Mleko - biała śmierć.

1. Data: 2012-09-22 12:51:06

Temat: Mleko - biała śmierć.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"(...)W rzeczywistości jednak mleko jest najtrudniejszym do strawienia
pokarmem. Ze względu na jego płynną postać, niektórzy piją je jak wodę,
kiedy odczuwają pragnienie, co jest poważnym błędem. Kazeina, stanowiąca
około 80 procent białka w mleku, tworzy zwartą masę natychmiast po dotarciu
do żołądka, co bardzo utrudnia jej trawienie. Co więcej, składnik ten jest
homogenizowany w mleku sprzedawanym w sklepach. Homogenizacja oznacza
wyrównanie zawartości tłuszczu w mleku poprzez jego mieszanie. Jest to
szkodliwe działanie, ponieważ podczas mieszania mleka wprowadzane jest doń
powietrze, które zamienia mleczny tłuszcz w utlenioną substancję
tłuszczową. Inaczej mówiąc, homogenizowanie mleka powoduje powstawanie
wolnych rodników i ma bardzo negatywny wpływ na nasze ciało.

Mleko zawierające utleniony tłuszcz jest następnie pasteryzowane w wysokiej
temperaturze przekraczającej 100°C. Wrażliwe na ciepło enzymy zaczynają być
niszczone przy temperaturze 93°C. Innymi słowy, mleko sprzedawane w
sklepach nie posiada ważnych enzymów, zawarty w nim tłuszcz jest utleniony,
zaś jakość białek została zmieniona na skutek wysokiej temperatury. Pod
pewnym względem mleko jest najgorszym rodzajem pożywienia.

(...)Największym nieporozumieniem w kwestii mleka jest to, że pomaga ono
zapobiec osteoporozie. Jako że ilość wapnia w naszym organizmie zmniejsza
się wraz z wiekiem, zaleca się pić dużo mleka celem powstrzymania
osteoporozy. To jednak duży błąd. Picie bowiem zbyt dużych ilości mleka w
rzeczywistości powoduje osteoporozę.

(...)Dlaczego więc w poczuciu wielu ludzi jogurt poprawia stan ich zdrowia?
Jogurt na przykład ?leczy? ich z zaparć. To ?lekarstwo? jest jednak w
rzeczywistości łagodną formą biegunki. Oto jak ten mechanizm mógłby
działać: Dorośli nie mają wystarczającej ilości enzymu rozkładającego
laktozę. Laktoza jest cukrem występującym w produktach mlecznych, jednak
poziom laktazy, czyli enzymu rozkładającego laktozę, zmniejsza się z
wiekiem. Jest to naturalne o tyle, że mleko piją dzieci, nie dorośli.
Inaczej mówiąc, laktaza jest enzymem, którego dorośli nie potrzebują.

Jogurt jest bogaty w laktozę. Tym samym, spożyty jogurt nie zostanie
prawidłowo strawiony z racji braku enzymów laktazy, co z kolei prowadzi do
niestrawności. W skrócie, spożywanie jogurtu wywołuje u wielu osób łagodną
formę biegunki, prowadzącą do wydalenia zalegającego stolca, co jest
błędnie brane za wyleczenie zaparcia.

Przy codziennym spożywaniu jogurtu stan jelit się w końcu pogorszy. Mówię
to z całą odpowiedzialnością, w oparciu o własne kliniczne obserwacje.
Jeśli będziesz spożywać jogurt codziennie, zapach stolca i gazów stawać się
będzie coraz bardziej nieprzyjemny. Będzie to sygnałem zaburzenia równowagi
jelitowej. Źródłem zaś przykrego zapachu są toksyny wytwarzane w okrężnicy.
Z tego powodu, pomimo pochlebnych opinii o zdrowotnych właściwościach
jogurtu (który najbardziej zachwalają producenci), pod wieloma względami
nie jest on bynajmniej dobry dla organizmu.

(...)Powinniśmy spożywać mleko tylko w okresie niemowlęctwa, przy czym musi
to być mleko z piersi. Nie jesteśmy przystosowani do picia mleka innych
zwierząt. Dlatego też jako dorośli po prostu nie powinniśmy spożywać
nabiału. Uważam, że wyeliminowanie z diety nabiału i glutenu przyniesie
korzyść każdemu, zaś kluczem do pełni zdrowia jest zastosowanie diety
redukcyjnej do wykrycia własnych alergii na pokarmy i ich nietolerancji.
Poza różnorodnymi dolegliwościami wrażliwość na pokarmy może przejawiać się
jako niewłaściwa reakcja układu immunologicznego na przewlekłe schorzenia,
nawet jeśli wrażliwość na pokarmy nie jest ich przyczyną, a to z kolei
prowadzi do chronicznego stanu zapalnego, oznaczającego właśnie chorobę!"

Więcej:
http://pracownia4.wordpress.com/2011/04/26/dlaczego-
mleko-jest-takie-zle/
--
XL z kubasem prosto od krowy (czyli niehomo)

2. Data: 2012-09-22 13:01:09

Temat: Re: Mleko - biała śmierć.
Od: Dawid <x...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 14:51, Ikselka pisze:
> "(...)W rzeczywistości jednak mleko jest najtrudniejszym do strawienia
> pokarmem. Ze względu na jego płynną postać, niektórzy piją je jak wodę,
> kiedy odczuwają pragnienie, co jest poważnym błędem.

http://kobieta.interia.pl/archiwum/news-nadmiar-wody
-szkodzi,nId,391191
to najlepiej od razu się zastrzel, wszystko ci szkodzi i przeszkadza,
może jakieś leczenie lub mniej komputera.
Durne te twoje posty.

3. Data: 2012-09-22 13:04:19

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nawet jeśli wrażliwość na pokarmy nie jest ich przyczyną, a to z kolei
> prowadzi do chronicznego stanu zapalnego, oznaczającego właśnie chorobę!"

A co z mlekiem prosto od krowy?

4. Data: 2012-09-22 13:17:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Sep 2012 15:01:09 +0200, Dawid napisał(a):

> [...]
> to najlepiej od razu się zastrzel, wszystko ci szkodzi i przeszkadza,
> może jakieś leczenie lub mniej komputera.

Prawda?
3-)
--
XL

5. Data: 2012-09-22 13:19:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 22 Sep 2012 15:04:19 +0200, rageofhonor napisał(a):

> A co z mlekiem prosto od krowy?

No właśnie piję :-)
--
XL

6. Data: 2012-09-22 19:30:51

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

> [...]
<ciach>
> prowadzi do chronicznego stanu zapalnego, oznaczającego właśnie chorobę!"

To najlepszy dowód na to, że korzystając z internetu można udowodnić
każdą teorię :)

7. Data: 2012-09-22 19:42:56

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 22 września 2012 15:01:11 UTC+2 użytkownik Dawid napisał:

> [...]
> to najlepiej od razu się zastrzel, wszystko ci szkodzi i przeszkadza,
> może jakieś leczenie lub mniej komputera.

Proponuję jeszcze raz przeczytać post inicjujący, zwłaszcza jego zakończenie.

Stalker, tylko tym razem powoli i ze zrozumieniem :-)

8. Data: 2012-09-22 20:01:12

Od: czeremcha <1...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mam wrażenie, że niektórzy za wszelką cenę chcą "naukowo" udowodnić i poprzeć swoją
własną niechęć do tego czy owego. Jedni do mleka, inni do pomidorów, jeszcze inni -
do mięsa.

A wystarczyłoby, żeby żyli sobie na swój sposób i dali żyć innym...

Ania

9. Data: 2012-09-22 20:05:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-22 22:01, obywatel czeremcha uprzejmie donosi:

Ale uny nie lubiom mleka.
I musieli do tego dorobić ideologię.

qr.a

10. Data: 2012-09-22 20:21:31

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-22 22:01, czeremcha pisze:
> Mam wrażenie, że niektórzy za wszelką cenę chcą "naukowo" udowodnić i poprzeć swoją
własną niechęć do tego czy owego.

Bo ich lubienie i nielubienie musi być najsłuszniejsze.

Ewa

Jak zacząc gotowac?
Nalewka
Jabłkowa klęska urodzaju