Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]

11. Data: 2020-01-03 16:02:00

Temat: Re: Najczestsza globalna przyczyna smierci w 2019r - 42.300.000 osob [Worldometers]
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 stycznia 2020 09:25:44 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz.
> Powtarzasz bezmyślnie papkę propagandową religianckich antyaborcjonistów.

Być może. Ale ta propaganda ma pewne punkty, z którymi trudno się nie zgodzić.
Także nie-teistyczne religie podejmują ten temat:
https://mahajana.net/teksty/lama-jampathaye-krag-och
rony.pdf

Jak również tematy bardziej powolnych morderstw z premedytacją (ciała i umysłu)
dopuszczanych kiepskim prawem, np. takich:
https://mahajana.net/teksty/duddziomr-tyton.pdf

> I oczywiście jedynym władnym do decydowania które przypadki są mniej lub
> bardziej drastyczne jesteś ty, jedyny sprawiedliwy.

Te gdzie szkoda z nie wykonania aborcji dla kobiety byłaby nieodwracalna.
Masz ustawę polską, która definiuje dokładnie jakie to przypadki.

na zachodku śmieć albo coś nieistniejącego, podchodzi się tu do tego z powagą i
pokorą.

> To tak jak w każdym cywilizowanym kraju.
> Bezmyślne religianty powtarzają swoją papkę propagandową, że to moralne
> zepsucie i aborcja to jak splunąć. I ty razem z nimi.
> Sam podałeś przykład, że jednak nie, więc sam sobie przeczysz.

Japonia uznaje, że życie ludzkie zaczyna się co najmniej od chwili zagnieżdżenia
płodu. Nie posuwa się do zachodniej hipokryzji.
Ustawę pro-aborcyjną wprowadzili w Japonii jankesi podczas okupacji.
Zobacz na podejście do płodu w Ameryce. Tam nasciturus nie jest nawet człowiekiem II
kategorii, jeżeli tak zdecyduje potencjalna rodzicielka, bo jej dzieciak do futra
zdartego żywcem z norek nie pasuje.

12. Data: 2020-01-03 17:17:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/01/2020 o 11:54, m...@g...com pisze:
> Czlowieki! Zabiliscie 42 mln 300 tys swoich dzieci w samym 2019r!
> POwrotu do zdrowia zycze.

ty zabiles, nie dajac tym ludziom wyboru

--
gazebo

13. Data: 2020-01-03 21:43:22

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

ty zabiles, nie dajac tym ludziom wyboru
---
Dalem wam wybor -mogliscie nie zabijac...

14. Data: 2020-01-03 23:00:52

Od: <Ghost> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>W 2019 ROKU POZBAWIONO ŻYCIA 42,3 MLN NIENARODZONYCH
>2 stycznia 2020 11:24/w Informacje, Polska
>NAJWIĘCEJ ZGONÓW WCIĄŻ Z POWODU TZW. ABORCJI.

A z powodu poronienia, podali ile?

15. Data: 2020-01-03 23:08:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03.01.2020 o 16:02, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Być może. Ale ta propaganda ma pewne punkty, z którymi trudno się nie zgodzić.

Nie ma.

> Także nie-teistyczne religie podejmują ten temat:

A co mnie obchodzą jeszcze jakieś inne religie?
Religie nie powinny mieć nic do powiedzenia w tej sprawie.
Jak w wielu innych sprawach.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

16. Data: 2020-01-04 02:08:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

A z powodu poronienia, podali ile?
---
POszukaj, przypuszczam ze znajdziesz
Ilosc POronien zreszta gwalt rosnie.
Ale to roznica POronic mimowolnie a
celowo dzialac na rzecz zniszczenia
nowego ludzkiego (i kazdego) zycia.

17. Data: 2020-01-04 02:20:23

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> Być może. Ale ta propaganda ma pewne punkty, z którymi trudno się nie zgodzić.
Nie ma.
---
Jak mowi ze wg niego ma to wg niego ma, proste
zaprzeczanie istnieniu niePOznanych tez swiadczy
o braku elementarnej otwartosci na tezy oponenta.
A to juz wyklucza z jakiejkolwiek dyskusji i sytu
uje cie na POznawczym aucie. Samowyautowanie. Faul
na wlasnym rozumie. Chwytasz czy zabrnales w to na
ament? ;P

18. Data: 2020-01-04 10:49:49

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.01.2020 o 02:20, m...@g...com pisze:
> Nie ma.
> ---
> Jak mowi ze wg niego ma to wg niego ma,

Nie mówi, że to w/g niego.
Więc nie zmyślaj.

> Faul na wlasnym rozumie. Chwytasz czy zabrnales w to na
> ament? ;P

Faulem na rozumie jest zmyślanie i przedstawianie tych wymysłów jako faktów.
Chwytasz, czy zabrnąłeś w to na ament?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

19. Data: 2020-01-04 13:39:30

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/01/2020 o 20:43, m...@g...com pisze:
> ty zabiles, nie dajac tym ludziom wyboru
> ---
> Dalem wam wybor -mogliscie nie zabijac...

i po raz kolejny, ja jestem Bogiem, i tak mnie bawisz, bo jestes
zabawka, moge zrobic co zechce z toba, masz teraz swiad w lewej stopie

--
gazebo

20. Data: 2020-01-04 14:41:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 4 stycznia 2020 13:39:32 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> i po raz kolejny, ja jestem Bogiem

tylko uświadom to sobie sobie...
kiedy skok na główkę z 9. piętra?

happy
Ekologizm, lgbtyzm, genderyzm, aborcjonizm, marksizm -jeden czort [JedraszewskiNaPrymasa!] ;)
,,Przepraszam cię skarbie. Mama" [OknoZycia]
Samoswiadomosc Kviatuszka ;)
Klotnia o szKOdliwosc POrnografii [feministek z genderowcami] z religiantami w tle ;)