Nalewka

71. Data: 2012-10-04 15:02:01

Temat: Re: Nalewka
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Oct 2012 13:55:49 +0200, Chiron napisał(a):

> jak
> na białe to przeciskasz przez durszlak miąższ i tylko z niego robisz.

Robiłam kiedyś przecier z dzikiej róży (i konfiturę, taką:
http://pstrykacz.blox.pl/2007/01/Konfitura.html )
I nic nie było białe, przecier w szczególnosci. Był zupełnie pomarańczowy,
i gęsty oczywiście, jak z marchewki.
(by XL)

72. Data: 2012-10-04 15:40:36

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
> http://pstrykacz.blox.pl/2007/01/Konfitura.html )
> I nic nie było białe, przecier w szczególnosci. Był zupełnie pomarańczowy,

Nie pogrążaj się wyrocznio, tylko wbij sobie w Google odpowiednie hasła. I
się najpierw zdziw, a później palnij w ten pusty łeb. Przepraszać za głupotę
swoją nie musisz. Nieuleczalni są nieuleczalni i tyle....

73. Data: 2012-10-04 15:45:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Oct 2012 17:40:36 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]
> się najpierw zdziw, a później palnij w ten pusty łeb. Przepraszać za głupotę
> swoją nie musisz. Nieuleczalni są nieuleczalni i tyle....

Można czegos nie wiedzieć i wtedy to jest tylko niewiedza, którą MĄDRY
człowiek może wyrównać, ale buc bucem pozostanie.
(by XL)

74. Data: 2012-10-04 15:49:43

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Można czegos nie wiedzieć i wtedy to jest tylko niewiedza, którą MĄDRY
> człowiek może wyrównać, ale buc bucem pozostanie.

No właśnie jesteś bucem i nim pozostaniesz. Bo ty nie próbujesz swojej
niewiedzy uzupełnić, ty z niej robisz pewnik i bronisz do ostatniej kropli
krwi. Jesteś po prostu durnowatą babą z przerośniętym ego i wszystko na ten
temat.

75. Data: 2012-10-04 15:59:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Oct 2012 17:49:43 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> [...]
> krwi. Jesteś po prostu durnowatą babą z przerośniętym ego i wszystko na ten

Jesteś cieniasem, który "tanim kosztem" (vide komiczna reklama z błędem)
próbuje podbudować swoje ego w necie. Oko w oko się ze mną spotkaj, to
pogadamy.
(by XL)

76. Data: 2012-10-04 16:18:09

Od: ISKA <o...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-04 13:38, Ikselka pisze:

> Naprawdę wszystkie wszędzie już spadły? - spróbuj malinowych, moze gdzieś
> ktoś ma maliny, na pewno maja liście.

to mogą być liście od takich lesnych malin?

--
"Twe ekstremalne imponderabilia egzemplifikują w mym ego dyrambiczną
akronimiczność w aspekcie gnostycznym"

77. Data: 2012-10-04 16:28:18

Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> >
> Jesteś cieniasem, który "tanim kosztem" (vide komiczna reklama z błędem)
> próbuje podbudować swoje ego w necie. Oko w oko się ze mną spotkaj, to
> pogadamy.

Brak merytorycznych opcji?
No tio ja też z tej mańki a powinienem już dawno:

A weź spierdalaj, głupia babo.

78. Data: 2012-10-04 16:29:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Oct 2012 18:18:09 +0200, ISKA napisał(a):

> to mogą być liście od takich lesnych malin?

Pewnie, na pewno lepsze niż te ogrodowe :-)
(by XL)

79. Data: 2012-10-04 17:22:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 4 Oct 2012 18:28:18 +0200, Andy Niwinski napisał(a):

> "Ikselka" <i...@g...pl> >
>
> Brak merytorycznych opcji?
> No tio ja też z tej mańki a powinienem już dawno:
>
> A weź spierdalaj, głupia babo.

Spójrz w dół. Widzisz coś?
Nie? - nic dziwnego.
(by XL)

80. Data: 2012-10-04 17:33:55

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie białe? - wino z dzikiej róży jest ciemnobursztynowe!

No nie do końca:-) Jak zrobisz z owoców- przemrozisz, zalejesz wrzątkiem,
rozgnieciesz- to po 2 latach zlejesz koloru czerwonego- takiego
charakterystycznego dla dzikiej rózy- płyn. Jak zrobisz z samego miąższu-
oddzielisz skórki i pestki- wtedy masz białe- lekko różowe wino. Robiłem nie
raz. Chociaż właściwie białe tylko raz- pochłania dużo pracy i owoców

--

Chiron

Jabłkowa klęska urodzaju
Śliwkowa nutella