Naziści do parlamentu ?? (część II)

21. Data: 2006-07-23 21:51:17

Temat: Re: Naziści do parlamentu ?? (część II)
Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):

> Nie, to o tym nie swiadczy - a wrecz przeciwnie, pokazuje jak rzadkie sa
> u nas tak skrajne wybryki neonazistow.

A więc powinno to się zdarzać częściej to sugerujesz ?

> 2) twierdze, ze nie ma podstaw (mocnych dowodow) na twierdzenie, ze
> danie nazistom swobody wypowiedzi doprowadzi do eskalacji nazistowskiej
> przemocy;

Więc kosztem życia ludzkiego chcesz zrobić eksperyment ?

> 3) wartosci deomokracji sa IMHO wazniejsze niz ryzyko zycia
> paru ludzi.

Demokracja opiera się na poszanowaniu praw mniejszośći wg prac Johna Milla
i Johna Stuarta demokracja charakteryzuje także wolność od dyskryminacji
(rasowej , religijnej, seksualnej itp)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Demokracja . Precyzując chciałeś powiedzieć
wolność słowa jest ważniejsza niż ryzyko paru ludzi. A skąd wiesz żę paru
możę parenaśćie ,lub kilkaset? Zresztą nie poświęciłbym żadnej wolnośći
słowo która namawiałaby do mordu.

> Obawiam sie, ze rozumiem lepiej niz Ty, choc chrzescijaninem nie jestem...

A czy szerzenie pedofilii też sk*rwielu uznajesz za zasadę miłosierdzia
??!!
http://www.grupy.senior.pl/Re-Nazisci-do-parlamentu,
t,331905,p,10,2.html
proszę czytelników zobaczyć wypowiedź nr 96. Quasi-biolog napisał że
wolność słowo jest absolutna i powinna dopuszczać do szerzenia pornografii
dzięcięcej. Ja pedofilie uznaje za czyn najbardziej ohydny jaki może
dopuścić się człowiek. Oglądałem raz ,,Kryminalni” na końcu tego
odcinka jak Zawada i jego koledzy rozpracowali siatkę pedofilską i zaczęła
wpadać ekipa policyjna. Policja rozwaliła drzwi i zobaczyła kilkanaście
małych dzieci które są zalane łzami. Wzruszyła mnie ta scena od razu jak
na te dzieci zobaczyłem , i zaraz wzięła mnie ogromna złość i nianawiść do
ludzi którzy mogli dopuścić się takiego czynu. Chyba zabił bym takich
ludzi. Nawet najgorsi kryminaliści mają chociaż odrobine zasad moralnych
by do takich ludzi żywić pogardę.

> Nie jest mitem.

A co ty o tym możesz wiedzieć ??!!

> Niestety takie "biurokratyczne" podejscie to prymitywizm moralny.
> Dekalog byl przeznaczony tylko jako "ulatwiacz" dla ciemnego,
> niepismiennego plebsu.

Właśnie dlatego nie rozumiesz zasad moralnych !

> Bzdura. Ale o tym bylo juz w cz. I, wiec nie bede sie powtarzal. EOT.

A kto by dostarczył ci chleb i mydło do sklepów ?? A co z luddzmi ktorzy
chca odwiedzic swych bliskich ?? Wiesz że to właśnie technologia i zasady
higieny zwiększyły długość życia człowieka. W średniowieczu ludzie żyli po
40 lat a teraz po 80. Więc w ten sposób dopuścił byś się do większej
śmiertelności.

b) Co do lewactwa skontaktuj się z Wszechpolakami może oni coś zrobią by
tych złych lewaków zdelegalizować. http://www.wszechpolacy.pl
c) Co do aborcji jest to bardzo smutne że co roku ginie 54 mln ludzi.
[Pierwej ni¿elim ciê utworzy³ w ¿ywocie,
zna³em ciê, a pierwej ni¿eliœ wyszed³ z
¿ywota, poœwiêci³em ciê, za proroka narodom
da³em ciê. (Jr 1,5)] . Dowodem na to ze plod to zywa czujaca
istota to np to ze nienarodzone dziecko wyrywa sie i ucieka przed
szczypcami wiec co roku dochodzi do masowych mordow . Zwana aborcja ktora
jest czyniona legalnie i nielegalnie.

> BTW: Czy ja Cie dobrze zrozumialem: nie popierasz mordowania lekarzy
> *tylko dlatego*, ze jest to nieskuteczne, katoliku?

Nie rozumiesz jeden musi zginac by tysiace mogli zyc o to tu chodzi !

> Znowu ad hominem, szczylu.

Sam jestes ad hominem to ze niechce by udzie umierali jest postawa
poprawna.

Nie mozna w sposob ze religia zabija , samochody zabija , lewactwo zabija
, zwolennicy aborcji zabijaja to ja tez moge bo takie myslenie jest
niepoprawne. Ze jak ,,ziom" kogos zabije to chyba nie znaczy ze tak sie
robic powinno. Dlatego powyzsze przyklady wcale nie sa usprawiedliwieniem
nazizmu.Wiec powtarzam pytania zadane wczesniej.
Czy to moralne? i napewno nie chodzi o tu rozszerzenie moralnosci do
moralnosci quasi biologa bo pozwalanie pedofilom na lepsze dzialanie to ja
nie wiem czy mozna rozszerzac rozumowanie moralnosci. Czy można za wolność
słowa ludzi którzy chcą krzywdzić zabijać i niszczyć ,poświęcić wolność i
życie innych osób ?

> Ja wiem, ze pytasz naprawde. Ale w celach czysto manipulacyjnych. Do
> niczego innego odpowiedz na tak postawione pytanie nie jest Ci potrzebna.

Mysle ze czytelnicy nie dadza sie nabrac na ta bzdure ze niby prowadze tu
jakies manipulacje to zwykle pytania i jak na nie nie odpowiesz to ja juz
na ten temat na forum z toba nie gadam.

Czy chcesz dopuścić do większej liczby ofiar?

ostatnie pytanie

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

22. Data: 2006-07-23 23:37:48

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> A więc powinno to się zdarzać częściej to sugerujesz ?

??? Pisze o tym co jest, a nie o tym co powinno byc, manipulatorze.

> Więc kosztem życia ludzkiego chcesz zrobić eksperyment ?

To nie eksperyment. Ja z gory zakladam wynik tego przedsiwziecia.
Zreszta, uwazam ze bez wzgledu na jego wymik, powinno byc utrzymane.

> [...]
> wolność słowa jest ważniejsza niż ryzyko paru ludzi. A skąd wiesz żę paru

A mogloby ich byc i 6,5 miliarda. Bez znaczenia. Jak sa zasady, to
powinno sie je stosowac konsekwentnie.

> Zresztą nie poświęciłbym żadnej wolnośći
> słowo która namawiałaby do mordu.

Sam sobie przeczysz.

> A czy szerzenie pedofilii też sk*rwielu

:-) Nerwy Cie ponosza. Biedactwo... Pilnuj, zeby mama nie zobaczyla
jakich Ty slow uzywasz, bo przez tydzien bedziesz mial problemy z
siadaniem. ;->

> uznajesz za zasadę miłosierdzia
> ??!!

Czy ja kiedykolwiek pisalem cos o milosierdziu?

> http://www.grupy.senior.pl/Re-Nazisci-do-parlamentu,
t,331905,p,10,2.html
> proszę czytelników

Lubisz miec klakierow? Niestety - cisza... ;->

> zobaczyć wypowiedź nr 96. Quasi-biolog napisał że
> wolność słowo jest absolutna

Napisalem, ze moim zdaniem *powinna* byc absolutna (z 2 wyjatkami), a
nie ze *jest* (w RP) absolutna. Warto czytac to, co sie cytuje.

> i powinna dopuszczać do szerzenia pornografii
> dzięcięcej.

Tak wlasnie uwazam. (o pedofilii jest na grupie oddzielny watek, jak
chcesz - zajrzyj tam)

> Ja pedofilie uznaje za czyn najbardziej ohydny jaki może
> dopuścić się człowiek.

Ok. O gustach sie nie dyskutuje...

> Oglądałem raz ,,Kryminalni&#8221; (...)

:-) LOL! ;D

Ty sie lepiej szkola zajmij, bo czerpanie wiedzy o swiecie z tandetnych
seriali to nie jest najlepszy pomysl. Warto zadbac tez o higiene mozgu.
A w Twoim przypadku jest akurat duzo do zrobienia... ;->

> (...) Chyba zabił bym takich
> ludzi.

Przeuroczy przyklad katolickiej hipokryzji.

Nawiasem mowiac, Tacy jak Ty sa znacznie bardziej spolecznie szkodliwi
niz wszyscy neonazisci i pedofile razem wzieci...

> Nawet najgorsi kryminaliści mają chociaż odrobine zasad moralnych
> by do takich ludzi żywić pogardę.

Pogarda jes przejawem Twojej kato-moralnosci, uroczy hipokryto? j.w.

> A co ty o tym możesz wiedzieć ??!!

Na studiach troche mnie o tym uczyli... A Ty co mozesz wiedziec?

> Właśnie dlatego nie rozumiesz zasad moralnych !

Nie, mniej wiecej je rozumiem. Rozumiem i te prawdziwe i te
znieksztalcone, z plebejskiej wersji katolicyzmu, ktore Ty wyznajesz.

> A kto (...)

Ale o tym juz bylo. EOT!!!

> b) Co do lewactwa skontaktuj się z Wszechpolakami może oni coś zrobią by
> tych złych lewaków zdelegalizować. http://www.wszechpolacy.pl

Gdyby chcieli, to by zrobili - w koncu teraz sa u wladzy.

> c) Co do aborcji

Ktora jest OT i NTG, ale Ty sobie z tego oczywiscie nic nie robisz... No
dobra - jak chcesz.

> jest to bardzo smutne że co roku ginie 54 mln ludzi.

"Ludzi" tylko w mysl Twojej definicji. Wg innych definicji, to odpady
chirurgiczne, nie ludzie.

> [Pierwej ni&iquest;elim ci&ecirc; utworzy&sup3; w &iquest;ywocie,
> zna&sup3;em ci&ecirc;, a pierwej ni&iquest;eli&#339; wyszed&sup3; z
> &iquest;ywota, po&#339;wi&ecirc;ci&sup3;em ci&ecirc;, za proroka narodom
> da&sup3;em ci&ecirc;. (Jr 1,5)] .

Popraw sobie kodowanie.

Calkowicie nieczytelne, ale domyslam sie, ze to cytat z Biblii. To dla
rownowagi zajrzyj jeszcze do tego: (Exodus 21: 22-23).

Nie wim czy zdajesz sobie sprawe, ale poglad o czlowieczenstwie
ludzkiego embrionu (zaplodnienie = poczecie = animacja = poczatek
osobowego zycia ludzkiego) jest w Twojej religii stosunkowo swierzej
daty, obowiazuje bodajze od 1869r. Wczesniej spedznaie plodu nie
wzbudzalo w katolikach - ze sw. Tomaszem z Akwinu na czele (autor
koncepcji "duszy wegetatywnej") - zadnych moralnych obiekcji. Nawet
niektorzy swieci (sw. Brygida) osobiscie tego dokonywali...

> Dowodem na to ze plod to zywa czujaca
> istota to np to ze nienarodzone dziecko wyrywa sie i ucieka przed
> szczypcami

Nawet gdyby byla to prawda - a nie jest (plod czuje bol dopiero od ok.
26 tygodnia ciazy)*** - to nie dowodzi to tego, ze zarodek/plod jest
osoba. Bo to nie jest kwestia dowodu, lecz aksjologii.

Lepiej wiecej nie ogladaj tych glupot ("Kryminalni"? "Silent scream"?),
z ktorych sie takich bzdur dowiadujesz. Pamietaj - mozgowi tez nalezy
sie troche higieny...

*** - [ http://jama.ama-assn.org/cgi/content/short/294/8/947 ]

> wiec co roku dochodzi do masowych mordow . Zwana aborcja ktora
> jest czyniona legalnie i nielegalnie.

I czym sie tak zoladkujesz? Chyba nikt Cie nie zmusza, bys w tym
"mordzie" uczestniczyl?

> Nie rozumiesz jeden musi zginac by tysiace mogli zyc o to tu chodzi !

Tiaaa... Pochwal sie swojemu spowiednikowi, jakie masz poglady. Nie
powiesz mi, ze zapomniles iz "mysla, mowa" tez nie wolno Ci grzeszyc?

> Sam jestes ad hominem

Zatanawiasz sie czasem nad tym, jakie slowne potworki wychodza Ci spod
palcow?

> to ze niechce by udzie umierali jest postawa
> poprawna.

Bo Ty tak powiedziales?

Zreszta, najwyrazniej godzisz sie z faktem, ze Twoja postawa wg Twoich
wlasnych kryteriow jest postawa niepoprawna. W koncu Twoja "niechec do
umierania" nie obowiazuje pewnych ludzi (lekarzy-aborcjonistow,
pedofili). To tak jak u co skrajniejszych neonazistow.

> Nie mozna w sposob ze religia zabija , samochody zabija , lewactwo zabija
> , zwolennicy aborcji zabijaja to ja tez moge bo takie myslenie jest
> niepoprawne.

Powoli, bo wychodzi Ci belkot.

> Ze jak ,,ziom" kogos zabije to chyba nie znaczy ze tak sie
> robic powinno.

No i?

> Dlatego powyzsze przyklady wcale nie sa usprawiedliwieniem
> nazizmu.

???

> Wiec powtarzam pytania zadane wczesniej.
> Czy to moralne?

Co? Wg jakiej moralnosci?

> i napewno nie chodzi o tu rozszerzenie moralnosci do
> moralnosci quasi biologa bo pozwalanie pedofilom na lepsze dzialanie to ja
> nie wiem czy mozna rozszerzac rozumowanie moralnosci.

No juz wiemy, ze Ty nie wiesz. I co z tego?

> Czy można za wolność
> słowa ludzi którzy chcą krzywdzić zabijać i niszczyć ,poświęcić wolność i
> życie innych osób ?

Nie poswiecic - zaryzykowac. Oczywiscie, ze mozna, tak jak mozna w
przypadku samochodow.

> Mysle ze czytelnicy

Klakierzy nie wyrecza Cie w logicznym mysleniu. Tu niezastapiona jest
szkola. Wes sobie to do serca, gdy wakacje sie skoncza.

> nie dadza sie nabrac na ta bzdure ze niby prowadze tu
> jakies manipulacje

I kogo Ty chcesz oszukac? ;->

> to zwykle pytania i jak na nie nie odpowiesz to ja juz
> na ten temat na forum z toba nie gadam.

To miala byc grozba/szantarz? LOL! :D

Myslisz, ze mi łaskę robisz, gdy ze mna gadasz? Swiat nie kreci sie
wokol Ciebie - najwyzszy czas to zauwazyc.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

23. Data: 2006-07-24 04:31:33

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Quasi napisał(a):

> A mogloby ich byc i 6,5 miliarda. Bez znaczenia. Jak sa zasady, to
> powinno sie je stosowac konsekwentnie.

Ah, zapomnialem dodac. Tu (tj. w zalozeniach ideowych demokracji) chodzi
o to, by to wladza i system prawny nie dopuszczal sie dyskryminacji. To,
czy w kontaktach nieformalnych obywatele beda sie "dyskryminowac" to juz
nie jest istotne.
I jeszcze pragne zauwazyc, ze Ty domagasz sie wlasnie prawnej,
systemowej dyskryminacji ludzi, ktorych idea czy preferencje seksualne
Ci nie odpowiadaja (nazistow, pedofili). Tak wiec sobie Millem geby nie
wycieraj, hipokryto.

pozdrawiam
Quasi

24. Data: 2006-07-25 13:45:53

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Wal si&#8364;

25. Data: 2006-07-25 23:26:49

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Librix napisał(a):

> Wal si&#8364;

:-)

Jaki piekny, merytoryczny The End.

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

Albert Ellis i jego teoria
sens zycia-raz jeszcze
Psychologia Internetu
Media, informacja, manipulacja - Bialorus
najwiekszy odsetek samobójstw wsród psychiatrów