Napady gorąca.

1. Data: 2006-08-07 14:05:39

Temat: Napady gorąca.
Od: Adrian <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy napady gorąca, jakby falowe co jakiś czas (głowa na prawdę była
ciepła) oraz bolące mięśnie, lekko powiększone węzły podrzuchwą oraz
koło pach podczas depresji i leczenia seronilem to coś normalnego czy
objaw wymagający zaniepokojenia? Stało się to mi akurat podczas brania
leku (5 dzień).

2. Data: 2006-08-07 21:44:13

Temat: Re: Napady gorąca.
Od: "Cancer" <C...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adrian"
> [...]
> pach podczas depresji i leczenia seronilem to coś normalnego czy objaw
> wymagający zaniepokojenia? Stało się to mi akurat podczas brania leku (5

Witaj
Adrianie czy Luisie.
Wszystkie twoje wątpliwości rozwieje lekarz psychiatra.
Nie szukał bym odpowiedzi na twoje pytania tutaj na grupie.
Jednym z objawów depresji lękowej jest hipochondria.
Uwierz, ze w twojej chorobie jesteś w stanie wmówić sobie wszystko.
Masz tutaj linki do miejsc w których możesz dowiedzieć się więcej o tej
chorobie i objawach.
http://users.nethit.pl/forum/forum/logos/page=7/

http://www.forum.nerwica.com/index.php?sid=fc291158a
3b68367c355fc1165c62c1c