Re: Nie całkiem OT (do mieszkających w Wa-wie)

From: wiku <s...@r...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Nie całkiem OT (do mieszkających w Wa-wie)
Date: Tue, 08 Jul 2003 12:38:39 +0200

> obchodów
> ZJEŚĆ,

> Hmm... najlepsza jest domowa u mamy, ale to odpada ;-).
> A poważnie to .... europejska, dość ogólnie, ale...

nie pomogles mi zbyt wiele :)

sprobuje inaczej - powiem ci gdzie ja spedzalem (spedzam) mile chwile z
moja kobieta:

najromatyczniej chyba bylo w santorini (z tym ze to kawalek drogi z
zoliborza, bo na goclawiu ul. bodajze Egipska), ceny jeszcze w miare, za
150-200 zjecie w dwoje dobra kolacje z przystawka i dzbanem wina, polecam
kleftiko, a jesli lubisz owoce morza to osmirnice z grilla, ktorej chyba
nigdzie w polsce tak nie robia, wazna sprawa - musisz kilka dni wczesniej
zarezerwowac stolik, gdy zaznaczysz ze ma byc odizolowany to posadza cie w
czyms rodzaju balkonu, odgrodzonego od reszty

rodizio el toro (ul. walicow) - jesli macie poczucie humoru, bedzie sie
wam tu podobac (chociaz jest zdecydowanie mniej romantycznie), to kuchnia
brazylijska, a w zasadzie miesa brazylijskie, placisz 60 pln i kelner
donosi ci coraz to nowe miesa odkrajac z rusztu bezposrednio nad twoim
talerzem, kelnerzy sa latino, smiesznie mowia po polsku i ciagle zartuja
(np. podajac ci jagniecine mowia, ze to cycki pameli anderson)

tam tam - na foksal, miejsce bardziej mlodziezowe, ale jak zarezerwujesz
stolik gdzies w kacie, to jest tam dosc milo, atututem sa niskie ceny i
kuchnia, ktora jest naprawde dobra, polecam zwlaszcza salatki (najlepsze w
wawie)

samira - ulubione miejsce mojej zony (moje zreszta chyba tez), ale jesli
twoja dziewczyna jest z tych co 'bulke przez bibulke' - to nie polecam,
kuchnia libanska, ktora nie ma sobie rownych, zwlaszcza ze za taka kafte
placisz tu niecale 30 zl na dwie osoby !!! ale to nie jest ekskluzywna
restauracja - do tego miejsca chyba najbardziej pasuje okreslenie knajpka,
jesli tam zawitasz koniecznie utnij sobie pogawedke z arabem, ktory
prowadzi ten lokal - jest niesamowity, usmiech nie schodzi mu z ust
z tym, ze tu raczej trzeba wczesniej wpadac, bo po 18 nie ma uz wiekszosc
potraw

mam nadzieje, ze cos sobie wybierzesz
pozdro
wiku