Jak zacząc gotowac?

31. Data: 2012-09-24 07:54:18

Temat: Re: Jak zacząc gotowac?
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 00:27, Ikselka pisze:

> Jak to co? - to co zwykle, kiedy nie masz już argumentów: klimakterium 3-|

To Chiron zmienił płeć i to w dodatku od razu wpadł na najgorszy jej
etap?! ;)

Ewa

32. Data: 2012-09-24 17:36:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 24 września 2012 08:12:33 UTC+2 użytkownik Bartek Mędluk
napisał:
> Udało wam sie nas zdemaskowac. Takie mielismy zadania ale w kazdym razie
> wasze odpowiedzi okazały się przydatne za co dziękuje, do zobaczenia.

Nie wy pierwsi i nie ostatni we wrześniu się pojawiacie...

Stalker, ale jedyni chyba tacy grzeczni, żeby podziękować i się ładnie pożegnać :-)

33. Data: 2012-09-24 18:55:50

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 19:36, Stalker pisze:

> Nie wy pierwsi i nie ostatni we wrześniu się pojawiacie...
>
> Stalker, ale jedyni chyba tacy grzeczni, żeby podziękować i się ładnie pożegnać :-)

Kiedyś była epidemia postów pt. "uroczysty obiad dla rodziców", też w
końcu ktoś się ujawnił i kulturalnie wyjaśnił, że to takie zadanie w
podręczniku. Ciekawe, czy już ten podręcznik wycofali.

- -

Nika, lurkująca

Nalewka
Jabłkowa klęska urodzaju