Naturalne powiekszanie biustu

1. Data: 2004-08-23 19:56:12

Temat: Naturalne powiekszanie biustu
Od: "Francik Kopytko" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Ostatnio w internecie znalazlam strone na temat tabletek, ktore powiekszaja
biust. Tabletki te to "Erdic- naturalny preparat powiekszajacy biust"
Moje pytanie w zwiazku z tym brzmi:
czy ktos z was spotkal sie albo stosowal takie lub podobne tabletki i co o
tym myslicie?

Z gory dziekuje za odpowiedz.
Violka

2. Data: 2004-08-23 21:11:58

Temat: Re: Naturalne powiekszanie biustu
Od: Łukasz Pawliński <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Aug 2004 21:56:12 +0200, Francik Kopytko napisał(a):

> [...]
> Moje pytanie w zwiazku z tym brzmi:
> czy ktos z was spotkal sie albo stosowal takie lub podobne tabletki i co o

"I nie wierz, nigdy nie, tym co ciągle udają i ciągle uśmiechają się..."
- myslowitz

Myślę, że droga wiedzie przez akceptację samej siebie, a nie tabletki...

--
Pozdrawiam serdecznie
Łukasz Pawliński [st]

3. Data: 2004-08-24 15:41:23

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mówiąc ściśle, żadne naprawdę naturalne tabletki niewiele tu pomogą. Wiem
natomiast o skutkujących przynajmniej w części przypadków 2 metodach z zakresu
masażu: jest "sposób" na to w japońskiej metodzie shiatsu, a także w
tradycyjnym masażu chińskim TUINA.
Pzdr. dino

4. Data: 2004-08-24 15:45:18

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z yego, co się orientuję, naprawdę naturalne, tzn. ziolowe itd. tabletki nic tu
nie pomoga. Wiem natomiast o 2 metodach z zakresu masażu, które znaja na
to "sposób" - japońskie shiatsu i tradycyjny masaż chiński TUINA

5. Data: 2004-08-24 21:53:49

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wątpię, żeby "naturalne" tabletki (przypuszczalnie ziolowe) pomogły na to...
Słyszałem o 2 metodach masażu, które są w akich przypadkach pomocne - japońskie
shiatsu (dostępny jeszcze gdzieniegdzie skrypt Tokushio Namikoshi) i tradycyjny

6. Data: 2004-08-25 15:51:28

Od: "dino" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za powtorzenia, wina serwera, ktory nie chcial od razu przyjac, a
tu teraz nieladnie, oj nieladnie... :) dino

7. Data: 2004-08-27 13:28:27

Od: "Francik Kopytko" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam ze te tabletki poarte sa na zenskich hormonach

pozdrawiam
Violka

Poszukuję dobrego chirurga plastycznego
Woda w brzuchu