Re: Nasz pose

Data: 2005-11-25 11:02:39
Temat: Re: Nasz pose
Od: "LM" <l...@g...pl>

Użytkownik "Scalamanca" <z...@N...onet.pl> napisał w
wiadomości news:20051125113547.1015.ZIRAEL@NIESPODZIANKApoczta.
onet.pl...
> LM pisze w news:dm6nsi$hh6$1@213.17.164.114

> Jeśli bawisz się w słówka, to chodziło mi dokładnie o definicję
> ostracyzmu nr 2, ze strony 556, kolumna prawa, słownik PWN
> wydany w 1988. Teraz pasuje?
>
> Na resztę posta odpowiedział już Tomek. A ja literalnie
> wymieniłam prawa już co najmniej 3 razy, może więc jakiś
> moderator usuwa Ci wybrane posty?
>
> --
> Pozdrowieństwa,
> Scally

Może usuwa - bo ja nie zauważyłem nigdzie kokretów, tylko ogólniki typu
"zrównanie praw", "brak akceptacji", "ostracyzm w pracy" itp. Publicznie
obiecuję, że wyślę Ci priorytetem flaszkę dobrego wina, jeśli wskażesz swój
dowolny poprzedni post, w którym podałaś konkretny paragraf konkretnego
kodeksu, którego zapis dyskryminuje osoby homo. Jak nie znajdziesz, to Ty mi
wyślesz ;-) Możemy się zresztą spotkać i obalić ją razem. Podejmujesz
wyzwanie?

LM