Najważniejsza decyzja w życiu

61. Data: 2017-06-14 10:58:20

Temat: Re: Najważniejsza decyzja w życiu
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 00:47, Fragi pisze:

> Jestem... Jeszcze... Ledwo...

Dużo zdrowia, Fragi.
Trzymaj się mocno!

Ewa

62. Data: 2017-06-14 11:00:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.06.2017 o 21:44, Fragi pisze:

> Spore uproszczenie...

Zwłaszcza to porównanie - przeszłości do tego, co zostawiamy w WC -
gówniane.

Ewa

63. Data: 2017-06-14 11:12:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 11:00, FEniks pisze:
> Zwłaszcza to porównanie - przeszłości do tego, co zostawiamy w WC -
> gówniane.

Moja historia to ja. Jeśli moja historia to g.. to oznacza że "ja jestem
kupą g.." a myślenie że "jestem kupą g.." nie oznacza wcale szczytu pokory.

64. Data: 2017-06-14 11:22:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 11:12, pinokio pisze:

> Moja historia to ja. Jeśli moja historia to g.. to oznacza że "ja jestem
> kupą g.." a myślenie że "jestem kupą g.." nie oznacza wcale szczytu pokory.

Każde doświadczenie nas czegoś uczy i nas buduje. Nawet to najgorsze, a
może zwłaszcza te najgorsze. Dzięki tym doświadczeniom jesteśmy tym, kim
jesteśmy. Gdybyśmy je traktowali jak gówna, to jak samych siebie
musielibyśmy traktować?
Kiedyś przeczytałam bardzo mądrą myśl (nie powiem u kogo, bo politycznie
niepoprawny osobnik) - nawet jeśli w życiu zmienimy zdanie, czy poglądy,
to zawsze powinniśmy pamiętać o tym, co myśleliśmy wcześniej, kim
byliśmy wcześniej. Bo tak jest uczciwie.
(myśl przytoczona z pamięci, nie dosłownie)

Ewa

65. Data: 2017-06-14 11:25:39

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 02:31, Ikselka pisze:

> Do czasu kryzysu imigracyjnego w Europie myślałam, że najważniejszą i
> najlepszą decyzją w moim życiu było wybranie na męża tego, kogo wybrałam.
> Teraz myślę, że jeszcze ważniejszym i lepszym było moje głosowanie na PiS w
> 2015.

Czy Ty kiedykolwiek widziałaś na własne oczy imigranta czy uchodźcę?

Dałaś się do tego stopnia zaszczuć, że nawet podajesz w wątpliwość swoją
najważniejszą decyzję w życiu.

Ewa

66. Data: 2017-06-14 11:26:53

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 11:25, FEniks pisze:

> Czy Ty kiedykolwiek widziałaś na własne oczy imigranta czy uchodźcę?
>
> Dałaś się do tego stopnia zaszczuć, że nawet podajesz w wątpliwość

najważniejszość swojej decyzji.

Ewa

67. Data: 2017-06-14 11:31:26

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 11:22, FEniks pisze:
> [...]
> byliśmy wcześniej. Bo tak jest uczciwie.
> (myśl przytoczona z pamięci, nie dosłownie)

Bardzo mądra myśl, bo kiedy pierwszy raz uchwyciłem się wiary, całe moje
poprzednie życie potraktowałem że było do tej pory marne, a były bardzo
wartościowe rzeczy jak wartościowe studia. Potem zaczęło się źle dziać.
Obecnie traktuję jako wartościowe to co było najwcześniej, etap studiów,
to jakim byłem wtedy głupcem a raczej niedoświadczonym osobnikiem, oraz
moje trudne doświadczenia.

68. Data: 2017-06-14 11:38:41

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 13:33, Chiron pisze:
> Jednak o wiele gorsze jest rozpamiętywanie przeszłości i "rzeźbienie" w
> niej w rodzaju: "co by było, gdyby było..."

Tu częściowo się zgodzę: miałem takie rozpamiętywanie związane z
Bitcoinami: za niewielką sumkę kupiłem trochę Bitcoinów, ale ponieważ
były tylko po ...dolarze, kupiłem ich ponad 350. Sprzedałem gdy były
warte 5 razy więcej.
Potem dręczyła mnie myśl że gdybym nie sprzedał, gdybym kupił więcej,
mógłbym do końca życia nie pracować tylko co miesiąc sprzedawać po
jednym bitcoiniku.
Ale : zamiast uważać to za nieważne, doszedłem do myśli, że moja
sprzedaż była błogosławiona, bo "skarb twój gdzie serce twoje", byłbym
uwiązany swoim kapitałem niczym bogaty młodzieniec z Ewangelii.

69. Data: 2017-06-14 11:41:09

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2017 o 11:38, pinokio pisze:
> Ale : zamiast uważać to za nieważne, doszedłem do myśli, że moja
> sprzedaż była błogosławiona

Nie chodzi o myślenie typu "trudno, popełniłem błąd, ale teraz zacisnę
zęby i więcej go nie popełnię"

70. Data: 2017-06-14 11:45:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> PiS ważniejszy od Męża?

Gdzie to wyczytałeś?

Złote myśli
"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.