Nasze fotki - czyli poznajmy sie blizej :)

1. Data: 2005-07-22 00:26:44

Temat: Nasze fotki - czyli poznajmy sie blizej :)
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Natchniona przez pytanie K.T. (spragnionej wiedzy ktore z nas sa na
zdjeciach :)
wpadlam na pomysl, zeby na stronach gdzie zamieszczamy zdjecia ze spotkan
regionalnych
dodac stronke z naszymi fotkami, czyli taki kto jest kto, jaki ma nick i w
czym sie specjalizuje.
I linki pod tym do prywatnych stron. Co o tym sadzicie?
Jezeli chodzi o Krakow, to sie podejmuje stworzenia takiej strony, bo
pomysl mi sie podoba :) -
zainteresowane prosze o maile z fotkami i informacjami. Jak nie ma fotek
to zrobimy na spotkaniach.

pozdrowka
Kaila

--
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła
http://www.koronki.art.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

2. Data: 2005-07-22 07:24:30

Temat: Re: Nasze fotki - czyli poznajmy sie blizej :)
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jul 2005 02:26:44 +0200, Kaila
<kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> wrote:

> [...]
>pomysl mi sie podoba :) -
>zainteresowane prosze o maile z fotkami i informacjami. Jak nie ma fotek

Na grupi e kuchennej Bozenka - z - Wilna (co juz sie tu raz
objawila i potem zwiala :PP ) zalozyla strone kuchenna cos jak
FAQ, gdzie dziala(la) galeria uczestnikow w ogole.

sa osoby, cos ie nie spotykaja i nie maja sstron, to gdzie te
osoby zatrynic? :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2005-07-22 07:45:35

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> FAQ, gdzie dziala(la) galeria uczestnikow w ogole.
>
> sa osoby, cos ie nie spotykaja i nie maja sstron, to gdzie te

Tez uwazam ze FAQ jest lepszym miejscem na nasze fotki :)

Magda

4. Data: 2005-07-22 08:47:44

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl wrote:

> Tez uwazam ze FAQ jest lepszym miejscem na nasze fotki :)
>
> Magda

FAQ nie jest lepszym miejscem na nasze fotki, ponieważ właściciele
miejsca na FAQ nie życzą sobie zbyt dużych plików i przede wszystkim nie
zgadzają się na nadmiar plików. Jeśli już, to można zrobić oddzielną
stronę, gdzie takie zdjęcia można umieścić i przypiąć link w FAQ.
Julita

5. Data: 2005-07-22 12:44:19

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Strony, takiej jak na kuchenna założyć w najbliższym czasie się nie podejmę,
no chyba ktoś mi zafunduje kurs "Jak ugumowić dobę?" albo nauczy zaklęć na
zatrzymywanie czasu, ale szybką galerię na jakimś serwerku mogę obsłuzyć ;)

Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

6. Data: 2005-07-22 16:36:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jul 2005 14:44:19 +0200, "Bozena"
<b...@s...pw.edu.pl> wrote:

>Strony, takiej jak na kuchenna za?o?y? w najbli?szym czasie si? nie podejm?,
>no chyba kto? mi zafunduje kurs "Jak ugumowi? dob??" albo nauczy zakl?? na
>zatrzymywanie czasu, ale szybk? galeri? na jakim? serwerku mog? obs?uzy? ;)
>
>Bo?enka :-)
>s?oneczna miodzio dziewczyna

Alez Bozenku! Ja Ciebie nie wrabiam w robote - daje przyklad
jedynie jako bardzo fajnej strony :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

7. Data: 2005-07-22 16:47:35

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

na
;)

| Alez Bozenku! Ja Ciebie nie wrabiam w robote - daje przyklad
| jedynie jako bardzo fajnej strony :)
|
| Pierz
| K.T. - starannie opakowana

Ależ, Aniele! Obsłużenie tylko galerii na jakimś przyjaznym serwerku, to
chwila i jestem w stanie to zrobić w ramach odpoczynku od pracy, jeśli
oczywiście są chętne do wieszania swoich podobizn... ;) W ramach podpisów
można podać będzie pewno jakieś namiary na strony/albumy itd. Ale ja tu
tylko sprzątam...

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

P.S. Czy jak rozwieszę tę zabytkową szydełkową lnianą sukienkę, to ona mi
sie wyciągnie czy nie ?

8. Data: 2005-07-23 06:00:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Ale?, Aniele! Obs?u?enie tylko galerii na jakim? przyjaznym serwerku, to
>chwila i jestem w stanie to zrobi? w ramach odpoczynku od pracy, je?li
>oczywi?cie s? ch?tne do wieszania swoich podobizn... ;) W ramach podpisów
>mo?na poda? b?dzie pewno jakie? namiary na strony/albumy itd. Ale ja tu
>tylko sprz?tam...
>
>Bo?enka :)
>s?oneczna miodzio dziewczyna

jednak potrawic ugumic czas, wiedze :)))))

>P.S. Czy jak rozwiesz? t? zabytkow? szyde?kow? lnian? sukienk?, to ona mi
>sie wyci?gnie czy nie ?

Owszem, wyciagnie, na dlugosc i to dosc sporo moze. Jak zalozysz,
a jestes np grubsza niz rozciagnieta sukienka, to oa Cie oblepi i
worci do normy, znaczy sie do fasony na Ciebie. W nieiwleu
wypadkach wydluzy sie i wyszerzy

pierz, co wstal o nieludzkiej porze, bo musi pomalowac jeszcze
jedna sciane zanim przyjdzie tynkarz
K.T. - starannie opakowana

9. Data: 2005-07-23 09:48:17

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" wrote in message

| jednak potrawic ugumic czas, wiedze :)))))

hmmm.... "potrawic" to mi się kojarzy z "strawić", a co już co, ale "strawić
czas" potrafię genialnie... z wiedzą często bywa gorzej ;)) ale chyba Ci
chodziło o cos innego ;))) chyba to będzie kolejny zwrocik do kolekcji
Twoich literówek, kto ją tworzy ? Agata?

> [...]
| a jestes np grubsza niz rozciagnieta sukienka, to oa Cie oblepi i
| worci do normy, znaczy sie do fasony na Ciebie. W nieiwleu

Czyli... teraz juz teoretycznie, bo sukienka zostala bezpiecznie odwirowana
i schnie normalnie... ale tak na przyszlość... jak sie taką mokrą i baardzo
ciężką sukienkę powiesi, to ona może się wyciągnąć, ale to nic nie szkodzi,
bo jak się ją ubierze, to i tak wróci do stanu poprzedniego ? Pytam, bo nie
mam doświadczenia z lnem, a po tym płótnie wypranym w 90C i któremu nic nie
było, to już w różne cuda jestem w stanie uwierzyć :)))

Bożenka :)
słoneczna miodzio dziewczyna

P.S. Aha, mama juz po fakcie, jak ją dopadłam na Skype, kazała rozłozyć i
suszyć...

[OT ] artykuł
[szydełko/druty] camilla co z tego zrobić?
Re: 7ya jest ratunek!!!!
[szycie] sklep z materiałami w Łodzi
[xxx] zamiana mulin - prosze o pomoc