja jestem niska i mam powieszone tak, ze siegam do rzeczy poustawiancyh na
drugiej polce. Do trzeciej potrzebuje "drabiny" ;-) Jezeli oboje jestescie
wysocy to poprostu powies tak abys siegala do rzeczy poustwaianych na
ostatniej, najwyzszej polce.
A ksiazkowe wymiary to ponoc 70 cm. Przynajmniej tak chcial nam powiesic
montazysta, ale sie nie zgodzilam. U mnie wiesza na wyskokosc 5 plytek
(10x10) od blatu + fuga. Jezeli oboje macie ok 170 zm wzrostu lub wiecej to
70 cm jest ok.

Joanna

1. Data: 2002-06-13 09:08:14

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sie zmiescily
> a najlepiej dopasowac do waszego wzrostu

Dzieki za szybka odpowiedz :) niektore moje szafki maja 87 cm ale tez
mieszkanie ma 3,20 m wysokosci ... mozna wiec poszalec ;)

Beata :)

1. Data: 2002-06-13 09:13:54

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> montazysta, ale sie nie zgodzilam. U mnie wiesza na wyskokosc 5 plytek
> (10x10) od blatu + fuga. Jezeli oboje macie ok 170 zm wzrostu lub wiecej

70 cm to chyba jednak przesada ...wlasnie bylam to zmierzyc i nie wyobrazam
sobie siegania wtedy do drugiej polki o trzeciej nie wspominajac ;)
Moj maz tez mowi ,ze do trzeciej polki kupi mi drabinke ... ale co tam
trzymac zeby drabina nie stala sie stalym elementem wystroju kuchni ? ;)) Co
Ty tam poukladalas ?

pozdrawiam - Beata :)

1. Data: 2002-06-13 09:21:25

Od: "Edyta" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moj maz tez mowi ,ze do trzeciej polki kupi mi drabinke ... ale co tam
> trzymac zeby drabina nie stala sie stalym elementem wystroju kuchni ? ;))
tak jak pisalam wczesniej u mnie wisza na wysokosci 57 cm
a wysoko mozesz polozyc cos czego zadko uzywasz
(heheh ja na razie ma puste te polki)

Pozdr
Edyta

1. Data: 2002-06-13 09:44:30

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Znajoma" <z...@w...pl> wrote in message news:ae9npa$rqf$1@news.tpi.pl...

> [...]
> Moj maz tez mowi ,ze do trzeciej polki kupi mi drabinke ... ale co tam
> trzymac zeby drabina nie stala sie stalym elementem wystroju kuchni ? ;))
Hm.. jakby to powiedzec, nie dosc ze by cholernie protestowala, to kuchnia
nie jest miejscem, ktore specjalnie sobie upodobał-a. Ten moj egzemplarz
"drabiny" zazwyczaj lezy na kanapie z pilotem od tv na jedyn "schodku" i
kuflem piwa w drugim ;-) Nie wiem cyz wyrazilam sie zrozumiale ;-))
Co
> Ty tam poukladalas ?
Poustawialam np. zadko uzywany serwis do kawy w szafce z drzwiczkami ze
szklem, zapas kieliszkow, talezy i innych dupereli, o ktorych nawet nie
wiedzialam, ze ich tyle posiadam ;-)
Pozatym doskonale miejsce na sloiki, ktore nasze mamy kaza zwracac ;-),
filtr do wody, ktorego do dzisiaj nie mam zwyczaju uzywac, mlynek do kawy,
ktorego nie mam serca wyrzucuc bo nadal dziala, a czasem to sie nawet
przydaje. A jezeli takich rzeczy nie masz to zawsze mozesz tam wstawic np.
pudelko ze srubkami, gwozdzikami, srubokretami albo innymi pier...kami,
ktorych uzywa "drabina" ;-)

Joanna
PS. Mam nadzieje, ze nie urazilam zadnej "drabiny" ;-) Zreszta, gdyby nie te
nasze kochane "drabiny" to zycie byloby nudne ;-)))

1. Data: 2002-06-13 10:09:59

Od: "Znajoma" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wyobrazam
;))
> [...]
te
> nasze kochane "drabiny" to zycie byloby nudne ;-)))

Wielkie dzieki :))) Przy opisie "drabiny" az sie poplakalam ze smiechu ;))))

pozdrawiam - Beata:))

1. Data: 2002-06-16 13:55:28

Od: "siepacz" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>... ale co tam
> trzymac zeby drabina nie stala sie stalym elementem wystroju kuchni ? ;))
Co
> Ty tam poukladalas ?

pewnie mąż trzyma tam piwko... :-)))

pozdrav