Nazwa

21. Data: 2006-08-23 12:14:13

Temat: Re: Nazwa
Od: "kruk" <k...@p...tp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajoja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ecfdni$pun$2@opal.icpnet.pl...
> [...]
> dobrze kojarzy. Pomyslalam wiec o zazartowaniu z jakiegos tytulu, ale
> mam komletna pustke. Moze wam przyszloby cos do glowy? Jedyne co
> przyszlo mi do tej pory do glowy to zamiast Ice Tea zamienic mozna na
> Ice Tej (gdyby to bylo w wielkopolsce;) hehe, i gdyby chodzilo o inna
> nazwe tego napoju) ale chodzi mi o podobna zamiane i zazartowanie z
> samego oryginalnego tytulu. Dodam, ze knajpka bedzie otwierana na
> suwlaszczyznie....
>
> Moze w WAS obudzi sie tworczosc, bo u mnie cos sie zablokowalo...
> A jak nie ta grupa, to juz nie wiem do kogo zwrocic sie o pomoc.

NEMO

22. Data: 2006-08-23 13:56:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...

FILMICHA

bomba! imo najlepsze.

iwon(k)a

23. Data: 2006-08-23 14:05:43

Od: Marsjasz <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kukikoko napisał(a):
> "Lorneta i Galareta"

chyba "lorneta i meduza"...

24. Data: 2006-08-23 16:30:46

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Kajoja wrote:

> Witam,
> pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
> nazwy restauracji. Maja tam serwowac pyszne jedzenie, ale nie o to chodzi.

Kiniarnia

Filmejka

Cafe Film

Pod Wielkim Ekranem

Projektor i Chochla

MB

25. Data: 2006-08-23 16:56:24

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):
> "ikselka" <i...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> FILMICHA
> bomba! imo najlepsze.
Dzięki za uznanie, też tak uważam :-)

26. Data: 2006-08-23 17:53:24

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kajoja napisała:
> [...]
> czasu do czasu w ramachach klimatu maja byc puszczane filmy. Nazwa ma
> sie kojarzyc wlasnie z atmosfera filmowa, ale ze wskazaniem na

Hehehee...
Aleś zadanie wymyśliła;p
No cóż, zastanówmy się:]
Jeśli będzie dobre żarełko, to nazwa obroni się sama (np.
hollywoodzka "Orbita").
Raczej widziałaby nazwę, która nie jest tak jednoznaczna, bo
przecież nie przychodzi się na film. Nazwę, która przy pierwszym
razie byłaby zaskoczeniem, a jednocześnie na tyle obiecująca -by
wejść do lokalu i coś spróbować.
Moja propozycja:
Restauracja "Deja vu".
Łączy w sobie zarówno film, jak i obiecuje powtórkę doznań
smakowych.
:)

--
Pozdrawiam :)
JM

27. Data: 2006-08-23 18:22:54

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kajoja" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> pytanie a raczej prosbe mam nietypowa. Otoz poproszono mnie o wymyslenie
> nazwy restauracji.

Knajpa ma się nazywać "U SZWENKIERA"

d.

28. Data: 2006-08-23 18:28:16

Od: "dżdżownica" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <i...@b...com> napisał w
wiadomości news:12ep0lpg4sfi371@corp.supernews.com...

> Kiniarnia > Filmejka> Cafe Film> Pod Wielkim Ekranem> Projektor i Chochla
>
> MB

Może lepiej
Koniarnia>Flejmejka>Cafe Porno>Pod Białym Prześcieradłem> Protektor i pochla
buahahahahaha

A może Lawendowy Księżyc?

dżdżownica

29. Data: 2006-08-23 21:20:45

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):
> Restauracja "Deja vu".
> Łączy w sobie zarówno film, jak i obiecuje powtórkę doznań
> smakowych...
...oraz zawiera błąd, co się źle będzie kojarzyło amatorom
powtórki z doznań:
"http://www.slownik-online.pl/kopalinski/9A1D402B161
4DA39412565B7007079E8.php"

30. Data: 2006-08-23 22:13:31

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka napisała:
> ...oraz zawiera błąd, co się źle będzie kojarzyło amatorom
> powtórki z doznań:
> "http://www.slownik-online.pl/kopalinski/9A1D402B161
4DA39412565B7007079E8.php"

Takaś?? ... hihihiii...
Śmieję się, bo fakt - często tego słowa nie używam, ale problem
miałam z nim;p
Sięgnęłam więc do Kopalińskiego
http://www.slownik-online.pl/cgibin/search?charset=u
tf-8&words=deja+vu&Submit=Szukaj
i widzę "deja vue" (x2). Klikam i otrzymuję Twojego linka, a tam
widzę "déj? vu(e) fr". Gdzie jest "deja vue"? - myślę. Nie piszemy
innych znaków niż ogonki, a już napewno nie w nawiasie. Słowo
zginęło? Przecież kiedyś było tak, że szukane słowo było
wyszczególnione na początku. Klikam więc porównawczo na "Dejaniry
szata" i tam jest! Czyli porządek został zachowany. No to udaję się
pod adres, gdzie ostatni raz to słowo widziałam:
http://groups.google.pl/group/pl.pregierz/tree/brows
e_frm/thread/bee01bd39f5675de/03e1fe2d611ddfe7?rnum=
1&q=jamyszka+deja&_done=%2Fgroup%2Fpl.pregierz%2Fbro
wse_frm%2Fthread%2Fbee01bd39f5675de%2Fa4df7fb5b9cbc6
d0%3Flnk%3Dgst%26q%3Djamyszka+deja%26rnum%3D1%26#doc
_03e1fe2d611ddfe7
(http://tiny.pl/7rtm ) i widzę "deja vu". Czyli jednak nawias (i w
nawiasie) się opuszcza.
Pobiegłam jeszcze na film ( pl.rec.film)
http://groups.google.pl/group/pl.rec.film/search?gro
up=pl.rec.film&q=deja&qt_g=1&searchnow=Przeszukuj+t%
C4%99+grup%C4%99
(http://tiny.pl/7rt9 ), a tam (aż do 20 str.) tylko "deja vu".
To jak z tym smakiem będzie?
:)

--
Pozdrawiam :)
JM
http://www.bykom-stop.avx.pl/index.html ; http://ortografia.pl/
Bezpieczny wolontariat: http://www.fah.pooh.priv.pl/

Pytań dwa o kuchnie zagramaniczne.
Szkolne wątpliwości czyli jak karmić ucznia??
Ryba w soli a brak piekarnika
Pytanie... hmmm. konsumpcyjne...;-)
BIGOS STAROPOLSKI