Narkotyki

571. Data: 2009-06-03 21:15:28

Temat: Re: Narkotyki
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jadrys" napisał:

> Akceptuje moje wizyty w agencjach towarzyskich..

No i zagadkę "ich" odchodzenia mamy wyjaśnioną.
Ona zachodzi -> Ty wychodzisz -> ona odchodzi. Proste, nie? :>

--
Pozdrawiam - Aicha

572. Data: 2009-06-03 21:32:15

Od: "Bzyko" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będę nikomu tłumaczyć. JA nie używam narkotyków, a Ty jak tam sobie
> chcesz.
> http://forum.wp.pl/fid,50,fullText,1,tid,119372,tema
t.html?ticaid=181d7&_ticrsn=3

Nie o tym mowa ale poziomie Twoich "argumentow", "statystyk" i "dyskusji"

Zachowujesz sie jak dziecko w tym momecie jak dziecko w piaskownicy .... ale
nie dopowiadaj sobie ze to pozytywnie ;)
... chodzi mi o infantylne zachowania, odwracanie kota ogonem, merytoryczne
argumnety typu "tak po tak" i pincset procent tak uwaza...
o braku PODSTAWOWEJ wiedzy w kwestiach w ktorych zabierasz bardzo glos (i to
w sposob bardzo bunczuczny, z pozycji "ja wiem najlepiej") juz nie wspomne
:)

Żenujace dosyc ale pewnie przetlumaczysz to na swoja korzysc jak zwykle :)

573. Data: 2009-06-03 21:45:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 3 Jun 2009 23:32:15 +0200, Bzyko napisał(a):

> [...]
> o braku PODSTAWOWEJ wiedzy w kwestiach w ktorych zabierasz bardzo glos (i to
> w sposob bardzo bunczuczny, z pozycji "ja wiem najlepiej")

Nigdzie nie twierdzę, że wiem najlepiej. Ale prawda - często wiem więcej i
to własnie w TYM momencie twierdzę, nie co innego.
Czy najlepiej - sam się tym zajmuj, mnie na tym nie zależy, możesz się
pultać ile wlezie wyimaginowanym podtekstem moich wypowiedzi. Widocznie
jest w Twojej podświadomości coś, co każe Ci przyjmować moje wypowiedzi z
niższej pozycji...

> :)
>
> Żenujace dosyc ale pewnie przetlumaczysz to na swoja korzysc jak zwykle :)

Żenuj się dalej,skoro masz tę skłonność... Ale radziłabym się trochę
dowartościowac.

574. Data: 2009-06-04 10:28:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobiety - niektóre to potrafią dowartościować dosłownie każdego. ;)

--
CB

575. Data: 2009-06-04 10:31:15

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

jadrys pisze:

> Tak się po prostu ułożyło. A co do finansów - mam wysoką emeryturę.

Tak z ciekawości - ile masz córek, a ile synów? jak mają na imię?
ile Cię miesięcznie kosztuje każde z Twoich dzieci?

Ewa

576. Data: 2009-06-04 11:16:56

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Tak z ciekawości - ile masz córek, a ile synów? jak mają na imię?
> ile Cię miesięcznie kosztuje każde z Twoich dzieci?

Chyba nic, przecież pisał, że nie chciały od niego alimentów.

Saulo

577. Data: 2009-06-04 11:37:40

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Saulo pisze:

> Chyba nic, przecież pisał, że nie chciały od niego alimentów.

Alimentów nie chciały, ale pisał, że coś posyła, więc jestem ciekawa.

Takiemu to dobrze, tylko kto mu pogrzeb wyprawi. ;)

Ewa

578. Data: 2009-06-04 11:40:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm>

> Alimentów nie chciały, ale pisał, że coś posyła, więc jestem ciekawa.
>
> Takiemu to dobrze, tylko kto mu pogrzeb wyprawi. ;)

Państwo komunistyczne.

Saulo

579. Data: 2009-06-04 11:46:48

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Saulo" napisał:

> Państwo komunistyczne.

Alimenty też powinno płacić.

--
Pozdrawiam - Aicha

580. Data: 2009-06-04 12:27:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Alimenty też powinno płacić.
>
> --
> Pozdrawiam - Aicha

Jeżeli posyła to alimnentuje. Alimentacja przez sąd to zawsze ostateczność.
Ileż kobiet zamknęło sobie (i dzieciom) drogę do ojca. Moje są już dorosłe,
po za spornym przypadkiem, ale gdy miały 13 lat odeszły od matki.

Libicki o Kaczyńskim - próba analizy psychologicznej
tresura..
Kolejne polityczne szambo
DO POLAKOW !!!
KOLABORACJA PARCHÓW Z OKUPANTAMI POLSKI...