Nawroty grzybicy pochwy (?!?)

11. Data: 2005-02-23 19:56:25

Temat: Re: Nawroty grzybicy pochwy (?!?)
Od: "IWONA" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jakas chora ta lekarka...co to znaczy, ze kobiety tak maja i juz???
>
> --
> Pozdrawiam
> Iwona

Nie,nie sądzę zeby była chora.Ja się moze zle wyraziłam,lekarce chodziło o
to,ze niektóre osoby są bardziej wrazliwe na tego rodzaju zakazenia.W kazdym
razie pomogła mi się wyleczyć,bo ta szczepionka pomogła.
pozdrawiam
Iwona

12. Data: 2005-02-23 20:09:32

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> dokładnie, ginekolog powinien przepisać Ci coś dla partnera, nawet jesli
on
> nie odczuwa dolegliwości, bo w tej sytuacji prawdopodobnie zarazacie się
> wzajemnie i leczenie jednej osoby nie ma sensu.
> Jak mnie kiedy dopadła ta przypadłośc, to pan doktor od razu dał mi leki
dla
> męża.

to troche dziwne. najpierw mezowi trzeba zrobic posiew, a nie leczyc w
ciemno. po co go oslabiac antybiotykami, czy innymi silnymi lekami, jesli
sie nie zarazil? ja mialam kiedys grzybice, a moj maz sie nie zarazil.

13. Data: 2005-02-23 20:11:35

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Neoxeon" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> po drugie Lactowaginal po kuracji,
> żeby flara bakteryjna była właściwa.

czy l. mozna brac profilaktycznie, czy lepiej nie? np. przy chodzeniu na
basen...

14. Data: 2005-02-23 20:12:42

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "UlaPod" <u...@U...pl.invalid> napisał w wiadomości

> A skąd wiesz, ze to grzybica?
> Robiłaś posiew? Jeśli nie to powinnaś. Na posiewie wychodzi co masz
> i czy mozna to leczyć a nie walisz lekami w ciemno.

o boze - ja zalozylam, ze ona robila wymaz:(((

15. Data: 2005-02-23 20:13:22

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwok" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

>Na meskim fiucie raczej grzyby nie rosną.

to zebys sie kiedys nie zdziwil:)

16. Data: 2005-02-23 20:17:02

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> Prawdziwki, maslaki...nie, ale zdaj sobie spawe, ze nawet wtedy kiedy nie
> widac, to takze mozna miec grzyba (drozdzaki).

chmm - czy grzyby i drozdze to jednak nie jest co innego? ktos wie?

> Wystarczy sex bez prezerwatywy

dodam, ze jest taka fajna paskuda - brodawczak, przed ktorym nie chroni
nawet prezerwatywa.

> Partnerzy powinni byc leczeni jednoczesnie ( + odpowiednia dieta).

przede wszystkim partnerzy powinni byc najpierw zbadani, a nie leczeni w
ciemno, bo nic dla organizmu nie jest obojetne! po antybiotykach np.
organizm dochodzi do siebie, do swojej odpornosci 9 miesiecy - kiedys tak
wyczytalam w jakims artykule. robi sie bledne kolo, uodparniamy sie na
antybiotyki i nie dzialaja one wtedy, kiedy musza itd.

17. Data: 2005-02-23 20:44:30

Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

*Ruua* napisał(a):

> chmm - czy grzyby i drozdze to jednak nie jest co innego? ktos wie?

drożdżaki są grzybami (należą do workowców) :)

--
e_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

18. Data: 2005-02-23 21:22:50

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "IWONA" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie,nie sądzę zeby była chora.Ja się moze zle wyraziłam,lekarce chodziło o
> to,ze niektóre osoby są bardziej wrazliwe na tego rodzaju zakazenia.

Aha, to co innego:) ale tez duzo zalezy od profilaktyki...

>W kazdym razie pomogła mi się wyleczyć,bo ta szczepionka pomogła.

To tylko pogratulowac:)
I poszukaj tej nazwy szczepionki, bo pewnie plec zenska (i nie tylko)
zasypie cie pytaniami o nia.

19. Data: 2005-02-23 21:42:50

Od: "Henryk Modrzejewski" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to zebys sie kiedys nie zdziwil:)

*** kolega pwok pisał też o zmianie partnera na męża - ale o tym koleżanki
już nie wspominają :))))
Henryk

20. Data: 2005-02-23 21:54:24

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

> chmm - czy grzyby i drozdze to jednak nie jest co innego? ktos wie?

Z pewnoscia grzyby i drozdze to co innego. Na grzybach ciasta nie
upieczesz;)
To zart:) Chodzi oczywiscie o grzyby drozdzopochodne (kandydoza).
http://www.resmedica.pl/ffxart10996.html

> dodam, ze jest taka fajna paskuda - brodawczak, przed ktorym nie chroni
> nawet prezerwatywa.

Ale nie o tym tu mowa, ale...nawiasem mowiac w takim ukladzie szklanka wody
zamiast.

> przede wszystkim partnerzy powinni byc najpierw zbadani, a nie leczeni w
> ciemno, bo nic dla organizmu nie jest obojetne!

Niby logiczne, ale jesli do lekarza zglasza sie kobieta i u niej zostaje
stwierdzona grzybica pochwy, to lekarz zazwyczaj rutynowo zaleca
przeleczenie partnera seksualnego. Wydaje sie to logiczne, poniewaz jesli ze
soba wspolzyja, to jest domniemanie zarazenia. Partner moze nie miec
odczuwalnych i widocznych objawow a moze zarazac. Ale jak chce, niech sie
przebada.

> [...]
> wyczytalam w jakims artykule. robi sie bledne kolo, uodparniamy sie na
> antybiotyki i nie dzialaja one wtedy, kiedy musza itd.

To juz inna bajka...
Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / Cyceron

czy zwierzeta też tak mają?
Skąd reklamodawcy wiedzą o panującej opryszczce?
Domowe sposoby na ból gardła
operacja prostowania przegrosy nosowej- ile nie mozna nurkowac?
butla tlenowa