Re: Nasiona truskawek...

Data: 2014-07-13 21:39:48
Temat: Re: Nasiona truskawek...
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sun, 13 Jul 2014 16:45:37 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
PUgZvI/AAAAAAAAf_Q/BWKrP4-CTUg/w1219-h685-no/IMG_532
5.JPG

> [...]
> pędami zamiast włosów lub bananem w miejscu nosa.
>
> Zwracam się też do Was, Internauci!
>
> Weźcie ster w swoje ręce, przejmijcie współodpowiedzialność za Naturę i
> wszystko, co w nas jeszcze naturalne i ludzkie.
>
> źródło: http://www.maya.net.pl/opinie.php?LANG=pl&sub=listy&
id=594

> Zespół IGYA dotarł do wytłumaczenia tego zjawiska:
>
> - Kiełkowanie nasion wewnątrz owoców wynika z nieprawidłowego
> przechowywania - mówi Jacek Dyśko z Instytutu Warzywnictwa w
> Skierniewicach. - Sugeruje to, że pomidor długo leżał w cieple i wilgoci
nstwo-zywnosci/zywnosc-modyfikowana-genetycznie/681-
pomidor-hybryda

> Pani Kotwicka na tropie Yeti...
> :-D
> :-D
> :-D
> :-D
> :-D

U mnie takie "gie-em-o" co rusz w pomidorach kiełkuje, a to z powodu, że
notorycznie nie nadążam ze zbiorem w miarę dojrzewania owoców, więc w tych
przejrzałych, wiszących długo na krzakach, nasionka mają czas dojrzeć - no
to w wilgoci i ciepełku sobie kiełkują, nic innego do roboty przecież nie
mają :-)
W Twoich truskaweczkach podobnie :-)