Nie całkiem OT (do mieszkających w Wa-wie)

1. Data: 2003-07-08 09:17:54

Temat: Nie całkiem OT (do mieszkających w Wa-wie)
Od: "Marian" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

Poszukuję w Warszawie jakiejś klimatycznej restauracji (na potrzeby obchodów
urodzin kobiety życia), gdzie można spokojnie porozmawiać, SMACZNIE ZJEŚĆ,
itp...

Może znacie miejsca takie, jak ww.
Acha, oklice Żoliborza najlepiej..

Z góry dzięki za wszelkie info...

1. Data: 2003-07-08 09:24:54

Temat: Re: Nie całkiem OT (do mieszkających w Wa-wie)
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marian wrote:

> [...]
> urodzin kobiety życia), gdzie można spokojnie porozmawiać, SMACZNIE ZJEŚĆ,

no to powiedz jeszcze jaka kuchnie preferujesz ???
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-08 09:46:19

Od: "Marian" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@r...pl> napisał w wiadomości

ZJEŚĆ,

> no to powiedz jeszcze jaka kuchnie preferujesz ???
> wiku

Hmm... najlepsza jest domowa u mamy, ale to odpada ;-).
A poważnie to .... europejska, dość ogólnie, ale...

Marian

1. Data: 2003-07-08 10:38:39

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> obchodów
> ZJEŚĆ,

> Hmm... najlepsza jest domowa u mamy, ale to odpada ;-).
> A poważnie to .... europejska, dość ogólnie, ale...

nie pomogles mi zbyt wiele :)

sprobuje inaczej - powiem ci gdzie ja spedzalem (spedzam) mile chwile z
moja kobieta:

najromatyczniej chyba bylo w santorini (z tym ze to kawalek drogi z
zoliborza, bo na goclawiu ul. bodajze Egipska), ceny jeszcze w miare, za
150-200 zjecie w dwoje dobra kolacje z przystawka i dzbanem wina, polecam
kleftiko, a jesli lubisz owoce morza to osmirnice z grilla, ktorej chyba
nigdzie w polsce tak nie robia, wazna sprawa - musisz kilka dni wczesniej
zarezerwowac stolik, gdy zaznaczysz ze ma byc odizolowany to posadza cie w
czyms rodzaju balkonu, odgrodzonego od reszty

rodizio el toro (ul. walicow) - jesli macie poczucie humoru, bedzie sie
wam tu podobac (chociaz jest zdecydowanie mniej romantycznie), to kuchnia
brazylijska, a w zasadzie miesa brazylijskie, placisz 60 pln i kelner
donosi ci coraz to nowe miesa odkrajac z rusztu bezposrednio nad twoim
talerzem, kelnerzy sa latino, smiesznie mowia po polsku i ciagle zartuja
(np. podajac ci jagniecine mowia, ze to cycki pameli anderson)

tam tam - na foksal, miejsce bardziej mlodziezowe, ale jak zarezerwujesz
stolik gdzies w kacie, to jest tam dosc milo, atututem sa niskie ceny i
kuchnia, ktora jest naprawde dobra, polecam zwlaszcza salatki (najlepsze w
wawie)

samira - ulubione miejsce mojej zony (moje zreszta chyba tez), ale jesli
twoja dziewczyna jest z tych co 'bulke przez bibulke' - to nie polecam,
kuchnia libanska, ktora nie ma sobie rownych, zwlaszcza ze za taka kafte
placisz tu niecale 30 zl na dwie osoby !!! ale to nie jest ekskluzywna
restauracja - do tego miejsca chyba najbardziej pasuje okreslenie knajpka,
jesli tam zawitasz koniecznie utnij sobie pogawedke z arabem, ktory
prowadzi ten lokal - jest niesamowity, usmiech nie schodzi mu z ust
z tym, ze tu raczej trzeba wczesniej wpadac, bo po 18 nie ma uz wiekszosc
potraw

mam nadzieje, ze cos sobie wybierzesz
pozdro
wiku
--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-08 12:49:40

Od: "Maja" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"wiku" <s...@r...pl> napisał

> [...]
> kuchnia, ktora jest naprawde dobra, polecam zwlaszcza salatki (najlepsze w

:)
od razu przyszedł mi tam tam do głowy. niby nic specjalnego [ w sensie
lokalu] ,ale faktycznie te sałatki.. ach..
więc ja również przyłaczam się do polecania tego lokalu.

--
Maja

** Śniła mi się rzeczywistość. Z jaką ulga się obudziłem **

1. Data: 2003-07-08 15:26:09

Od: "Marian" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maja" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> lokalu] ,ale faktycznie te sałatki.. ach..
> więc ja również przyłaczam się do polecania tego lokalu.

Dzięki wam wielkie, pomogliście...
Coś sobie wybiorę - każda jest dobra...

Jeszcze raz wielkie dzięki...

Marian

1. Data: 2003-07-08 17:07:22

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest na ul. Promyka (Zoliborz Dziennikarski) restauracja Vendetta...
Nie wiem, czy powinnam ją polecać, bo dopiero się tam wybieram (na garden
party po ślubie koleżanki), ale oglądana z perspektywy ulicy w trakcie
wycieczki rowerowej wygląda b. ciekawie i przytulnie.
Pzdr,
LH

1. Data: 2003-07-08 20:55:40

Od: "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marian" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuję w Warszawie jakiejś klimatycznej restauracji (na potrzeby
> Acha, oklice Żoliborza najlepiej..

Przy Pl. Wilsona jest Cafe Retro i Spotkanie. Oba swego czasu bardzo
przyjemne, mysle, ze nadal tak jest (choc pewnie wzrosly ceny, jak
wszedzie).

A 24 lipca rog Reymonta i Broniewskiego otwieraja wloska restauracje
Primavera.

:-) Monika

1. Data: 2003-07-09 11:05:58

Od: "Marian" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> napisał w wiadomości

> A 24 lipca rog Reymonta i Broniewskiego otwieraja wloska restauracje
> Primavera.
>
> :-) Monika

To by było super.... właściwie dokładna lokalizacja... bardzo blisko domu...
;-)

M.

1. Data: 2003-07-09 16:18:18

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MoniKa" <m...@K...pompy.pl> napisał w wiadomości

> A 24 lipca rog Reymonta i Broniewskiego otwieraja wloska restauracje
> Primavera.

Hmm.. ta restauracja jest juz otwarta ...Wlasnie sobie dzis do niej
zajrzalam ;) Kuchnia wlosko-grecka. Wystroj bardzo przytulny, cieple
pastelowe kolory, jakies kwiatowe elementy, moze odrobinke
przeslodzone...taki barokowy klimacik ;) Z tego co mi relacjonowala znajoma
(zachwycona) jedzenie jest bardzo smaczne, duze porcje, ceny umiarkowane.
Obsluga mila i usmiechnieta. Tak wiec mysle ze warto tam zajrzec :)

Termonix
PRZEKASKA / ZAKASKA
co z filetów z kurczaka?
czosnek, w zalewie ?