Natura kobiet

111. Data: 2020-04-02 16:21:51

Temat: Re: Natura kobiet
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 13:53, XL pisze:

> Osiołku nieczytaty, TY piszesz o innych muzułmanach, niż ja

Znaczy się tych "dobrych", tak?
LOL :)

Jest u ciebie postęp... dzielisz muzułmanów na dobrych i złych.
To tak jak u nas z katolikami. To czym to się różni?
A z tego wynika, że to nie od religii zależy to, czy ktoś jest dobry czy
zły... to po cholerę te religie?

>- ja
> wystarczająco wyraźnie wyróżniłam rozważaną przeze mnie podgrupę, podając
> bardzo konkretne kryteria, które ją kwalifikują do ,,WYNIKU". A ty usiłujesz
> durnowatą negatywną generalizacją coś wykazać.

Serio?
Nie to co ty, gdy generalizujesz pisząc głupoty o Niemcach, albo o Żydach?

> Myślałeś, że ci się uda? LOL i cha-cha-cha.

No i mi się udało. LOL i cha-cha-cha.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

112. Data: 2020-04-02 17:57:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Serio?
> Nie to co ty, gdy generalizujesz pisząc głupoty o Niemcach, albo o Żydach?

Wielokrotnie wspominałam o przypadkach pozytywnych.

> No i mi się udało. LOL i cha-cha-cha.

Dogonić własny ogon.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

113. Data: 2020-04-03 01:10:43

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-02 09:01, Kviat wrote:

> I kompletnie nie ma znaczenia, że to seksualne niewolnice kupione na
> targu albo zdobyte podczas wyrzynania jakiejś wioski? Seryjnie
> wykorzystywane wbrew ich woli...
> Ja pierdolę, ale wy macie zryte berety.

Moze daj im sie na siatke zlapac...?

https://www.google.com/search?&q=Salman+ibn+Abd+al-A
ziz+Al+Su%E2%80%99ud

114. Data: 2020-04-03 17:51:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> Moze daj im sie na siatke zlapac...?
>
> https://www.google.com/search?&q=Salman+ibn+Abd+al-A
ziz+Al+Su%E2%80%99ud

Udławiłam się plackiem z jabłkami (piątkowym) ???
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

115. Data: 2020-04-04 03:29:04

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-03 17:51, XL wrote:

ziz+Al+Su%E2%80%99ud

> Udławiłam się plackiem z jabłkami (piątkowym) ???
> ?

:)))

//ropa tanieje, szanse spadaja...

116. Data: 2020-04-04 09:29:58

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 01:40, Izaura pisze:

> [...]
> Taki chinski cesarz mial zwykle po stokilkanascie konkubin a i
> wspolczesnie, w islamskich krajach, niektorzy miewaja po kilkadziesiat

To akurat nie kultura o tym świadczy a obowiązujące prawo. I na co tu
się powoływać w przypadku cesarza, myślę że niektórych z tych
"partnerek" on nawet bliżej nie poznał a co tu dopiero mówić o
"konsumpcji" związku..

A wracając do kultury, daję gwarancję że gdy w Polsce zniosą tradycyjne
związki to zaraz zobaczymy jakie faktycznie są ich wartości. Z jedna
babą zostanie tylko jakiś wymoczek który nie ma innych możliwości.
Podsumowując - to obowiązujące w Polsce prawo zrobiło z Kalibabki
przestępcą. Inaczej żyłby sobie jak pączek w maśle i zadowoleni raczej
byliby wszyscy zainteresowani, oczywiście poza "państwem".

117. Data: 2020-04-04 09:31:04

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 01:43, Izaura pisze:

> Tak, zapewne takie wrazenie sprawial.

Każdy co miał $ w portfelu miał bardzo, ale to bardzo ułatwione zadanie.
Baby  (faceci zresztą też) głupiały na widok tych zielonych papierków,
wiem z doświadczań własnych coś o tym.  Ale czy to na pewno odpowiedź na
pytanie o naturę kobiet, bo przecie na pewno nie we wszystkich wypadkach
te zielone zaważyły o takim a nie innym ich zachowaniu.

118. Data: 2020-04-04 09:32:49

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 01:22, Izaura pisze:

> Podobno szczesliwi...
> Amerykance z Japoncami sie napierdalali na smierc i zycie a oni z boku
> zyli sobie, jak przed tysiacami lat.

No cóż, pozostaje tylko zachowanie ich polecać kolejnym władzom Polski.
Niech się szwab z ruskim napieprzają, a my  możemy tylko popatrzeć,
tymczasem nam jakoś zawsze spieszono na pierwszą linię..  efekt - kraj
zamiast "szczęśliwego" wiecznie pokrzywdzony i nieszczęśliwy, i ciągłe
opłakiwanie, i ciągłe rocznice niegodziwości innych.. Nawet święta i
uroczystości państwowe to nie z racji tryumfu i zwycięstw a porażek i
klęsk.

119. Data: 2020-04-04 09:34:11

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 02.04.2020 o 01:27, Izaura pisze:

> Mysle, ze sluzy powszechnemu informowaniu o przestrzeganiu
> uniwersalnych zasad.
>
> //wojna, wojna a zyc jakos trzeba...

W moim odczuciu jest to tylko hołd oddawany bezmyślności. Kolejna
czynność której zasadności większość praktykujących nie potrafi wyjaśnić.

120. Data: 2020-04-04 10:40:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

ziz+Al+Su%E2%80%99ud

> :)))
>
> //ropa tanieje, szanse spadaja...

No. Ropę już upychają w tankowce. Budowy najwyższego na świecie drapacza
może nie być za co ukończyć. Braknie nawet na siatki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Świat według Snerga
Biedactwa!
Echa dawnego życia?
Test: Ile POstow zajmie mi...doprowadzenie cie do... ;)
masz cos z tym wspolnego xl?