Neostrata

1. Data: 2003-11-27 12:21:31

Temat: Neostrata
Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochane Grupwoiczki,
używała może któraś z was kosmetyków NeoStraty? Jaki macie opinię na ich
temat?
A przy okazji muszę pochwalić dział marketingu Dax-a za przemiły kontakt z
klientem.
Pierwszy raz dostałam od firmy tak miłego maila, w którym dano do
zrozumienia, że się cieszą z klienta, a nie uważają go za zło konieczne.
Plus dla firmy, jeśli kosmetyki robią z taką samą sympatią dla klienta, to
muszą być udane :))
Pozdrawiam
Misia

1. Data: 2003-11-27 12:40:49

Temat: Re: Neostrata
Od: "mk" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Misia" <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kochane Grupwoiczki,
> używała może któraś z was kosmetyków NeoStraty? Jaki macie opinię na ich
> temat?

uff... ciesze sie ze nareszcie moge komus cos pomoc (??), bo jak dotad to
duzo czytam grupe, a malutko sie udzielam albo nawet wcale.
Co do neostraty... hmmm... kupilam sobie "owe cudo" u kosmetyczki... na moja
nieszczesna buzke.. bo mam jakies tam dziwne problemy ze skora.. tzn kiedys
jak mialam lat chyba 12-14 cos okolo... oczywiscie mialam pryszcze.. :-((
obecnie juz ich nie mam (no moze nie w ogole, bo pojawiaja sie sporadycznie
np. przed okresem..:-(( )
Obecnie po pryszczach zostaly mi przebarwienia skory i niewielkie blizny w
kilku miejscach. Poszlam sobie wiec do kosmetyczki coby mnie jakim cudownym
sposobem uleczyla.. tzn. moja skore, bo chcialabym miec cere na buzce np.
taka jak Kyline Minogue.. hmm... no ale..
Kosmetyczka zaproponowala dermabrazje (proponowala jakies tam glebokie
zluszczanie kwasami - ale ja zapracowana i niestety nie moge tydzien sobie
lezec w domku z luszczaca sie buzka...) - mialam kilka zabiegow, i
zaproponowala mi - w celu zwiekszenia efektu - wlasnie NeoStrate...
Chwalila ja przy tym niemilosiernie..
Ja - no coz - uzywalam kilka miesiecy - jedno opakowanie - fakt - bardzo
wydajne - jak sie stosuje tylko na noc - a ja tak stosowalam.
i coz - mysle tak sobie - ze chyba tylko i wylacznie poprawialo mi
samopoczucie !!! - tzn. wiedzialam ze cos mam.. ze cos tam ten kremik sobie
z moja buzka robi.. i chyba tyle.. bo tak napawde, przebarwienia jak mialam
tak mam, blizny jak mialam tak mam..

Osobiscie uwazam ze za 150 zeta..( bo tyle mnie "to cudo" kosztowalo) - nie
warto...
Obecnie - po czytaniu postow z grupy - mam zamiar sie skusic na Effeklara
lub (nie wiem czy cos nie przekrecam) Lysanela.. lub innego jakiegos
zdecydowanie tanszego...

pozdrawiam cieplutko,
mk

1. Data: 2003-11-27 18:29:12

Od: "Ewa" <E...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zaproponowala mi - w celu zwiekszenia efektu - wlasnie NeoStrate...
> Chwalila ja przy tym niemilosiernie..
> Ja - no coz - uzywalam kilka miesiecy - jedno opakowanie -

ale czego konkretnie? uzywałaś?- moze D-4?
Ewa

1. Data: 2003-11-27 19:40:28

Od: "Misia" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa" <E...@e...pl> napisał w wiadomości

> ale czego konkretnie? uzywałaś?- moze D-4?

dopisuję sie pod pytankiem. Czego używałaś.
Mnie w sumie bardzie interesują preparaty dla cery wrazliwej i tłustej -
konkretnie Reneval Plus
Krem z glukonolaktonem 10% PHA, Krem ochronny z glukonolaktonem 4% z filtrem
SPF 15 i Oil free lotion SPF 15. Dwa spośród tych produkty zaproponował w
konsultacji dystrybutor ze stronki internetowej. A dwa zainteresowały mnie
osobiście.
Może ktoś coś wie na ich temat? :)
Misia

1. Data: 2003-11-28 07:18:25

Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kosmetyczka zaproponowala dermabrazje (proponowala jakies tam glebokie
> zluszczanie kwasami - ale ja zapracowana i niestety nie moge tydzien sobie
> lezec w domku z luszczaca sie buzka...)

dermabrazja u kosmetyczki????? to jakas pomylka, takie zabiegi powinni
wykonywac lekarze, przy niewlasciwym wykonaniu to dopiero mozna miec
przebarwienia.
pozdr
Hesia

1. Data: 2003-12-01 21:04:12

Od: "mk" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> konsultacji dystrybutor ze stronki internetowej. A dwa zainteresowały mnie

ja uzywalam dokladnie - PHA Face Cream 15PHA (krem 15% glukonolakton)

pozdr,
mk

1. Data: 2003-12-01 23:46:17

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 1 Dec 2003 22:04:12 +0100, mk <m...@N...pl> wrote:
:
: ja uzywalam dokladnie - PHA Face Cream 15PHA (krem 15% glukonolakton)

i jak efekty?

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

[gda/3m] dobry dermatolog/kosmetolog poszukiwany
lysanel??
Podziele sie...
basen
Czy nie za wczesnie na silny krem?