Nać rzodkiewki .

1. Data: 2011-10-23 23:58:58

Temat: Nać rzodkiewki .
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duszona a'la szpinak. Nie żartuję - pyszna.
Także w zupach:
http://allrecipes.pl/przepis/844/super-zupa-z-rzodki
ewki.aspx
oraz wg przepisu na zupę szczawiową, oczywiście liście wstępnie uduszone na
maśle lub oliwie...

--
XL

2. Data: 2011-10-25 06:39:25

Temat: Re: Nać rzodkiewki .
Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ewki.aspx
> oraz wg przepisu na zupę szczawiową, oczywiście liście wstępnie uduszone

My zjadamy jak sałatę, ze śmietaną.
Lepsza, niż sama rzodkiewka. Trochę kłują listki, ale to ich urok.

3. Data: 2011-10-25 10:58:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 25 Oct 2011 08:39:25 +0200, jagr napisał(a):

ewki.aspx

> My zjadamy jak sałatę, ze śmietaną.
> Lepsza, niż sama rzodkiewka. Trochę kłują listki, ale to ich urok.

Zależy od odmiany i warunków uprawy - niektóre rzodkiewki mają gładkie
liscie, szczególnie kiedy miały zapewnioną dużą ilość wody podczas wzrostu.
--
XL
"Z drzew spadają czasem gałęzie. Ba, zdarza się, że trafią kogoś w głowę i

4. Data: 2011-10-25 21:22:34

Od: anatol <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szalenie nam się podobały ogromne wiechcie kwitnących, liściastych
pędów jakiś rzep czy rzodkwi sprzedawanych w Lizbonie w olbrzymich
ilościach. Na zupę.

Ania

Obieraczki.
ciasto drożdżowe z... dynią :-)