Re: Na priva, kochane prośby o wzory.

Data: 2003-07-02 20:41:09
Temat: Re: Na priva, kochane prośby o wzory.
Od: "ela0626" <e...@i...pl>

> Ja wczoraj zablokowalam NA PARE GODZIN telefon (mam tylko modem) wysylajac
> wzory Lanarte, i proszac o potwierdzenie i w mailu, i na forum.

Wiesz, ja też jestem na modemie. Teraz właśnie siedzę sobie tutaj i pisze bo
jestem w trakcie wysyłania wzorków.

> Nie dostalam nic - ale za to zostalam KOMPLETNIE WYLECZONA z wysylania
> czegokolwiek!
> Tak bylo juz i kiedys...pare miesiecy temu.

Czasem bywa tak że dana osoba nie jest obecna, może nie ściągnęła poczty
albo nic nie doszło do niej. Więc jak ma potwierdzić? Staram się tak to
tłumaczyć.
Znaczy już nic nikomu nie wyślesz ;( ? Ej, nie wierzę.
Trzeba myśleć pozytywnie, nasze zbiory, a są niemałe, pochodzą głównie z
wymiany.

Pozdrawiam
Ela (Warszawa)