Jak zacząc gotowac?

1. Data: 2012-09-21 09:13:51

Temat: Jak zacząc gotowac?
Od: "Bartek Mędluk" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem kompletnie zielony w gotowaniu a chcialbym zaczac by moc
uszczesliwiac swoja dziewczyne pysznymi daniami. Jak juz wspomnialem
zaczynam od zera, umiem jedynie robic jajecznice lub nalesniki wiec
prosilbym was o porady, przepisy, techniki gotowania prostych ale ladnie
wygladajacych i smacznych dan. Wszystkie propozycje beda rozpatrzone.

z góry dziękuje, B.

2. Data: 2012-09-21 09:28:20

Temat: Re: Jak zacząc gotowac?
Od: "Sebastian Łaciński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na początek polecałbym zakup książki kuchennej, zawierającej przepisy na
rozmaite dania, jednak polecałbym zacząc od tych najprostszych. Ewentualnie,
jeżeli nie masz zamiaru inwestowac, możesz zajrzec na poniższą stronę,
bogatą w liczne przepisy:
http://kotlet.tv/przepisy/nauka-gotowania

3. Data: 2012-09-21 09:31:16

Od: "Marek Hryszkiewicz" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Pragnę się podzielic z Toba moimi technikami gotowania. Tak więc:

Gotowane ziemniaki

Produkty:
- ziemniaki
- sól

Obrac ziemniaki ze skórki używając noża lub użyc profesjonalnego przyrządu
do obierania ziemniaków tj. obieraczki do ziemniaków
Pokrojone ziemniaki umyc w wodzie. Następnie pokroic w różne kształty.
Włozyc do garnka z wodą. Nastepnie posolic. Gotowac od 30 do 50min. Na
koniec wylej wode z garnka.

Kanapka

Produkty:
- chleb
- masło/margaryna
- ser/szynka
- dodatki

Pokrój chleb. Posmaruj kromkę masłem/ margaryną za pomocą noża. Następnie
połóż ser/szynke. Ciesz się z nieziemskiego smaku kanapki.
--

_______________________
(-.-(-.-(-.-)-.-)-.-)

4. Data: 2012-09-21 18:48:27

Od: "Stokrotka" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>...umiem jedynie robic jajecznice lub nalesniki

To dużo już umiesz, mnie naleśniki często się rwą.

Kupuj dania z torebki (kurczak w woreczku, garnek taki i siaki....).
Właściwie jest to pszyprawa z pszepisem, więc pszyprawiać już nie musisz -
jedna robota mniej.
Co do posłuszeństwa pszepisowi: oczywiście, że należy dodatkowo improwizować
i koniecznie dodatkowo zahować zdrowy rozsądek:
jak makaron ma być gotowany (tak jest napisane na każdej torebce makaronu),
to nie udawajmy, że suhy wystaczy upiec i będzie ok.

5. Data: 2012-09-21 19:58:40

Temat: Re: Jak zacz?c gotowac?
Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-21 11:13, obywatel Bartek M?dluk uprzejmie donosi:
> Witam
>
> Jestem kompletnie zielony w gotowaniu a chcialbym zaczac by moc
> uszczesliwiac swoja dziewczyne pysznymi daniami.

Nie idź tą drogą.

qr.a
--
Kobiety - dojrzewają do 18. roku życia, potem już tylko tyją.

6. Data: 2012-09-21 20:01:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2012 11:13:51 +0200, Bartek Mędluk napisał(a):

> Witam
>
> Jestem kompletnie zielony w gotowaniu a chcialbym zaczac by moc
> uszczesliwiac swoja dziewczyne pysznymi daniami.

Hmmm, a jesteś pewien, że KOBIETA tego właśnie oczekuje od Ciebie? Hmmm....

--
XL

7. Data: 2012-09-21 20:11:56

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-21 21:58, Qrczak pisze:

> Nie idź tą drogą.

Mam nadzieję, że klasa 3t będzie miała następną informatykę dopiero za
tydzień :>

8. Data: 2012-09-21 20:16:48

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-21 22:11, obywatel Aicha uprzejmie donosi:

> Mam nadzieję, że klasa 3t będzie miała następną informatykę dopiero za
> tydzień :>

Do tego czasy nieurodzaj na grupach i przymrozki

qr.a

9. Data: 2012-09-21 21:33:30

Od: Jawi <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-21 22:01, Ikselka pisze:

> Hmmm, a jesteś pewien, że KOBIETA tego właśnie oczekuje od Ciebie? Hmmm....

nie ta to inna, niczego nie zmarnuje, on o gotowaniu, a wy o sercowych
morałach :)

10. Data: 2012-09-21 21:40:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Sep 2012 23:33:30 +0200, Jawi napisał(a):

> nie ta to inna, niczego nie zmarnuje, on o gotowaniu, a wy o sercowych
> morałach :)

Tam zaraz sercowych... Myśl bardziej praktycznie ;-)
--
XL

Nalewka
Jabłkowa klęska urodzaju