Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!

Data: 2001-09-04 17:25:48
Temat: Re: Najgrozniejsza choroba ON w Polsce: PASOZYTY!
Od: a...@i...org.pl (algraf)

O tak to mozemy podyskutowac :-)

Moze masz racje co do rozwiazania PFRON, ale ja raczej sklaniam sie do
takiego zdania ze nic to nie zmieni bo gdzie sa pieniadze tam i zlodzieje.
PFRON potrzebuje jedynie :
1) kontroli (moze PIP?)
2) prezesem powinien byc ktos bezpartyjny, fachowiec - wybrany przez
srodowisko ON
3) wiekszy udzial ON i stowarzyszen przy tworzeniu programow

Pieniadze na drogowskaz poszly zbyt szerokim strumieniem ale nie trafily do
osob zdrowych lecz do ON i to juz jest wazne. Czasami trzeba sie godzic na
kompromis - gdy wchodzi w gre dobro ON.

pozdrawiam
Arek
Rozpasanie i hulaszczy tryb życia emerytów i rencistów rujnuje budżet RP.