Najważniejsza decyzja w życiu

31. Data: 2017-06-13 19:07:21

Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 19:01, Qrczak pisze:
> Claude François, we Francji nazywany Cloclo, urodził się 1 lutego 1939
> roku w Ismailii w Egipcie. W wieku 39 lat zginął porażony prądem w
> paryskim mieszkaniu 11 marca 1978 roku, kiedy w trakcie kąpieli, stojąc
> w napełnionej wodą wannie, próbował dokręcić żarówkę.
>
> Życie miał ciekawe, a śmierć to już w ogóle wedle własnego życzenia.

Mam już więcej niż 39 lat, kiedyś uważałem moją historię życia za marną,
dopóki nie zrozumiałem że nie tylko dobre są łatwe doświadczenia ale i
te trudne.

32. Data: 2017-06-13 19:13:02

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 18:51, LeoTar Gnostyk pisze:
> Dopóki jesteś ślepcem dopóty nie będziesz w stanie spojrzeć krytycznie,
> a zarazem twórczo, na czyjąś historię. Dopiero gdy przeżyjesz tę traumę
> sam i sam ją przetrawisz dochodząc do wniosków ostatecznych, no więc
> dopiero wtedy będziesz w stanie również na własną przeszłość będziesz w

Niektóre rzeczy prawisz rozsądnie, tylko mylisz się co do konieczności
inicjalizacji przez seks. Zauważ że w tradycyjnych plemionach
prymitywnych technicznie inicjalizacja 10-12 letnich chłopców polegała
na odseparowaniu ich od matek i wzięcie ich do męskiego świata. Moment
zabrania łączył się z bardzo ciężkimi próbami. Prawo do kobiety mieli
wtedy, gdy stali się dzielnymi wojownikami, Ty byś chciał to dokładnie
odwrócić inicjując ich seksem i to w rodzinie,

33. Data: 2017-06-13 20:16:33

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> [...]
> wtedy, gdy stali się dzielnymi wojownikami, Ty byś chciał to dokładnie
> odwrócić inicjując ich seksem i to w rodzinie,

Nie chodzi o odseparowanie dziecka od jednego z rodziców lecz
pozwolenie na obserwowanie wzajemnych relacji kobiety i mężczyzny od
samych narodzin. Skoro trzeba było odseparowywać synów od matek w pewnym
wieku to znaczy, że do tego czasu synowie uczyli się patrzeć i
doświadczać świata, w tym widzieć relacje kobiety z mężczyzną tylko i
wyłącznie przez filtr zdefiniowany przez matki. A te, jak jest napisane
w Biblii nienawidziły mężczyzn. To, że kobieta podświadomie nienawidzi
mężczyzny i podchodzi do niego z nieufnością, wynika również z mojej
teorii w kwestii odpowiedzialności za prostytucję małżeńską, za którą
kobiety obwiniają wyłącznie mężczyzn a ani trochę siebie. Mężczyzna nie
jest w stanie spowodować tego, by kobieta uznała, że ponosi, a zarazem i
nie ponosi winy za to swoje postępowanie - podobnie jak i mężczyzna -
nazywane prostytucją małżeńską, ponieważ przyczyną był brak poczucia
własnej wartości u obojga.

Ale wracając do wychowywania noworodka do wieku kulku/kulkunastu lat
wyłącznie przez matki oznacza, że ci chłopcy są oddawani pod kuratelę
męską gdy są już nasączeni tym jadem nienawiści kobiety do mężczyzny.
Zostali przez matki wychowani w przekonaniu, że kobieta jest krzywdzona
przez mężczyznę i ze za to karze męski ród. Poza tym taki kilkuletni
chłopak myśli i czuje jak kobieta a nie jak androgyn czyli "widzący" i
czujący oboje rodziców na równych prawach. Taki chłopiec jest
przesiąknięty tą negatywną kobiecością nienawidzącą mężczyzny, a zatem i
chłopak nie będzie szanował własnej płci biologicznej - będzie
homoseksualistą. Będzie homoseksualistą również dlatego, że będzie
myślał wyłącznie jak kobieta. I nie pomogą już żadne hokusy-pokusy,
czary-mary obrzędów inicjacyjnych - mamy nowego homoseksualistę, czyli
mężczyznę nienawidzącego własnej płci biologicznej i nienawidzącego siebie.

Ja znalazłem sposób na wykluczenie braku poczucia własnej wartości z
arsenału naszych odczuć i podświadomych przekonań przez partnerskie,
otwarte wychowanie seksualne dzieci w rodzinie, które wyeliminuje, a
raczej nie dopuści do rozwinięcia się kompleksu niższości
(Edypa/Elektry) dzieci w stosunku do rodziców oraz zamieni tę
niestabilną doskonałość w absolutnie stabilną emocjonalnie osobowość w
akcie inicjacji seksualnej dziecka z trójkącie z rodzicami. Jeżeli
odkryłeś łatwiejszy albo mniej nie-tradycyjny sposób wychowania dziecka
do: wolności, samodzielności oraz odpowiedzialności, to proszę napisz
pinokio. Bo na razie bawisz się tylko w niekonstruktywne krytykanta
mojej tezy i metody wychowawczej, a co za tym również całej etyki na tej
metodzie wychowawczej zbudowanej.

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

34. Data: 2017-06-13 20:27:27

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 20:16, LeoTar Gnostyk pisze:
> [...]
> niestabilną doskonałość w absolutnie stabilną emocjonalnie osobowość w
> akcie inicjacji seksualnej dziecka z trójkącie z rodzicami. Jeżeli

Ech... ręce opadają...
To już lepiej zamiast trójkąta z rodzicami, samo ze sobą, wtedy na pewno
pozbędzie się kompleksu niższości i poczuje się samowystarczalne. (to
była ironia)

35. Data: 2017-06-13 20:39:48

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Ech... ręce opadają... To już lepiej zamiast trójkąta z rodzicami,
> samo ze sobą, wtedy na pewno pozbędzie się kompleksu niższości i
> poczuje się samowystarczalne. (to była ironia)

Tak też to odczytałem. :-)

36. Data: 2017-06-13 20:56:26

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Mam już więcej niż 39 lat, kiedyś uważałem moją historię życia za
> marną, dopóki nie zrozumiałem że nie tylko dobre są łatwe
> doświadczenia ale i te trudne.

Budujące są przede wszystkim doświadczenia trudne, zmuszające do
myślenia. Ale są do bani jeżeli nie potrafisz ich poskładać w łańcuch
przyczynowo-skutkowy; do tego jest potrzebna wiedza i wrażliwość
dziecka, najlepiej noworodka. Chociaż moja Kasia okazała mi swoją
dojrzałą wrażliwość i altruizm gdy miała prawie 17 lat i była już trochę
zdeprawowana przez swoją matkę. A mnie udało się wejść do tego
zamkniętego i opanowanego i zamkniętego przez matkę grodziska.

37. Data: 2017-06-13 21:06:32

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 20:56, LeoTar Gnostyk pisze:
> zdeprawowana przez swoją matkę. A mnie udało się wejść do tego
> zamkniętego i opanowanego i zamkniętego przez matkę grodziska.

Każdy ma swoją historię i do czego innego wraca i do innych wniosków
dochodzi...

38. Data: 2017-06-13 21:13:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 08:31, Chiron pisze:
> Pisałem, żeby się w tym z lubością nie babrać. Historia nam jest
> potrzebna dotąd, dokąd jej nie przerobimy. Wtedy staje się dla nas już

Chiron, polecam: ks. Dominik Chmielewski - Czas wielkich łask:
https://www.youtube.com/watch?v=E35FXVXiOzQ

39. Data: 2017-06-13 21:40:55

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jun 2017 11:19:22 +0200, pinokio napisał(a):

> Jaka była wasza najważniejsza decyzja w życiu i czy była dobra czy zła?

Ogromnie trudne pytanie...

M.

40. Data: 2017-06-13 21:44:28

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 12 Jun 2017 15:39:41 +0200, Chiron napisał(a):

> Użytkownik "pinokio" <p...@n...adres.pl> napisał w wiadomości

> Przeszłość- te przykre rzeczy- to coś jak to, co zostawiasz w WC :-).
> Poszedłes, zrobiłeś co swoje, pozbyłes się zbednego balastu, i- jakoś chyba
> o tym już nigdy nie rozmyślasz, co? A takie wracanie do przeszłości i
> wzdychanie, co by było i jak to było- to według mnie takie trochę babranie
> się w tym gó...e :-)

Spore uproszczenie... Chyba że masz na myśli wyłącznie jakieś drobne
sprawy. W przypadku poważnych kwestii tak łatwo nie jest zapomnieć i
wymazać...

--
Pozdrawiam :-)
M.

Złote myśli
"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.