Re: Narodowy Fundusz Zdrowia

From: "Ewelinka" <e...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Narodowy Fundusz Zdrowia
Date: Thu, 22 May 2003 16:48:17 +0200

Użytkownik "Robert Pyzel" <r...@g...BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:bah2ck.3vvlven.1@to.robota.cypla.jest...
> W news:baga2f$h1m$1@inews.gazeta.pl tako rzecze Ewelinka

> Gazeta Stołeczna 21 maja
> "Klinika ortopedii na Lindleya wstrzymała planowe operacje. Pacjenci
> muszą czekać do następnego półrocza, bo w tym skończył się tzw. limit
> przyjęć"
> Na przyszłe półrocze przesunięto ponad 500 pacjentów, niektórzy czekali
> na zabieg dwa lata.
> Rzecznik NFZ przekonuje, że to wina pacjentów. Inne szpitale mają
> krótsze kolejki, a jak pacjenci chcą być operowani akurat w tym (co za
> [...]

No własnie ..zastanawialam sie co pacjentom z cofniecia promes skoro
szpitale maja limity i do tych dobrych trudno bedzie sie dostac ??
Zastanawiam sie takze jak duzo pacjentów korzysta ( lub chce) z leczenia za
granicami swojego województwa...to co zauważyłam to NFZ bardzo podkresla ze
cofnął te promesy tylko ze ja nie widze w tym akurat nic takiego
szczególnego....A może sie myle ?????

A o rzeczniku...nie bede sie wypowiadac ;-) fajny z niego czlowiek musi
byc...taki społecznik prawdziwy ;-))

Ewelina