Re: Najważniejsza decyzja w życiu

Data: 2017-06-15 09:38:40
Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: j...@o...pl

W dniu czwartek, 15 czerwca 2017 09:04:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Mogę powiedzieć "po nocy przychodzi dzień",

jak po burzy spokoj
nagle ptaki budza mnie
tlukac sie do okien

krzysztof ma glos, jak chyba zaden wokalista na swiecie.
jacek chyba najpiekniejsze na swiecie teksty pisal.
takze kaczmarski co pisal i spiewal.
edyta geperd wzor niedoscigniony.
takze wielu, wielu innych kompozytorow, solistow i bardow.

kocham ich bardzo.

jacek