Nadzienie wytrawne

1. Data: 2005-04-17 14:50:34

Temat: Nadzienie wytrawne
Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciasteczka piwne standardowo nadziewam powidłami z węgierek. Ostatnio
gdzieś tutaj mignęła mi przed oczami propozycja żeby dac nadzienie
wytrawne, ale szczegółów nie było. Mam więc pytanie: czym można to
nadziać. Macie jakieś sprawdzone przepisy na taki niesłodki farsz?

Alek

1. Data: 2005-04-17 14:59:43

Temat: Re: Nadzienie wytrawne
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2005 16:50:34 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Alek*, w
wiadomości news:<news:d3ttcu$21r$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> wytrawne, ale szczegółów nie było. Mam więc pytanie: czym można to
> nadziać. Macie jakieś sprawdzone przepisy na taki niesłodki farsz?

Ja robiłam z pieczarkami duszonymi z cebulą i zaciąganymi śmietaną. Dobre są
też ze szpinakiem i czosnkiem, a jak chce Ci się dłubać, to zrób nadzienie z
kapusty i grzybów.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2005-04-17 15:05:30

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> Ja robiłam z pieczarkami duszonymi z cebulą i zaciąganymi śmietaną.
Dobre są
> też ze szpinakiem i czosnkiem,

A nie wypłynie to? Ja te cistka tylko składam na pół i nie zlepiam
na około.
No i może jeszcze jakiś momysł z dodatkiem sera?

Alek

1. Data: 2005-04-17 16:22:37

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d3ttcu$21r$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote:

> Ciasteczka piwne standardowo nadziewam powidłami z węgierek. Ostatnio
> gdzieś tutaj mignęła mi przed oczami propozycja żeby dac nadzienie
> wytrawne,

Należy zostawić powidła z węgierek otwarte tak długo, aż się wytrawią.

Władysław

1. Data: 2005-04-17 16:29:47

Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 17 Apr 2005 17:05:30 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Alek*, w
wiadomości news:<news:d3tu8t$81b$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co

No to zlep. Jak pierożki.

1. Data: 2005-04-17 16:33:55

Od: "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to zlep. Jak pierożki.

Albo jak małe sakiewki :)
Ja robiłam z:
- szpinakiem i fetą
- szpinakiem i ząbkiem czosnku
- mięsem mielonym doprawionym cebulą i pomidorami

a marzy mi sie wyprobować coś na kształt (kształt, nie smak, podkreślam) -
kulebiaka.
Zwinąć, zlepić i zrobić taki duży prostopadłościan z nadzieniem.

Myślicie, że się uda?

Margola

1. Data: 2005-04-17 17:07:22

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
.

> Należy zostawić powidła z węgierek otwarte tak długo, aż się wytrawią.

Znalazłem lepsze propozycje:

http://www.losiowy.wojjy.com/web0104.php

Co powiesz o tych przepisach?

Alek

1. Data: 2005-04-17 17:10:38

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margola" <m...@s...precz.kafeteria.pl> napisał w
wiadomości news:d3u3el$7lh$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ja robiłam z:
> - szpinakiem i fetą
> - szpinakiem i ząbkiem czosnku
> - mięsem mielonym doprawionym cebulą i pomidorami

To mięso to chyba nie surowe? Jak dokładnie to robisz?

> Zwinąć, zlepić i zrobić taki duży prostopadłościan z nadzieniem.

Ja kombinuję w kierunku czegoś małego co można by sobie do piwa przekąsić.
No chyba ze ten duży prostopadłościan potem w plasterki?

Alek

1. Data: 2005-04-18 18:35:04

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:d3ttcu$21r$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> wytrawne, ale szczegółów nie było. Mam więc pytanie: czym można to
> nadziać. Macie jakieś sprawdzone przepisy na taki niesłodki farsz?

Ja po rozwałkowaniu ciasta posypuje je startym serem jeszcze raz przejeżdzam
wałkiem kroje nożem na kawałki i do pikarnika (można z gruboziarnista sola,
kminkiem)

Anet

1. Data: 2005-04-19 08:21:50

Od: bella <b...@a...pl.usunto> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Alek napisał:

> No i może jeszcze jakiś momysł z dodatkiem sera?

Białego?

Ser wymieszany z koncentratem pomidorowym (gotowym lub wlasnorecznie
zrobionym) , jajkiem na twardo, koperkiem.
Koncentrat powinien byc bardzo gesty, zeby farsz byl taki
"niesrozwalający sie"

Taki farsz daję do pierożków smażonych na tłuszczu (takich wigilinych:)

z żółtym serem chyba nie masz problemów.
można go wymieszać (startego) ze wszystkim na co masz ochotę i co
lubicie do piwa..

- z kawałkami (małymi) mięs uduszonymi wcześniej
- z pieczarkami z zieloną pietruszką
- z szynką startą na tarce
- z fetą
ale to już dziewczyny pisały :)

--
pozdrawiam serdecznie b.
przy odpowiedzi usuń "usunto" z mojego adresu.

schaboszczak po prowansalsku a'la Dajczak
granulat sojowy
Constar - podobno jakas afera... ma ktos jakies linki?
sosy z mleczkiem kokosowym
dylemat wędliniarski