Narozny zlew

1. Data: 2006-08-26 20:37:53

Temat: Narozny zlew
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy ma ktoś narożny zlew w kuchni? Dobrze się sprawdza takie
rozwiązanie? Ja słyszałam, że są jakieś kłopoty później z podłączeniem
zmywarki pod to samo ujęcie, czy to prawda? Tak na pierwszy rzut oka
narożny zlew wydaje mi się świetnym rozwiązaniem, ale boję się, że w
praktyce może być gorzej.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2006-08-26 20:47:38

Temat: Re: Narozny zlew
Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> zmywarki pod to samo ujęcie, czy to prawda? Tak na pierwszy rzut oka
> narożny zlew wydaje mi się świetnym rozwiązaniem, ale boję się, że w

Ja mam :) Jak dla mnie jest to tak samo wygodne jak normalny zlew i dużo
ładniejsze. No i lepiej się wykorzysuje przestrzeń w kuchni.
Nie wiem jaki problem może być z podłączeniem zmywarki pod to samo
ujęcie. Ja nie miałem z tym żadnego problemu.

Minusem takiego zlewu jest to, że jest "jednoosobowy". Jak jedna osoba
coś przy nim robi, to druga nie dojdzie. Ale jakoś się z TŻ nie zabijamy
o dostęp do zlewu :D

Krzysztof Smyk .::s_krzychu[maupa]poczta[kropka]onet[kropka]pl::.

3. Data: 2006-08-26 20:57:20

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> wrote:
> [...]
> rzut oka
> narożny zlew wydaje mi się świetnym rozwiązaniem, ale boję się,

Problemów z podłączeniem zmywarki nie będzie bo i niby dlaczego
miałyby byc, a jedyny powazny minus takiego rozwiązania, to
praktycznie rzecz biorąc wyeliminowanie z normalnego użytku
szafki narożnej, która jest najbardziej pojemną z szafek
kuchennych. Komory zlewu + syfony powodują, że cała przestrzeń w
tej szafce jest niby dostępna, ale dużo trudniej. Tak więc jesli
masz małą kuchnię i każda szafka na wage złota, to narożny zlew
odradzałbym.

J.

4. Data: 2006-08-26 21:02:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):

> Ja mam :) Jak dla mnie jest to tak samo wygodne jak normalny zlew i dużo
> ładniejsze. No i lepiej się wykorzysuje przestrzeń w kuchni.

A możesz się pochwalić, jaki masz ten zlew? Ile komór i jakiej firmy?
Widziałam wiele różnych rozwiązań i tak dumam sobie i nie wiem, na co
ewentualnie się zdecydować. Chciałabym jak największy szczerze mówiąc.

Ewa

5. Data: 2006-08-26 21:16:49

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
> Widziałam wiele różnych rozwiązań i tak dumam sobie i nie wiem, na co
> ewentualnie się zdecydować. Chciałabym jak największy szczerze mówiąc.

Zanabyłem zlew Teka Aria 80 E-TG.

Jest to zlew z tegranitu czyli ceramiczny 1,5 komorowy. Jak dla mnie
jego OGROMNĄ zaletą jest to, że główna komora jest duża i głęboka
(jakieś 19cm) co w połączeniu z wyciąganą wylewką sprawia, że nie
posiadam kuchennego sprzętu, którego nie dałoby się w tym zlewie
spokojnie i wygodnie umyć :) Mała komora przydatna jest głównie do
odsączania warzyw/owoców/itp.

6. Data: 2006-08-26 21:17:36

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> ewentualnie się zdecydować. Chciałabym jak największy szczerze mówiąc.

Aha - i przy zmywarce większy zlew niż 1,5 komory IMO nie jest potrzebny.

7. Data: 2006-08-26 21:21:31

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. napisał(a):

> [...]
> że cała przestrzeń w tej szafce jest niby dostępna, ale dużo trudniej.
> Tak więc jesli masz małą kuchnię i każda szafka na wage złota, to

Hmm, jak ja wybierałem zlew, to miałem nieco inny ciąg myślowy :)
Mianowicie:

Pod normalnym zlewem zajmę szafkę 80-90cm, w której tak naprawdę stanie
kosz na śmieci i trochę innych szpargałów nieczułych na obecność w/w
kosza. Szafka narożna jest mało wygodna w użytowaniu, bo jak się coś
głęboko wepchnie, to trzeba się gimnastykować, żeby to wyciągnąć.

Ergo...

Wolałem więc przeznaczyć dużą, normalną, wygodną w użytkowaniu szafkę na
normalne graty, a narożną pod zlewem mało wygodą w użyciu na wiadro ze
śmieciami + parę dupereli niewrażliwych na ich towarzystwo.

8. Data: 2006-08-26 21:23:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):

> Aha - i przy zmywarce większy zlew niż 1,5 komory IMO nie jest potrzebny.

W tej chwili mam mały i brakuje mi drugiej komory strasznie, mimo że mam
zmywarkę. Zwłaszcza ze względu na mycie nietypowych naczyń typu blacha z
piekarnika. Urządzając nową kuchnię, chcę naprawić niektóre błędy
młodości ;-).

Pozdrawiam
Ewa

9. Data: 2006-08-26 21:25:13

Od: Krzychu <"s_krzychu[m"@upiszon]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):
> [...]
> zmywarkę. Zwłaszcza ze względu na mycie nietypowych naczyń typu blacha z
> piekarnika. Urządzając nową kuchnię, chcę naprawić niektóre błędy

Aż poszedłem sprawdzić :) W tym "moim" zlewie blachę postawisz w pionie
bez problemu na skos zlewu. Dzięki ruchomej wylewce bez problemu ją
umyjesz :) A dzięki temu że jest głęboki nie nachlapiesz za mocno dookoła.

Aha - zapomniałem wcześniej linki

http://tinyurl.com/rpash

Do strony producenta nie podaję, bo jest we falshu :D

10. Data: 2006-08-26 21:34:47

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krzychu napisał(a):

> Zanabyłem zlew Teka Aria 80 E-TG.
>
> Jest to zlew z tegranitu czyli ceramiczny 1,5 komorowy.

Zajrzałam sobie na stronę, zlew bardzo mi się podoba. Co to właściwie
jest ten tegranit? Zlewy ceramiczne tam są osobno zaprezentowane, czyli
jednak tegranit to coś innego niż ceramika. Jak się to czyści?

Ewa

Piekarnik i płyta
metalowe fronty w piekarnikach/zmywarkach
Czym ogrzac lazienke ?
Ariston MBT2022
panele bezklejowe