Najbardziej wstretne danie

1. Data: 2001-04-11 19:36:47

Temat: Najbardziej wstretne danie
Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy byl juz taki temat??

Kiedys z przyjacielem probowalismy wymyslic najwstretniejszy jadlospis.
Czernina, plucka na kwasno... Juz nie pamietam co jeszcze tam bylo. Jako
wariant miesny byla chyba jagniecina w sosie mietowym.
Czy okolicznosci zmusily was kiedys do zjedzenia czegos co z trudem przeszlo
wam przez gardlo i czego zalujecie???

hej!
Kalina

1. Data: 2001-04-11 21:23:48

Temat: Re: Najbardziej wstretne danie
Od: "Przemek" <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

a co masz do czerniny ?
Przemek

1. Data: 2001-04-11 21:38:47

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Apr 2001 21:36:47 +0200, <n...@m...ch> wrote:

> [...]
>wariant miesny byla chyba jagniecina w sosie mietowym.
>Czy okolicznosci zmusily was kiedys do zjedzenia czegos co z trudem przeszlo

protestuje przeciw sosowi mietowemu jako ohydzie!! Jagniecinie
sie nie sprzeciwiam, ale sos mietowy - wara od niego! Kocham go!
A galaretke jeszcze bardziej.

raz musialam jesc (bo nic nie bylo, pod namiotem, w deszczu)
zimny ryz z zimnym smalcem ze skwarkami. Smalec byl w kupie,
zrobil z ryzu koltun i bylo to straszne.

W Nigerii dostalam na przyjeciu cos w ciescie, katem oka , jak
juz lecialo do geby zobaczylam z tego ciasta (smazonego w
glebokim tluszczu) wystajaca szczecine. Byla to swinska skora,
gotowana, w slodkim ciescie nalesnikowopodobnym... stanelo mi w
gardle, ale udalo mi sie wtloczyc to cudo do wieczorowej
torebki...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-11 21:52:30

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

n...@m...ch wrote:

> (.) plucka na kwasno...

Oj tak - to je ono :)

sadyl

1. Data: 2001-04-12 00:55:59

Od: "Ania Derejski" <a...@v...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote

> [...]
> gotowana, w slodkim ciescie nalesnikowopodobnym... stanelo mi w
> gardle, ale udalo mi sie wtloczyc to cudo do wieczorowej

Krysia, Ty to masz przygody !!! :))))
Ania

1. Data: 2001-04-12 04:56:27

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<n...@m...ch> wrote:

> [...]
> Czernina, plucka na kwasno...
>Juz nie pamietam co jeszcze tam bylo. Jako
> wariant miesny byla chyba jagniecina w sosie mietowym.

A co w tych daniach jest wstretnego? Sam wprawdzie tez za nimi nie
przepadam, ale wszystkie uchodza lub uchodzily w swoim czasie za
przysmaki i kazde z nich ma swoje zalety.

> Czy okolicznosci zmusily was kiedys do zjedzenia czegos co z trudem przeszlo
> wam przez gardlo i czego zalujecie???

Skoro zjadlem, to nie zaluje. Ale nienawidze tlustych tortow na
margarynie i aromatyzowanych sztucznymi aromatami, ktore dumne panie
domu serwuja na rozmaitych przyjeciach. Wzselkich slodkich wypiekow
dosmaczanych j.w. Nastepnie ida rozmaite salatki wymyslane "ad hoc" i
wciskane gosciom jako przysmaki.

Wladyslaw

1. Data: 2001-04-12 04:56:28

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

uz nie pamietam co jeszcze tam bylo. Jako

> protestuje przeciw sosowi mietowemu jako ohydzie!! Jagniecinie

Jagniecina? Jakiez mieso lepsze od jagnieciny?

Wladyslaw

1. Data: 2001-04-12 06:16:34

Od: Tib <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wariant miesny byla chyba jagniecina w sosie mietowym.
> Czy okolicznosci zmusily was kiedys do zjedzenia czegos co z trudem przeszlo

W moim przypadku byla to zupa cytrynowa,a wlasciwie rosol cytrynowy,do
ktorego wcisnieto chyba kontener cytryn..Bylo to na jakims oficjalnym
czyms,wiec wykrecic sie nie moglam,zjadlam caly talerz i przysieglam
sobie,ze nigdy wiecej.Od tego czasu,starannie unikam wszelkich zup
owocowych.

A propos owocow-w przystepie szalu zakupowego nabylam paczke mrozonych
wisni i kompletnie zapomnialam,jaki cel temu przyswiecal,w kazdym razie
leza teraz i czekaja na moja inwencje,a ja nie mam pojecia,co z tym
zrobic..Zmiksowac?Ale z czym?Albo zapiec?

Pozdrawiam

Tib
Róda
mamo pomurz chomik uciekl.

1. Data: 2001-04-12 06:55:00

Od: "asia" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib <c...@i...pl> wrote in message news:3AD54842.29054993@ikp.pl...

> [...]
> leza teraz i czekaja na moja inwencje,a ja nie mam pojecia,co z tym
> zrobic..Zmiksowac?Ale z czym?Albo zapiec?

Zrob ciasto z wisniami przepis podawany byl jakis czas temu na liscie i
kilka osob - po wyprobowaniu bardzo sie nim zachwycalo. Napewno ktos ma ten
przepis pod reka :) Ja tez sie do niego przymierzam ale jakos na razie mi to
nie wyszlo.
Asia

1. Data: 2001-04-12 07:46:15

Od: "Monika Bacińska-Wojewódka" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem czy byl juz taki temat??
> Czy okolicznosci zmusily was kiedys do zjedzenia czegos co z trudem

Tak, bylismy kiedys na obiedzie u znajomych moich rodzicow. Zupe gotowala
ich babcia, ktora miala klopoty ze wzrokiem. Nie pamietam, jaka to byla
zupa, ale w moim talerzu plywaly 2 lub 3 calkiem spore muchy. Czy wygralam
konkurs na najwstretniejsze danie???

:-) Monika

CO ZA CZAD!
Witam:)