Najlepsze sztuczne łzy

1. Data: 2010-06-04 08:34:31

Temat: Najlepsze sztuczne łzy
Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Antidotum na siedzenie przy kompie...

Produkt produktowi nierówny.
Podobno:
http://www.i-apteka.pl/product-pol-559-ARTELAC-kropl
e-10ml.html
ma dużą lepkość i daje ulgę na dłużej.
Co polecacie?

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

2. Data: 2010-06-04 08:45:24

Temat: Re: Najlepsze sztuczne łzy
Od: "Jacek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze, to przespać się godzinkę albo normalnie całą noc zamiast siedzieć
przy ekranie.
Jacek

3. Data: 2010-06-05 05:16:56

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> zamiast siedzieć przy ekranie.

Najlepiej nie pracować, tylko mieć kupę kasy i bawić się życiem...
Jestem w IT od 1986 roku. Jeśli chcę zarobić na chleb - muszę gapić się w
ekran. Na szczęście teraz nie w baniaka a w lcd.
Ale kompleks dna suchego oka pozostał i tak.

Wracam zatem do pytania głównego tego wątku.

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

4. Data: 2010-06-06 18:11:53

Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam Systane - krople nawilżające.
Cena wyzsza ale po otwarciu mozna używać przez 6 miesięcy.

Pozdrawiam
Agnieszka

5. Data: 2010-06-06 22:30:57

Od: "Negatyw" <n...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@g...pl> napisał w wiadomości grup

> mozna używać przez 6 miesięcy.

Czy trwałość po otwarciu ma jakieś znaczenie?
Ja np zawsze to olewałem i używam do oporu. Też Polcrom i resztę.

Negatyw
negatyw001(małpa)o2.pl

6. Data: 2010-06-07 13:08:20

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Jun 2010 10:34:31 +0200, Negatyw napisał(a):

> Witam
> [...]
Np. Hylo-Comod, Hylo-gel, PVP-Comod (Ursapharm) lub Hyabak, Filmabak
(Laboratoires Thea).Sa to preparaty nie zawierajace srodkow konserwujacych,
a wiec zdecydowanie lepiej tolerowane przez niektorych pacjentow, i
polecane przez okulistow. Obie firmy maja dosc bogata oferte preparatow
nawilzajacych, tak wiec mozna sobie cos dobrac.
Ja osobiscie (a mam niezwykle wrazliwe oczy) zdecydowanie lepiej toleruje
np. Hylo-Comod czy Hylo-Gel niz Systane. Ale mysle, ze to kwestia bardzo
indywidualna. Kiedys stosowalam krople Systane, ale po wyprobowaniu
Hylo-Comodu i Hyabaku, juz do nich nie wroce :)

Pozdrawiam :)
M.

7. Data: 2010-06-08 06:48:23

Od: Hexio <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 4, 10:34 am, "Negatyw" <n...@W...o2.pl> wrote:
> Witam
> Antidotum na siedzenie przy kompie...

Hyal-Drop. Można używać do 3 miesiący po otwarciu. Poprzednio miałem
systane, pvp-comod i masę innych kropli - poszły do śmieci, uczulały
mnie.

8. Data: 2010-06-08 16:40:00

Od: "Agnieszka" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy trwałość po otwarciu ma jakieś znaczenie?
> Ja np zawsze to olewałem i używam do oporu. Też Polcrom i resztę.

Pewnie tak, bo jesli dłuższy termin po otwarciu tzn, że mają jakiś
konserwant .
Twoje pytanie zaintrygowało mnie i poszukałam trochę na ten temat.

http://www.zdrowie.senior.pl/75,0,Lzy-naturalnie-bez
-konserwantow,8450.html

Pozdrawiam

Agnieszka

9. Data: 2010-06-08 18:50:40

Od: Fragile Maja <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jun 2010 18:40:00 +0200, Agnieszka napisał(a):

> [...]
> konserwant .
> Twoje pytanie zaintrygowało mnie i poszukałam trochę na ten temat.

O tym wlasnie wspominalam w mojej wypowiedzi :) Zdecydowanie polecam
sztuczne lzy bez konserwantow. Moje oczy odczuwaja roznice. Oczywiscie po
otwarciu opakowania, nie stosuje przez dluzzy okres czasu niz zalecony.

Pozdrawiam,
M.

10. Data: 2010-06-08 20:06:01

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej nie pracować, tylko mieć kupę kasy i bawić się życiem...
> Jestem w IT od 1986 roku. Jeśli chcę zarobić na chleb - muszę gapić się w
> ekran.
Bzdura, po 5-8h pracy błędy są tak częste,
że bilans czasowy jest ujemny:
pracujesz zmeczony 1h, robisz błedy,
a czas naprawiania wynosi 3-5h.

Pszestszegaj BHP to i szybciej zrobisz robotę i oczy będą zdrowsze.
Fakt, zrobisz złe wrażenie, mniej zarobisz, wylecisz.
Sam wybieraj.

--
Nie jestem medykiem. (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub
sz, -ii -> -i)

Krople do oczu dla alergika
usunięcie zęba = ropa?
Jednak istnieje takie cooe jak NIRWANA - ja przezylem ja w 1968 roku wraz z calym t?umem strajkujacych studentów
ciśnienie rozkurczowe
Łupież.